Материалдар / "Дисперсия, стандартты ауытқу" атты ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Дисперсия, стандартты ауытқу" атты ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні 8 сынып мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2018
1596
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Мектеп

Күні:Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8Қатысқан оқушылар саны:Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбыДисперсия, стандартты ауытқу
Осы сабақта күтілетін нәтижелерХ кездейсоқ шамасының таңдалым дисперсиясын анықтайды

Дисперсиясы арқылы орташа квадраттық ауытқуын есептейді

Оқу бағдарламасына сілтемеСтатистикалық қатардың дисперсиясы мен стандартты ауытқуының анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын біледі
Сабақтың мақсатыСтатистикалық қатардың дисперсиясы мен стандартты ауытқуының анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын үйрету
Тілдік мақсаттар

Статистикалық қатардың дисперсиясы мен стандартты ауытқуы тақырыбына байланысты терминдерді пайдалану.Пәнге қатысты лексика мен терминология.Пәнге қатысты лексика және терминология:Vocabulary:

Алдыңғы білімСтатистикалық қатардың модасы, медианасы, арифметикалық ортасы, диаграмма түрлері, полигон және гистограмма
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған іс-шараларОқыту ресурстары
Басы(5 мин)

Ұйымдастыру кезеңі
  • Сәлемдесу;
  • Үйге берілген тапсырмалардан сұрақтар.
  • «ыстық орындық стратегиясы»-н қолданып,бір оқушыны алдыға шығарып, қалған оқушылар берілген тапсырмалар бойынша сұрақтар қояды. Алдыға шыққан оқушы сұрақтарға жауап береді.








    1-қосымша
    Сабақтың ортасы(25 мин)

































    Сабақтың соңы(10 мин)







    Сабақты түсіну кезеңі
  • Дайындалған презентациядан жаңа тақырып түсіну (5 мин)
  • 2 топқа бөлініп есептер шығару (5мин);
  • Кесте толтыру.
  • (15 мин)
  • Оқушылар өзара бірін бірі бағалау тапсырмалары. ( 8 мин)


  • Рефлексия (1 мин)1) Бүгінгі сабақта мен нені түсіндім?2) Дисперсия және орташа квадраттық ауытқу формулаларын меңгердім бе?3) Бүгінгі сабақта алған білімімді қалай қолданамын?Үй жұмысы (1 мин)


    Слайд



    Тарқатпа материалдар оқушыларға таратылады









    Қиылған материалдар оқушыларға таратылады







    Дайын материалдар оқушыларға таратылады



    Түрлі түсті қағаздар таратылады







    Таратпа материалдар2-қосымша
    Қосымша ақпарат
    ДифференциалдауБағалау
    Қабілеті жоғары оқушыларға қиындығы жоғары есептер мен зерттеуге арналған есептер (қосымша №3) беріледі. Қабілеті жоғары оқушылар басқа оқушыларға тапсырмаларды орындауына көмектеседіОқушылар өздерінің берілген материалды меңгеру деңгейлерін талдау есептерді шешу іскерліктері арқылы көрсетеді
    ҚорытындылауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйретуге қатысты)?1:

    2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуге қатысты)?1:

    2:Осы сабақ барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағым қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім.




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!