Қызығушылықты
ояту.
Пед жет ойын: «Кім
тапқыр?»
Жұмбақ
жасыру.
1.Шаң-тозаңды
сүймейді,
Тазалап оны жүр
дейді.
2.Бүкіл әлем ішіне
сияр
Аты оның
...
3.Біздің үйде бір зат
бар
Сақтайды онда
тамақты.
Болсын мейлі күз бен
жаз
Іші оның қатты
аяз.
Сұрақ –
жауап.
Сыни ойлау, бала үні,
комуникативтілік дағды.
1. Ой дамыту, түсінік
беру.
Сулы қолмен токты
қосуға немесе ажыратуға болмайды;
-Балаларға үлкендерсіз
электр токтарын ұстауға болмайды;
-Ерексектерсіз
тұрмыстық техникаларды қолдануға болмайды.
-Пеш қызып тұрғанда
балалар қасына жақындауға болмайды.
-Кір жуатын машинаға
қолды салуға болмайды.
Өнім арқылы саралау,
Блум таксономиясы, жетелеуші сұрақтармен
бақылау.
Сергіту
сәті
2.Ой
қозғау
Балаларды топқа
бөлу.
Оқу ортасы арқылы
саралау.
Құрлымдалған ойын:
«Көмекшілер»
Шарты: Ойын
құралдарымен берілген тапсырмаларды орындауды үйретіп, қауіпсіздік
ережелерін түсіндіру.
Бірінші
топ: үтікті тоқ көзіне қосып орамалды үтіктеуіміз
керек.
Екінші
топ: Қуыршақтың шашын шаш кептіргішпен кептіруіміз
керек.
Үшінші топ: Жиналған
қоқысты шаңсорғышпен жинау керек
Өнім арқылы саралау,
сыни ойлау, бала үні
3. Миға
шабуыл.
Пед жет ойын:
«Электротехникалық тұрмыстық заттарды
ажырат»
Ойынның
шарты:
Көптеген суреттері
көрсетіледі. Балалар солардың ішінен эл.техникалық .заттарды табу
керек.
Сыни ойлау. Бала үні,
жаппай бақылау.
|