Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Дүниетану
Күні: 12.12.2017 ж
Сынып: 4 ә
Мұғалім: Сейтқазинова А.С.
Сабақтың тақырыбы
Ауа- жердің қорғаны. Ауаны қорғау
Мақсаты
Оқушыларға ауаның жер бетіндегі тіршіліктің көзі екендігін ұғындыру.
Бағалау критерийлері
Ауаның қасиеттерін біледіАуаның жер бетіндегі тіршілік үшін қажет екенін түсінеді.
Тілдік мақсаттар
ОттегіАзотКөмір қышқыл газы
Ресурстар
Сызба, суреттер
Әдіс-тәсілдер
Түсіндіру, сұрақ-жауап
Сабақтың барысы
Сабақтың басы
7 мин
1. Ұйымдастыру кезеңіОқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару.2. Психологиялық дайындықКүн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан-жағым.-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.3. Үй тапсырмасын тексеру 1. Сенің отбасың ішетін және басқа да тұрмыстық қажетті суды қайдан алады? Қандай суды ішесің?2. Өз жеріңде қандай суқоймалары бар?3. Адамдар суды қалай пайдаланады?4. Адамдар суды таза сақтауға байланысты қандай экологиялық ережелерді орындауы керек-Адам өміріне қажетті бес жағдайды топтастыру. Тамақ Ауа Жылу Жарық Су
Сабақтың ортасы
20 мин
Қызығушылықты ояту
Ауа- жер бетіндегі тіршіліктің көзі.
Әр адам ауаны қорғауға тиісті
Ал, балалар, ауа көзге көрінбейді. Бірақ айналада бар екенін білеміз. Мысалы: өздерің білетін сабын көпіршіктерін ұшырғанда немесе желпуішті желпігенде ауаның қозғалысын байқай аламыз. Оның иісі де, түсі де, салмағы да, пішіні де болмайды. Ауа-газдардың қоспасы. Қандай газдардың қоспасы екенін білу үшін бәріміз экранға назар аударайық.Сонда ауа деген газ, дәлірек газдардың қоспасы. 2 ғасыр бұрын ғана ғалымдар ауаның көптеген газдардың қоспасынан тұратындығын дәлелдеген. Ауа қоспасындағы ең көп газ яғни азот 78 % оттегі 21 % көмірқышқыл газы 1%.
Мағынаны тану
Ал сыныптағы заттарды көре аламыз ба?
Иә
Бұл ауаның қандай қасиетін көрсетеді?
Ауа мөлдір.Бұған айналамыздағы заттарды көзге көре алатынымыз дәлел.Таза ауаның иісі жоқ.Ауа иіссіз.
Шарды алайық. Оны қолымызбен қысып көрейік, бүйірі қабысады. Бұл кезде ішіндегі аа сығылады. Қолымызды жіберсек, серпіліп қайта орнына келеді. Серпіліп тұрған-ауа. Сонда ауа серпімді және сығылады.
Оқулықпен жұмысМәтінмен жұмысМәтінді оқуМазмұнын ашуСұрақтарға жауап беру
Сергіту сәті2 мин
Саусақпен мұрын қысайық,Әншіге біраз ұқсайық.Әрбір сөздің дыбысын Қандай екенін ұғайық.-Сергіту сәтінде дыбыс неге дұрыс шықпады?Ауа аузымыз арқылы шығатындықтан дыбысымыз өзгереді.
Сабақтың соңы7 мин
Қорытынды.1.Жердің ауа қабаты туралы айтып бер.2. Ауаның ластану себептерін ата.3.Адамдар ауаны тазарту және қорғау үшін қандай жұмыстар атқарады?4.Ауаның қандай қасиеттерін білесіңдер?«Ауаны ластама!» тақырыбында сурет салу.Үйге тапсырма 53-55 бет
Кері байланыс4 мин
Кері байланыс:-Не білдік?-Не қызықтырды?-Алған әсерлерің?
Бағалау
«Бес бармақ» арқылы бағалау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз