Материалдар / Далада не өседі?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Далада не өседі?

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалармен өткізілген ашық оқу қызметі.Таным білім беру саласы бойынша "Жаратылыстану" оқу қызметінде топтарға бөлініп зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2021
610
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰОҚ жоспары

Тобы: Ересек «Болашақ өнертапқыш»

Күні: 23.04.2021ж.

Білім беру саласы: Таным

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Далада не өседі?»

Ұйымдастырылған оқу қызметі мақсаты: Көктем мезгіліндегі өсімдіктердің тіршілігі, шөптесін өсімдіктер (4 – 5 түрін), жидектер туралы білімдері қалыптасады.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: өсімдіктің табиғаттағы тіршілігін ұғынып, оның маңызы туралы біледі.

Түсінеді: көктем мезгіліндегі өсімдіктер туралы, оларды қалай өсіретіні, күтіп баптауы жайлы түсінеді.

Қолданады: өсімдіктерді зерттеуде олардың құрылымын тәжірибеде бақылауда қолданады.

Әдіс – тәсілдер: АКТ слайд, ойын , 4К моделі, бақылаудың түрлері, зерттеу жұмыстары, бала үні

Ресурстар: ойын көрнекіліктері, гүл, АКТ, зерттеуге қажетті құралдар, жеміс ағашы

Уақыты: 25 минут

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

І Кіріспе бөлім

2 минут

Бала үні











































ІІ. Негізгі бөлім

20 минут

4К моделі – креативтілік, сыни тұрғыда ойлау






Бала үні

Бақылау - тікелей


















Бала үні

Бақылау – жанама, тікелей, саралау – мазмұн арқылы, командамен жұмыс







































ІІІ. Қорытынды

3 минут

Бала үні, коммуникативтілік, сыни тұрғыда ойлау

Балалар, қанекей барлығымыз орнымыздан тұрып сәлемдесейік.

-Сәлеметсіңдер ме? Қош келдіңдер! Здравствуйте! Good morning!

-Балалар мен сендерге өзіммен бірге мына ғажайып гүлді әкелдім. Осы гүлді бере отырып, бүгінгі күндеріңе сәттілік тілеңдер.

Балалар бір – біріне деген тілектерін гүл беру арқылы айтады.

-Балалар, енді оқу қызметімізді бастамас бұрын барлығымыз орындығымыздың арқалығына көз жүгіртіп көрейікші. Ендеше балалар біз түстерді ажырата аламыз ба? Қандай түсті гүлдерді көріп тұрсыңдар? (Қызыл, сары, ақ) Қызыл түсті гүл жасырынған балаға менің сұрағым бар. Сендер сұраққа жауап беруге дайынсыңдар ма?

1)Қазір жылдың қай мезгілі?

2)Көктем мезгілінде неше ай бар?

3)Көктем мезгілінде ауа – райы қандай болады?

4) Біз көктем мезгілі келген кезде қандай жұмыстар атқаруымыз керек?

Суретпен жұмыс

Өсімдіктер қайда өсетіні жайлы әңгімелесу. Жемістермен көкөністердің қайда өсетінін айту.

Балаларға видео көрсету арқылы өсімдіктердің қалай өсетінін түсіндіру.

Педагог жетекшілігімен ойын:

Тақырыбы: «Кім зерек?»

Мақсаты: балалардың ойлау қабілеттері дамиды.

Балалардың әр жасаған жұмысын мақтап, мадақтау арқылы смайликтермен бағалап тұру.

Балаларды үш топқа бөлу. «Күн», «Ауа», «Су» топтарына бөлмес бұрын балаларға қандай жұмыс жасайтындары жайлы айту.

І топ

«Күн» тобы

Педагог жетекшілігімен тапсырма: Жемістер мен көкөністердің суретін дәстүрден тыс салу. Фольга қолдану.

Мақсаты: балалардың шығармашылық қабілеттері дамиды.

ІІ топ

«Ауа» тобы

Педагог жетекшілігімен тапсырма: «Жемістер мен көкөністер» балалар ноутбукпен жұмыс жасайды.

Мақсаты: балалар жемістер мен көкөністердің қайда өсетінін ажырата алады.

ІІІ топ

«Су» тобы

Тақырыбы: «Тұқымдар» отырғызу

Мақсаты: балалардың тәжірибе жұмыстарына деген қызығушылықтары артады.

Ширату

Балалар экраннан көрсетілген қимылдарды бірдей жасайды.

ІІ ауысым бойынша жұмыс жасау.

-Балалар, бүгін біз оқу қызметінде не туралы өттік.

-Сендер қандай жұмыс жасадыңдар.

-Өсімдіктер қайда өседі екен?

Рефлексия: «Жеміс ағашы»

Балалар жеміс ағашына түрлі-түсті жемістерді қою арқылы оқу қызметіне деген ойдарын айтады.

Кері байланыс










Гүл



















АКТ слайд











Топтардың суреті










Фольга, ақ қағаз, бояу


















Топырақ, тұқым














Жеміс ағашы, жемістер











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!