Материалдар / Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениеті арқылы қалай айқындалады
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениеті арқылы қалай айқындалады

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ жаңартылған білім мазмұны бойынша қмж жазуда бағыт бағдар алу жазы үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
5332
39 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектебі: «Хазірет» ЖОББМ КМ


Күні: 23.06.2017 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Жакыпова Баглан Катамолдакзы

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ: Ежелгі дүние тарихы


Тақырыбы: Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениеті арқылы қалай айқындалады

Ұзақ мерзімді жоспар

4 А бөлімі –Рим империясының гүлденуі


Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары


5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

5.2.2.3 Ежелгі дүниенің мәдениетіне сипаттама беру




Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Ежелгі Рим қоғамының қандай топтардан құрылғанын және Рим мәдениетінің ескерткіштерін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі Рим қоғамындағы әлеуметтік топтардың ролін сипаттайды және сәулет өнері туындыларын картадан көрсетеді.


Кейбір оқушылар: Ежелгі Рим қоғамындағы білім мен ғылымның даму деңгейін талдайды.



Ойлау дағдыларының деңгейлері


Білу, қолдану, талдау.


Бағалау критерийлері

  • Ежелгі Рим қоғамының әлеуметтік топтарын анықтайды.

  • Рим қоғамы мен мәдениетін сипаттау,

  • Ежелгі Римдегі білім, ғылымның роліне баға береді.


Тілдік мақсат


Оқушылар орындай алады: оқулық мәтінін баяндау арқылы Рим қоғамының әлеуметтік құрылымын анықтайды, (оқылым, айтылым, тыңдалым дағдыларын қалыптасырады)



Пәндік лексика және терминдер

Термдер, акведуктар, плебейлер, патрицийлер.

Құндылықтарға баулу

Римдегі сәулет өнері арқылы еңбекқорлыққа баулу, ғалымдарға құрметпен қарау, ынтымақтастыққа, толеранттылыққа баулу.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, технология.

Алдыңғы оқу

1 минут

Цезардың шешендік өнерді меңгеруі Римде қандай білім саласының дамығандығын білдіреді.


Жоспар


Жоспарлаған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар


Басы

5 минут








Ұйымдастыру кезеңі

І. «Жағымды сөз» тренингі. Оқушылар оң жағынан бастап бір бірінің жағымды қасиетін айтады.

«Мозаика» арқылы топқа бөлу. Пантеон, Терм, Помпейдегі акведук суреттерінің қиындысын араластырып тарату.

Ой қозғау: Миға шабуыл әдісі. Ежелгі Рим қоғамы туралы не білеміз?

Топтар өз суреттеріне сипаттама беріп бүгінгі сабақ соңындағы күтілетін нәтижені анықтайды.


АҚТ, слайд,

суреттер,

бор.



Ортасы

20 минут







1 тапсырма: «Өрмекші» әдісі арқылы постер жасауға тапсырма беріледі. Өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына «Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениеті арқылы қалай айқындалады» тақырыбы жазылады, денесіне ежелгі Рим қоғамының әлеуметтік топтарының мазмұнын ашады, аяқтарына тақырып бойынша тірек сөздер және оның мағынасын ашып жазады, өз ойларын тиянақтап пысықтайды. Топ мүшелері ежелгі Римнің білім, ғылымның дамуы бойынша постер құрастырады, постерді өзара бағалап, кері байланыс жасайды.

Постерді бағалау критерийлері:

1.Тақырып мазмұнының ашылуы;

2.Постердің эстетикалық талапқа сай болуы;

3.Постердің ерекшелігі.




Оқулық, bilimland сайты, постер, маркер, қалам. қағаз стикер.












Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Рим қоғамындағы патрицийлер, плебейлер, құлдар туралы толық мәлімет бере алу.




Ежелгі Римдегі білім, ғылымның дамуын ашып көрсете алу.



«Өрмекші» әдісі арқылы құрастырылған постерді қорғау.



Оқулықтағы мәлімет бойынша патрицийлер, плебейлер, құлдардың өмірі туралы оқып танысады.


Ежелгі Римдегі білім, ғылымның даму ерекшеліктерін топта талдайды.



Қалыптастырушы бағалау



«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» негізінде қалыптастырушы бағалау




7 минут





























2 тапсырма: «Дауыстап ойлау» әдісі. Жұптаса отырып берілген тақырыпты біреуі дауыстап оқиды, екіншісі тыңдай отырып ой түйеді. Бір- біріне түсіндіреді.



Бағалау критерииі

Тапсырма

Дескриптор


  1. Ежелгі Римнің архитектура-лық өнеріне сипаттама беру.



  1. Помпей қаласының орнын анықтап сипаттау.












  1. Картадан ежелгі Рим ескерткіштерін көрсетеді.


Қалыптастырушы бағалау




Үш шапалақ әдісі



оқулық, плакат, маркер, қарындаштар

Карта

Баспасөз деректері



5 минут


Кері байланыс орнату

1.Маған қиындық келтірді. Себебі ... .

2. Маған түсіну қиын болмады. Себебі ... .





Стикер


Аяқталуы

7 минут


Рефлексия: «Алақан»

Сол қолын қағазға бастырып,саусақтардың ішіне жазу керек:

Бас бармаққа - не ұнағаны

Сұқ саусаққа - өзіме не алдым

Ортанғы саусаққа - не кедергі болды.

Аты жоқ саусаққа - тағы не білгім келеді?

Шынашаққа - тілек жазу.




Қаағаз парақша



Қосымша ақпарат: Интернет, АКТ



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

«Маған керек»-корзина, «Маған қажет емес» -қоқыс жәшігі, «Әлі де білуім керек»-почта жәшігі бойынша тақырып бойынша түсінбеген, қиындық тудырған тұстарын стикерге жазып, поштаға салу тапсырылады.









Рефлексия

«Архиватор 3, 2, 1»

  • Сабақ барысында ұнаған 3 моментті атау.

  • Өзімнің әрекетімде қолданатын 2 моментті атау.

  • Өзіме қозғау салған (сұрақ қою) 1 моментті атау.(ықылас тудыратын)


Сабақ/оқу мақсаттары мен міндетте- рі орындалды ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сабақ қалай, қандай деңгейде өтті? Жоспарлаған шаралар тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?






Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:


Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!