Материалдар / "Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға оқушылардың дарынын және талантын анықтау жолдарын үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2021
315
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні:

А.Камбалова Е.Көшербаев атындағы №279 орта мектебі

Күні:

15.03.2021ж



Коучинг тақырыбы:

Дарынды және талантты балаларды анықтау жолдары

Мақсаты

Дарынды және талантты оқушыларды оқытуда олардың кең өрісті қабілетін дамыту, талантты және дарынды балалармен жұмыс жасау жолдарын үйрету. Жас мамандарға бағыт-бағдар беру.

Оқу нәтижелері

Жас мамандар коучингтен алған білімдерін өз тәжірибелерінде қолданады.

Түйінді идеялары

Талантты және дарынды балаларды оқыта отырып, табысты оқытуға қол жеткізу.
Мұғалімнің нәтижелі іс-әрекеті негізінде оқушылардың қызығушылығын арттыру.





Коучинг барысы:

Сабақ кезеңі/
Уақыты

Коучтің іс-әрекеті

Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1. амандасу

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3.Топқа бөлу.

Шеңбер жасап,топтасып тұрып,түрлі смайликтер арқылы топқа бөлінеді.
Бір-біріне сәттілік тілеп, орындарына жайғасады.


стикер

сабаққа кіріспе.
5 мин

«Миға шабуыл»
Тақтағадағы ұлы адамдардың суретіне назар аударту.
Ой шақыру.
«Қазақстан ұлы держава болу үшін бізге күш-қуат,қажыр қайраты мол ,ақылды, дарынды жастар керек»
Н.Назарбаев.
1.Елбасы сөзімен келісемізбе?
2.Держава болу үшін дарынды жастар қажеті қанша.

Коучинг тақырыбы: Дарынды және талантты балалармен жұмыс жасау жолдары.
Тақырып мақсатын қысқаша
түсіндіру.


Ұлы адамдардың есімдерін атайды.







Сұрақтарға жауап береді.





Интерактивті тақта

Сабақтың ортасы

20 мин.

Топтық жұмыс. «Ойлан,бірік,топтас» әдісі
1-топ.
Дарынды бала сипаты.
2-топ.
Талантты бала сипаты.

Жұптық жұмыс
«Қарама-қарсы саптар» әдісі


Дарынды және талантты баланы
сипаттап,постер қорғайды. Бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»





Жұптар берілген сөздердің орысша, ағылшынша аудармасын тауып,сол сөзге қатысты мақал-мәтел құрастырады.
1-жұп. «Талант»
2-жұп. «Дарын»
3-жұп. «Қабілет»
4-жұп. «Жетістік»

Бағалау.«Көршіңді бағала» әдісі арқылы

Стикер,парақ,маркер,түрлі-түсті қағаздар.







Интерактивті тақта










Жеке жұмыс.
«Минуттық шешім» әдісі.
Экранда әр түрлі заттардың
бейнесін есте сақтап жазуды тапсырады.



Сауалнама алу.Сұрақтары.
1.Тәртіпті
2.Үлгерімі әртүрлі
3.Жинақы
4.Тәртібі түсініксіз
5.Ұқыпты
6.Ситуацияға байланысты көпшілікпен келіспей қалады.
7.Сабақ үстінде қолайсыз сұрақтар қояды.
8.Сабақтан себепсіз қалмайды.
9.Жаңа бастаманы қолдайды.
10.Ортамен тез тіл табысады.
11.Өзіне ұнайтын істі құлшына орындайды.
12.Әзілқой,ашуланшақ.
13.Өз ойын ашық жеткізе алады.


Экранда көрсетілген заттарды жазады.

Бағалау.
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру



Сауалнама сұрақтарына жауап береді.
Егер сауалнаманың ++ көп болса онда сіз дарыны жасырын түрде кездесетін бір қырын аша алдыңыз.

Сабақтың соңы
5 мин









Рефлексия

3мин.

Мектептің талантты оқушыларының өнерін
тамашалау.
8ә сынып оқушысы
Әбдіғаниев Ырысбол
Кубик жинау.
8 а сынып оқушысы
Ержанқызы Ақбота.
Мәнерлеп оқу.



1.Коучинг сіздің қызығушылығыңызды туғызды ма?
2.Коучингтен қандай да бір жаңа нәрсе үйрендіңізбе?
3.Коучинг сабағы оқыту тәжірибеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме?























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!