-
Тақырыпқа кіріспе
«Қазақстанның Ресейге қосылуы»
(ұжымда)
- Оқушыларға видеоүзіндіні
көрсетіңіз.
- Оқулықтағы мәтінді жеке оқып
шығып зерттеулерін сұраңыз.
- Бейнематериал мен мәтіндегі
ақпараттарды пайдалана отырып, әрбір оқушыға Қазақстанның Ресейге
қосылу себептерін анықтауды ұсыныңыз.
- Мүмкін жауаптарды
талқылаңыз.
Бағалау
критерийлері:
- Қазақстанның Ресейге
қосылуының негізгі себептерін
анықтайды;
-
«Дәлелдеуді үйрен»
тапсырмасы (топта)
Оқушылар 3 топқа бөлінеді.
Әрбір топқа Қазақстанның Ресейге қосылу себептері туралы мәтін
беріледі.
Тапсырма:
- Мәтінді жеке
оқу.
- Топта
талқылау.
- Қазақстанның Ресейге
қосылуының оң жақтарын табу;
- 2 мысал
келтіру;
- Параққа мысалдар жазып,
пікір алу үшін басқа топқа жіберу;
Ең көп жағымды пікір алған топ
жеңімпаз деп танылады.
Бағалау
критерийлері:
-
«Анықтама
құра» тапсырмасы
(жұпта)
Оқушылар жұпта
"көтеріліс" және
"тәуелсіздік" ұғымдарына анықтама береді.
Содан кейін бірге талқылайды және жұп жалпы анықтама шығарады.
Мұғалім бірнеше анықтамаларды айтқызып,
талқылайды.
Мұғалім жаңа ұғымдарды
енгізеді:
Көтеріліс-бұл үкімет билігіне қарсы
жаппай ұйымдастырылған шара.
Тәуелсіздік-бұл бағыныштылықтың
болмауы, мемлекеттің дербестігі.
Бағалау
критерийлері:
-"Көтеріліс" және
"Тәуелсіздік" ұғымдарының мағынасын
түсіндіреді.
-
Шығармашылық тапсырма
(топта)
Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Әр
топқа әртүрлі тапсырмалар таратылады :
№1
топ Тәуелсіздік үшін көтеріліс
жетекшілерінің біріне синквейн шығару.
Ресурстар: Сырым Датов туралы
ақпарат.
№2
топ "Еркіндік ел мұраты»
тақырыбында эссе жазу.
Ресурстар: Исатай Тайманов
туралы ақпарат.
№3
топ «Тәуелсіздік үшін күрескер»
тақырыбында сурет салу.
Ресурстар: Махамбет Өтемісұлы
туралы ақпарат.
№4
топ «Қазақ халқының Тәуелсіздік
үшін күресі» тақырыбына презентация
(көрсетілім)жаса.
Ресурстар: Кенесары Қасымұлы
туралы ақпарат.
Жұмыстар топта орындалады және
ұжымға таныстырылады.
Бағалау
критерийлері:
- Қазақстанның тәуелсіздігі
үшін күресушілердің рөлін шығармашылықпен
таныстырады.
|