Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Алгебра | Мектеп: №7 жалпы орта мектеп-интернаты | |
Күні: 25.09.2017 | Мұғалімнің есімі: Бекташова Раушан | |
Сынып: 9«Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Тақырыбы: | Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйелері | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін әр түрлі тәсілдермен шешу дағдысын игеру | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: | |
Теңдеулерді біледі | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Теңдеулер жүйесін шеше біледі | ||
Кейбір оқушылар: Күрделі теңдеулер жүйесін шешу жолдарын үйренеді | ||
Алдыңғы тақырып | Екі айнымалы,графиктер, жүйе,жүйені шығару жолдары | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулермен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Оқушының іс әрекеті |
5 минут«Мозайка» әдісі 5 минут«Ой қозғау» 7 минут«Джиксо» әдісі 13 минут«Есептер банкасы»10 минутТест 5 минут«Рефлексиялық нысана» | Топқа бөлуӘр оқушы алдын-ала дайындалған парақтарды таратамын. Тақырыпты ашу мақсатында жетекші сұрақтар қоямын. Әр топқа есептер салынған банка қоямын. Деңгейлік тест тапсырмалары таратылады Тақтаға нысананың суреті салынады. Сектордың әрқайсысына параметрлер қалыптасқан әрекеттің рефлексия мәселелері жазылады. Кейін оған қысқаша талдау жүргізеді. | Әр оқушы алдын-ала дайындалған парақтарды таңдап алады. Парақтарды құрастырғанда парабола, гипербола, эллипс ережелері құралады. «Парабола», «Гипербола», «Эллипс» деп аталатын топтарға бөлінеді.Тақырыпты ашу мақсатында жетекші сұрақтар қойылады. Бөлінген материалды әр топ оқып және өзара түсіндіреді Банканың ішінде берілгені салынып, оны топ ішіндегі оқушылар шығарады. Тест тапсырмалары орындалады. Жұптық болып тексередіҚатысушы нәтижені бағалауға сәйкес секторларға белгі қояды, нысана орталығына жақын болса, баға ондыққа жақын, нысана шеттерінде баға нөлге тең. |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Қабілеті жоғары оқушылардың жеке жұмыс істеуіне мүмкін беру, яғни қосымша күрделі тапсырмалар беру арқылы.Мотивациясы төмен оқушыларға қосымша жеңіл есептер мен сұрақтар қойылады. | Қалыптастырушы бағалау«Рефлексиялық нысана» | Қазақ тілі мен әдебиетіСыныпта ынтымақтастық, өзара сыйластық, бір-біріне құрметі артады. |
Пәні: Алгебра | Мектеп: №7 жалпы орта мектеп-интернаты | |
Күні: 20.09.2017 | Мұғалімнің есімі: Бекташова Раушан | |
Сынып: 9«Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Тақырыбы: | Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешу мен графиктерін салу дағдысын игеру | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: | |
Теңдеулерді біледі | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Сызықтық емес теңдеулердің шешу жолдарын болады | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Күрделі сызықтық емес теңдеулердің шешу жолдарын үйренеді | ||
Алдыңғы тақырып | Екі айнымалы,графиктер, жүйе,жүйені шығару жолдары | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулермен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Оқушының іс-әрекеті |
3 минутТопқа бөлу7 минут«Миға шабуыл»18 минут«Ментальды карта» әдісі10 минут«Бағдаршам» әдісі 7 минут | Теңдеу атаулары бойынша, яғни анықтама беру арқылы топқа бөлінеді.Тақырыпқа қатысты сұрақтар қойылады. «Ментальды карта» әдісі бойынша Тақтамен жұмыс бойынша тақтаға есептер жазу Оқушылардың қаншалықты дәрежеде түсінгендерін бақылау «Не білдім? Не білгім келеді?» | Таратылған ір түрлі кеспе қағаздар арқылы топтарға бөлінедіЕкі айнымалысы бар теңдеулерге қатысты сұрақтарға жауап береді.Оқушыларға тақырыпқа қатысты есептер беріледі дайын жауаптармен тексеріледі. Деңгейлік тесттер арқылы оқушылар алған білімдерін тексереді. Бағалау парағы арқылы оқушылар өз білімдерін бағалайды. |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАҚТ мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Қабілеті жоғары оқушылардың жеке жұмыс істеуіне мүмкін беру, яғни қосымша күрделі тапсырмалар беру арқылы.Мотивациясы төмен оқушыларға қосымша жеңіл есептер мен сұрақтар қойылады. | Оқушылар тақырыпты түсінгенін немесе түсінбегенін «БББ» кестесін толтыру арқылы білдіреді. Қалыптастырушы бағалау | Информатика, қазақ тілі мен әдебиеті Оқушылар бойынша адамгершілік қасиеттеріне үйренеді. |
Пәні: Алгебра | Мектеп: №7 жалпы орта мектеп-интернаты | |
Күні: 22.09.2017 | Мұғалімнің есімі: Бекташова Раушан | |
