♦ Жаңа
тақырыпқа даярлау Айтылым.
• Ой
шақыру.
1. Балалар, кино көргенді
ұнатасыңдар ма?
2. Қандай кейіпкерлерді
білесіңдер?
3. Қай кейіпкерге
ұқсағыларың келеді?
- Енді осы Кейіпкер сөзінен
бірнеше мағыналы сөздер шығарайықшы. Үш қатар жарыса отырып жұмыс
жасаймыз.
- Қане, болсақ, оқимыз.
Кімде қанша сөз шықты?
- Ал қазір тақтаға қарап
салыстырайық.
Кейіпкер - ер, кер, кек,
пір, ек.
- Дәптерлерімізді ашып,
бүгінгі күнді, тақырыпты жазып қоямыз.
Менің сүйікті кейіпкерім.
Етістіктің шақтары.
«Миға шабуыл»
әдісі.
- Сүйікті кейіпкерлерің
туралы не айтар едіңдер? Ауызша айтамыз.(ақылды, жақсы дос,
қиындықтан қашпайтын, жанашыр т. б.)
♦ Оқушыларға кезекпе - кезек
дауыстап оқыту.
♦ Мәтінді
аударту.
Етістіктің шақтары.
Етістіктің 3 шақ тұлғасы бар: осы шақ, өткен шақ, келер
шақ.
Жазылым.
Тапсырма. Мәтін бойынша
бірнеше сұрақ құрастыру.
1. Қожанасыр
кім?
2. Ол қандай
адам?
3. Осындай қасиеттері үшін
кім оны жақсы көреді?
4. Алдар көсе қандай
кейіпкер?
|