Ой қозғау «Серпілген
сауал» әдісі
Тақырыпты еске түсіру
мақсатында оқушылар жіпте ілулі тұрған сұрақтарға жауап
береді:
1. Санды өрнек дегеніміз
не?
2. Әріпті өрнек дегеніміз
не?
3. Санды өрнек пен әріпті өрнектің айырмашылығы
неде?
4. Өрнектің ықшамдалған түрінің оның алғашқы түрінен
айырмашылығы неде?
5. Қосудың қасиеттерін пайдаланып, өрнекті қалай ықшамдауға
болады?
6. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, 20х+9х
өрнектерін қалай ықшамдауға болады?
Бағалау:
«Басбармақ»
әдісі
Сұраққа жауап беру барысында оқушылармен кері
байланыс жүреді және оқушылар сабақ масатымен
танысады.
Топтық жұмыс
«Галереяны шарлау» тәсілі
арқылы.
Тапсырма-3:
1.а) Мына формулаларды
«қатынас» сөзін пайдаланып, оқыңдар
V=
2.ә) Пойыз 3 сағатта 255 км
жол жүрді. Пойыздың жылдамдығын қатынас түрінде
жазыңыз.
б) Принтер 12 минутта 108 бетті шығарды. Принтердің
жұмыс
өнімділігін қатынас түрінде
жазыңыз.
в) 4кг кәмпиттің құны 1500 теңге. Кәмпиттің бағасын қатынас
түріндежазыңыз.
Дескриптор:
-формуданы «қатынас»
сөзін пайдаланып, оқиды
-жылдамдық - қашықтықтың
уақытқа қатынасы екенін біледі
-жұмыс өнімділігі –
өнімнің уақытқа қатынасы екенін
біледі
-баға – құнның зат
мөлшеріне қатынасы екенін біледі
Бағалау: топтар бірін-бірі «Екі жұлдыз, бір
тілек» арқылы
бағалайды.
Саралау «Талқылау» тәсіліне сәйкес
талданады.
Жұптық жұмыс жұмыс «Серіктесті оқыту»
әдісі
Тапсырма-1: Ұзындығы 14 см АВ
кесіндісін ұзындығы 7 см СД кесіндісімен салыстырыңдар (1.1 -
сурет)
А В
С Д
(1.1 -
сурет)
Сұрақтарға жауап беріңдер:
1) 14 қатынасының мағынасын
түсіндір?
2) 7 қатынасының мағынасын
түсіндір?
Дескриптор:
ҚБ: «Мадақтау
сэндвичі» арқылы жұптар бір-бірін
бағалайды.
Саралау: диалог және қолдау
көрсету
Тапсырманы «Сұрақ-жауап» әдісімен орындайды.
Жұпта білмегенін сұрап, толықтырып
отырады.
Жеке жұмыс
Тапсырма – 2: Оқушы тапсырманы жеке
отырып орындайды.Себебі оқушылар оқу стандартына сай меңгеруге тиіс
тапсырма.
а)
-
-
Қатынасты
жазыңдар
|
9-дың
4-ке
|
|
15-тің
8-ге
|
|
0,8-ның
2-ге
|
|
ә)
қатынас
|
Қатынастың оқылуы
|
Қатынастың мәні
|
91
|
|
|
|
|
|
Бағалау: дескриптор арқылы (№1
қосымша)
Саралаудың «Қарқын» тәсілін таңдадым,
себебі кейбір оқушылар тапсырманы жылдам орындайды, ал кейбіреулері
уақыт қажет етеді.
|