Материалдар / «Электронды ресурстарды қолдану арқылы ағылшын тілі пәні бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою жолдары»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Электронды ресурстарды қолдану арқылы ағылшын тілі пәні бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою жолдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою жұмысын тиімді жүргізу бойынша электронды ресурстардың атқаратын рөлі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2021
1162
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Алматы облысы Білім басқармасының Талғар ауданы бойынша білім бөлімі

мемлекеттік мекемесінің «Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар № 41 ЖББОМ»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі









БАЯНДАМА




Тақырыбы: «Электронды ресурстарды қолдану арқылы ағылшын тілі пәні бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою жолдары»









Дайындаған: ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Аргынбаева Б.А.












Еламан, 2021





«Электронды ресурстарды қолдану арқылы ағылшын тілі пәні бойынша оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою жолдары»


Қазіргі таңда білім беру жүйесінде болып жатқан елеулі өзгерістің бірі – қашықтықтан оқыту форматы.

Қашықтықтан оқыта отырып, оқушының алған білімінің нәтижесін бағалау немесе күнделікті оқушы қандай деңгейде білімге қол жеткізіп жатыр деген сауалда әрбір адамзатты толғандырады.

Қашықтықтан оқыту тәжірибемізде алғаш рет орын алып отырғандықтан, оның артықшылықтарымен қоса кемшіліктерін де байқадық. Атап айтар болсақ:

  1. Оқушылар мен мұғалім арасындағы көзбе-көз қарым-қатынастың болмауы, соның салдарынан білімнің эмоциялық бояуының болмауы.Мұғалімнің жеке қасиеттері оқушылардың материалды эмоциялық қабылдауын қалыптастырады, ол тұтас сыныптың назарын аудара алады, оқушылардың қызығушылығын белсендіре алады және жалпы алғанда-берілген материалды жақсы меңгеруге ықпал етеді. Ал қашықтық оқыту тікелей визуалды байланыстың орнын толтыра алмайды деп санаймын.

  2. оқу үдерісінің әртүрлі формаларын қолдана алмау, нақты айтар болсақ практикалық және зертханалық жұмыстарды жүргізудің мүмкін еместігі. Оқушыны білімнің шамадан тыс құрылымдалған бөліктерін пассивті тұтынушыға айналдыру қаупі бар.

  3. қашықтықтан оқыту материалдарын әзірлеу зор еңбек пен көп уақытты талап етті;

  4. Оқушылардың білімін және оқу процесін толық бақылай алмау.Қашықтықтан оқытудың басты мәселелерінің бірі-білімді тексеру кезінде пайдаланушыны анықтап тани алмау мәселесі.

  5. Оқушылардың көпшілігі өз бетімен жұмыс жасауға дайын болмады, өз жұмысын өз бетінше жоспарлай алмады, оларға міндетті түрде ата-анасының не болмаса мұғалімнің қолдауы мен нұсқауы қажет болып отырды. Ал қашықтықтан білім алу үшін қатаң түрде өзін-өзі тәрбиелеуі қажет , өйткені оның нәтижесі оқушының дербестігі мен санасына тікелей байланысты болады.

  6. Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылардың оқу үдерісіндегі өзіндік және ұйымдастырылған жұмысының арақатынасы түбегейлі өзгерді. Қашықтықтан оқыту кезінде оқушының өзіндік жұмысының үлесі артып, ал мұғалімнің оқу процесін сүйемелдеу жөніндегі қызметі күрделенді, бұл мұғалімдер мен оқушылардың жүктемесінің өзгеруіне әкелді.

  7. Дербес компьютерде және ақпарат көздеріне үнемі қол жеткізу қажеттілігі, сондай-ақ техникалық мүмкіндіктердің шектелуі, атап айтар болсақ ауылды жерлерде ғаламтор желілеріне қол жетімділіктің төмендігі келеңсіз жағдайлар туғызды.

Осы аталған кемшіліктердің салдарынан оқушылардың білімінде олқылықтар пайда болды. Алдағы оқу жылында осы олқылықтардың орнын толтыру бойынша іс-шаралар жүргізетіндігіміз анық.

Баяндаманың негізгі мақсаты: электронды ресурстарды қолдана отырып ағылшын тілі пәнінен оқушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша мақсатты шараларды жүзеге асыру процесін жүйелендіру, жеңілдету, жоғары нәтижеге қол жеткізу болып табылады.

