Балалар, қанекей
барлығымыз орнымыздан тұрып
сәлемдесейік.
-Сәлеметсіңдер ме?
Қош келдіңдер! Здравствуйте! Good
morning!
-Балалар мен
сендерге өзіммен бірге мына ғажайып гүлді әкелдім. Осы гүлді бере
отырып, бүгінгі күндеріңе сәттілік
тілеңдер.
Балалар бір – біріне
деген тілектерін гүл беру арқылы
айтады.
-Балалар, енді оқу
қызметімізді бастамас бұрын барлығымыз орындығымыздың арқалығына
көз жүгіртіп көрейікші. Ендеше балалар біз түстерді ажырата аламыз
ба? Қандай түсті гүлдерді көріп тұрсыңдар? (Қызыл, сары, ақ) Қызыл
түсті гүл жасырынған балаға менің сұрағым бар. Сендер сұраққа жауап
беруге дайынсыңдар ма?
1)Қазір жылдың қай
мезгілі?
2)Көктем мезгілінде
неше ай бар?
3)Көктем мезгілінде
ауа – райы қандай болады?
4) Біз көктем
мезгілі келген кезде қандай жұмыстар атқаруымыз
керек?
Суретпен
жұмыс
Өсімдіктер қайда
өсетіні жайлы әңгімелесу. Жемістермен көкөністердің қайда өсетінін
айту.
Балаларға видео
көрсету арқылы өсімдіктердің қалай өсетінін
түсіндіру.
Педагог жетекшілігімен
ойын:
Тақырыбы: «Кім
зерек?»
Мақсаты: балалардың ойлау қабілеттері
дамиды.
Балалардың әр
жасаған жұмысын мақтап, мадақтау арқылы смайликтермен бағалап
тұру.
Балаларды үш топқа
бөлу. «Күн», «Ауа», «Су» топтарына бөлмес бұрын балаларға қандай
жұмыс жасайтындары жайлы
айту.
І
топ
«Күн»
тобы
Педагог
жетекшілігімен тапсырма: Жемістер мен көкөністердің
суретін дәстүрден тыс салу. Фольга
қолдану.
Мақсаты: балалардың шығармашылық
қабілеттері дамиды.
ІІ
топ
«Ауа»
тобы
Педагог жетекшілігімен
тапсырма: «Жемістер мен көкөністер»
балалар ноутбукпен жұмыс
жасайды.
Мақсаты: балалар жемістер мен
көкөністердің қайда өсетінін ажырата
алады.
ІІІ
топ
«Су»
тобы
Тақырыбы: «Тұқымдар»
отырғызу
Мақсаты: балалардың тәжірибе
жұмыстарына деген қызығушылықтары
артады.
Ширату
Балалар экраннан
көрсетілген қимылдарды бірдей
жасайды.
ІІ ауысым бойынша
жұмыс жасау.
-Балалар, бүгін біз
оқу қызметінде не туралы
өттік.
-Сендер қандай жұмыс
жасадыңдар.
-Өсімдіктер қайда
өседі екен?
Рефлексия: «Жеміс
ағашы»
Балалар жеміс
ағашына түрлі-түсті жемістерді қою арқылы оқу қызметіне деген
ойдарын айтады.
Кері
байланыс
|