-
(Ұ) «Кім жылдам?» ойыны . БК 1, БК
2
Сұрақтарға жауап береді, жауап
береді, жауаптар талқыға салынады.
-Денсаулық кепіліне не
жатады?
- Дене мүшелерін қалай
сақтауға болады?
- Жеке бас гигиенасын сақтауға
арналған қандай құралдарды білесіңдер?
- Жеке бас тазалығы дененің
сымбатты болуына ықпал ете ме?
- Жеке бас гигиенасының
ережелерін білесіңдер ме?
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап береді.
-Жауаптарын мысал келтіре отырып
дәлелдейді.
(ҚБ): «Қошемет» әдісі –
қызығушылығын ояту мақсатында
жүргізіледі.
2. (Ж) «Stop- кадр» әдісі.
БК 3
Кадрды 0.45 секундта
тоқтату.
Бейнежазбаны жалғастырып
көрсету.
-Мысықтың сұрағына қалай жауап
берер едің?
-Мысыққа қандай кеңес берер
едің?
- Өз пікіріңді бейнежазбаның
жалғасымен салыст.
Дескриптор:
-Мысықтың сұрағына
жауап береді.
-Мысыққа кеңес
береді.
-Өз пікірін
бейнежазбаның жалғасымен
салыстырады.
(ҚБ) Өзара бағалау
тәсілі «Көршіңе бір пікір білдір»-
көршісінің тапсырманы орындау деңгейін пікір білдіру мақсатында
жүргізіледі.
3.
(ТЖ) «Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі
БК1
1-
топ жеке бас гигиенасына арналған
2-3 құралдарды жасап, атын ата. Досыңа сыйға
тарт.
Дескриптор:
-Жеке бас гигиенасына арналған
2-3 құрал жасайды
-Жеке бас гигиена құралдарын
атайды.
(ҚБ) «Бір
сөзбен» әдісі- жұмысын қалай жақсарту мақсатында
жүргізіледі.
2-топ «Құрастыру»
БК3
Интербелсенді тақтадағы суреттерге (шаш, қол, тіс, тырнақ )
қарап гигиена ережелерін құрастыр және маңыздылығы туралы
әңгімеле.
Дескриптор:
- Шаш
күтімі ережесін құрастырады, маңыздылығы жайлы
әңгімелейді.
- Қол
жуу ережесін құрастырады, маңыздылығы жайлы
әңгімелейді.
- Тіс
тазалау ережесін құрастырады, маңыздылығы жайлы
әңгімелейді.
- Тырнақ
алу ережесін құрастырады, маңыздылығы жайлы
әңгімелейді..
ҚБ: «От шашу» әдісі
- өзін-өзі реттеу мақсатында
жүргізіледі.
3-топ «Мен
зерттеушімін» БК1
БК2
Тапсырма: Тіс тазалауды тәжірибеде көрсет,
ережелерін құрастыр.
Дескриптор:
- Тіс щеткасы мен пастасын
таныстырады, сипаттайды.
- Тіс тазалауды тәжірибеде
орындайды.
- Тіс күтіміне байланысты
ережесін айтады
ҚБ: Жұптық
бағалау «Бас
бармақ» әдісі – жетістікке
жетелеу мақсатында жүргізіледі.
Ширату
жаттығулары:
Ақ қояным тұршы, Бетіңді
жушы.
Айнаға қарашы, Шашыңды
тарашы
Сөмкеңді алшы, Мектепке
баршы
Орныңа отыршы, Сабағыңды
оқышы.
Тапсырма бойынша
саралау:
(Ө) Барынша
қолдауды қажет ететін
оқушылар:БК1
Жеке бас гигиенасына
қажет заттарды тап, суретін
боя.
Дескриптор:
ҚБ: «Үш
шапалақ» әдісі ынталандыру мақсатында
жүргіземін.
Орташа қолдауды
қажет ететін оқушылар: БК3 Мақал-мәтелдегі қажетті
сөздерді тап, өз ережеңді
құрастыр.
-
... - денсаулық
кепілі. (Тазалық)
-
Денсаулық - ....
байлық. (зор)
Дескриптор:
- Мақал-мәтелдердегі
қажетті сөздерді табады.
- Гигиена ережелерін
құрастырады.
ҚБ: «Бас
бармақ» әдісі – ынталандыру мақсатында
жүргізіледі.
Аз қолдауды қажет
ететін оқушылар: БК
3
Сабын қорабының жаңа
үлгісін жаса және жарнамала.
Дескриптор:
- Сабын қорабының
жаңа үлгісін ойлап табады.
- Сабынды
жарнамалайды.
ҚБ: «Смайлик» әдісі- қай
деңгейде екенін анықтау мақсатында
жүргізіледі.
|