Бұл шаралар қандай қадамдардан тұрады:

1-қадам: пән бойынша білім алушылардың білім деңгейін анықтау, талдау жасау;

2-қадам: талдау нәтижелері негізінде оқушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру мақсатында жұмыс жоспарын әзірлеу;

3-қадам: құрылған жоспар бойынша жүйелі жұмыс жүргізу;

4-қадам: жүргізіліп жатқан жұмыстардың тиімділігін бақылап отыру;

5-қадам: жоғары нәтижеге қол жеткізу.

Осы тұрғыда әрбір қадамнан тиянақты, жүйелі өтіп отыру үшін қандай электронды ресурстарды қолдануға болатындығын айтып өткім келеді.

Zipgrade -оффлайн сабақтарға арналған тексеру және бағалау қосымшасы. Сабақта қолданатын заманауи техникалық әдістер мен тәсілдерді іздестіріп отырып, мен тесттерді тексеру тұрғысынан мұғалімнің жұмысын жеңілдететін керемет қосымшаны кездестірдім. Енді тест жұмыстарын тексеру кезінде қолмен оның дұрыс-бұрысын анықтап, орташа балын есептеп отырудың қажеті жоқ. Ол жұмыстардың барлығын сіз үшін осы платформа жасайды. Қосымша оқушылардың жауаптарын сканерлеуге және жедел нәтиже беруге мүмкіндік береді. Оқушы дұрыс жауапты таңдап, оны басып шығарылған бланкіге енгізеді, сіз олардың жауаптарын телефон арқылы сканерлейсіз. Қосымша сізге әр оқушының жауаптарын көруге және бүкіл сыныптағы әр сұрақтың жауабын талдауға мүмкіндік береді.

Quizizz - викториналар, сауалнамалар, тесттер құру үшін ыңғайлы онлайн-сервис. Бұл бағдарламаның көмегімен:

- тестілеу немесе сауалнама жүргізуге;

- ойын немесе викторина өткізуге;

- жарыс ұйымдастыруға;

- үй жұмысын ұйымдастыруға;

- әр оқушының нәтижелерін бақылауға болады. Мұғалім өз компьютерінде тапсырма жасайды, ал оқушылар оны Интернетке қол жетімді мобильді құрылғылардан (Смартфондар, планшеттер) жеке орындай алады.

Талдау нәтижелері негізінде оқушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру мақсатындағы жұмысты жүйелі ұйымдастыруға Trello бағдарламасы көмектеседі.

Трелло-бұл жұмысты және жеке жобаларды жүргізуге арналған әмбебап құрал. Бұл әр тапсырманың орындалуын бақылауға, бірнеше адамның жұмысын үйлестіруге, уақытты бақылауға және барлық қажетті ақпаратты бір жерде сақтауға мүмкіндік береді.

Trello бағдарламасы өте қарапайым. Жапсырмаларды желімдейтін және қандай да бір тапсырмаларды жазатын маркер тақтасын елестетіп көріңіз. Біз тақтаның барлық кеңістігін 3 бағанға бөлеміз:" тапсырмалар"," орындалу барысында","орындалды". Тиісінше, орындалған кезде біздің стикерлер тақтаның бойымен қозғалады. Бірақ мәселе мынада, жапсырмалар үнемі түсіп қалып отырады және егер орындаушылар әр түрлі жерлерде болса, процесті бақылау өте қиын. Қағаз карточканың көлемі шектеулі. Ал Треллодағы карта үлкен көлемде ақпаратты қамти алады:

-Сіз кез-келген іс-әрекеттер парағын жасай отырып, тапсырманы көптеген кішкене бөліктерге бөле аласыз.

- Орындау мерзімін белгілей аласыз. Дедлайнға жақындаған сайын сервис хабарлама жіберетін болады.

- Файлдарды тіркей аласыз. Мысалы, сіз оқушыңыздан мақаланы оқып, оған конспект жасауды сұрадыңыз, сіз мақаланы сканерлеп, оларды картаға тіркей аласыз.

Треллода сіз сабақтарға конспектілерді немесе басқа материалдарды құрылымдық түрде тарата аласыз. Мысалы, балалардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жеке тақта жасап, оған әр тақырыпқа қажетті материалдарды (бейнелер, Конспектілер және үй тапсырмалары) қоссаңыз болады.

Бұл қосымша тегін және орыс тілінде қол жетімді. Мобильді қосымшалары өте ыңғайлы, сондықтан сіз процесті кез-келген жерде және кез-келген уақытта қадағалай аласыз.

Ары қарай құрылған жоспар бойынша жүйелі жұмыс жүргізу, жұмыстың тиімділігін бақылау және нәтижені талдау үшін мынадай ресурстарды қолдануға болады.

Quizlet - бұл карточкалар арқылы кез-келген ақпаратты есте сақтауды жеңілдететін ақысыз бағдарлама. Дайын карточкаларды дерекқордан табуға болады немесе суреттер мен аудио файлдарды қосу арқылы интерактивті жеке карточкалар жасап шығаруға болады, содан кейін сол материалды есте сақтау үшін жаттығулар жасап, ойындар ойнауға болады.

learning chocolate- сөздерді үйренуге арналған платформа. Бұл ресурс, менің ойымша, бастауыш және орта буын оқушыларына жақсы көмек. Сайттағы Лексика тақырыптық негізде бөлінген, сондықтан оны оқулық материалымен байланыстыруға болады. Ең бастысы, жаңа лексиканы бекітуге арналған жаттығулар жеткілікті.

wordwall- бұл бағдарламаның көмегімен интерактивті және баспа материалдарын жасауға болады. Көптеген шаблондар интерактивті және баспа түрінде қол жетімді. Интерактивті жаттығулар Интернетке қол жетімді кез-келген құрылғыда ойнатылады: компьютерде, планшетте, телефонда немесе интерактивті тақтада.

Бұл сайтпен жұмыс істеудің артықшылықтарының бірі-әріптестерінің көптеген дайын үлгілерін пайдалану мүмкіндігі. Бұл үлгілерге педагогикалық практикада жиі кездесетін таныс дидактикалық ойындар кіреді: викториналар, жұптарды таңдау, ауызша ойындар, кроссвордтар және басқалар.

learning apps - бұл әр түрлі пәндер бойынша интерактивті оқу-әдістемелік қосымшалар жасауға мүмкіндік беретін білім беру мекемелеріндегі білім беру процесін қолдау үшін арналған сервис деп есептеймін. Сервердің ерекшелігі:

- пайдаланушылар жасаған барлық тапсырмалар галереяда жиналған және жалпыға қол жетімді болып табылады.

-Іздестіруге оңай болу үшін барлық интерактивті тапсырмалар санат бойынша топтастырылған (пәндер бойынша).

-Категория бойынша таңдаудан басқа, қиындығына қарай да топтастырылған тапсырмаларды таңдап алуға мүмкіндік бар.

-Дайын тапсырмаларды серверге тіркелмегендер де пайдалануға мүмкіндігі бар.
Жеке материалдарды жасау және сақтау қарапайым тіркеуден өткен соң ғана мүмкін болады.

-Сонымен қатар, өз материалдарын жасай отырып, пайдаланушы оларды жеке қолдану және жалпы пайдалану үшін сақтай алады.

youglish - тегін сервисі сізге қажетті сөздің айтылуын контексте табуға мүмкіндік береді. Ол автоматты түрде YouTube-тегі роликтерден қажетті сөздерді немесе сөз тіркестерін іздеп табады. Осылайша, сіз нақты контексте американдық, британдық немесе австралиялық екпінмен айтылған сөзді естисіз.

Listening Lessons Library Online-қысқартылған ELLLO. Бұл ағылшын тілі мұғалімі Тод Букенстің сайты. Ол өзінің студенттері мен сол тілде сөйлеушілердің жазбаларын әдістемелік түрде жинайды және оларды сайтқа орналастырады. Оның коллекциясында әр түрлі деңгейдегі және әртүрлі тақырыптағы 2000-нан астам түрлі бейнелер мен аудиожазбалар бар. Бұл әртүрлі сұхбаттар, бейнелер, Диалогтар, көріністер, ойындар, жаңалықтар және т.б. Elllo-да ағылшын тіліндегі шынайы ауызша сөйлеу естіледі, бұл оқулықтардағы тілге қарағанда әлдеқайда табиғи естіледі.

Қорытынды

Интерактивтік тапсырмаларды орындаған кезде оқушылардың ақпаратты қабылдау мен есте сақтауы, есте сақтау дағдысының артуы, зейіні мен эмоционалдық қасиеттері қарқынды дамитындығы, назарының тұрақталатындығы, қорыта білуі, жіктеу қабілеттері артады деп есептеймін.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!