Сынып: 9«Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Тақырыбы: | Есептер шығару | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеуді шешу | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: | |
Теңдеулерді біледі | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Сызықтық емес теңдеулердің шешу жолдарын біледі | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Сызықтық емес теңдеулердің шешу жолдарын үйренеді | ||
Алдыңғы тақырып | Екі айнымалы,графиктер | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулермен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Оқушының іс-әрекеті |
7 минут«Жадылық серуен»15 минут«Джиксо» әдісі 8 минут«Жарты ай» әдісі12 минут«Не білдім? Не білгім келеді?». | Жадылық серуен сұрақтары тасталады Бұл әдісі бойынша оқушылар тақырыпты бөліп оқып, бір-біріне түсіндіредіТақтамен жұмыс. Тақтаға есептер жазуОқушылардың қаншалықты дәрежеде түсінгендерін бақылау. Туған айларға толық айлар көмек бередіБүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты білгілері келетінін,не білгендеріне және кері байланыс жасайды | Таратылған кеспе қағаздар арқылы топтарға бөлінеді Оқушылар тақырыпты бөліп оқып, бір-біріне түсіндіреді. Тақтаға есептер шығарады. Оқушылардың қаншалықты дәрежеде түсінгендерін бақылайды. Туған айларға толық айлар көмек береді.Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты білгілері келетінін,не білгендеріне және кері байланыс жасай алады. |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАҚТ мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Қабілеті жоғары оқушылардың жеке жұмыс істеуіне мүмкін беру, яғни қосымша күрделі тапсырмалар беру арқылы.Мотивациясы төмен оқушыларға қосымша жеңіл есептер мен сұрақтар қойылады. | Оқушылар тақырыпты түсінгенін немесе түсінбегенін «Не білдім? Не білгім келеді?»кестесін толтыру арқылы білдіреді. Қалыптастырушы бағалау | Информатика. Қазақ тілі мен әдебиеті. География мен физика.АҚТ-ны пайдалануда қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. |
Пәні: Алгебра | Мектеп: №7 жалпы орта мектеп-интернаты | |
Күні: 27.09.2017 | Мұғалімнің есімі: Бекташова Раушан | |
Сынып: 9«Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Тақырыбы: | Есептер шығару | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі тақырыбы бойынша оқушылардың есеп шығару дағдысын жақсарту | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: | |
Теңдеулерді біледі | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Теңдеулер жүйесін шешу жолдарын біледі | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Күрделі екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешу жолдарын үйренеді | ||
Алдыңғы тақырып | Екі айнымалы,графиктер, жүйе,жүйені шығару жолдары | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулермен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Оқушының іс-әрекеті |
2 минут 10 минут«Миға шабуыл» 13 минут«Фишбоун» әдісі 17 минут 3 минут«Екі үміт бір тілек» | Топқа бөлуЕсептерді құрылымына қарай қалай бөлуге болады?Теңдеулер жүйесін шығарылу жолдары қандай? Постерге есептердің шығарылуы туралы не білеміз сұрағы арқылы жеткізе білуОқушылар басқа топтарға сұрақтар дайындайды.Балықтың суретін салу арқылы оқушылардың есептерді тиімді шығару мәселесі бойынша қорытынды шығарадыСабақтан алған әсері бойынша кері байланыс орнату | Машина атаулары арқылы топқа бөлусұрақтарына жауап беру Постер қорғау. Теңдеулер жүйесі шығаруОқушылар басқа топтарға сұрақтар дайындайды және қорытынды шығара алады |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАҚТ мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Қабілеті жоғары оқушылардың жеке жұмыс істеуіне мүмкін беру, яғни қосымша күрделі тапсырмалар беру арқылы.Мотивациясы төмен оқушыларға қосымша жеңіл есептер мен сұрақтар қойылады. |
Пәні: Математика | Мектеп: №7 жалпы орта мектеп-интернаты |
Күні: 20.09.2017 ж | Мұғалімі: Бекташова Раушан |
Сабақтың тақырыбы: | Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті |
Мақсаты: | Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті жайлы білімдерін тереңдету. |
Күтілетін нәтиже | Білімдерін тереңдете отырып есептер шығару арқылы, білімдері тереңдейді |
7 модульдің қолданылуы | АКТ, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғысын ойлау”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Миға шабуыл», «Салыстыру кестесі», «Джигсо», Эссе |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
Сабақ
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |