Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
4.1.3.1 әртүрлі орындау
техникасын үйлестіре отырып, шығармашылық идеялары мен сезімдерін
(көңіл-күйі, мінезі) көрсету
4.1.2.2 қазақ халқының және
әлем халықтарының қолданбалы өнерінің ұлттық ерекшеліктерін анықтау
және суреттеу
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Сиқырлы айналу» жылулық
шеңбері. «Мен және
аспан»
Педагог балалардың назарын
аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі
заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай
түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен
жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке
т.б.айналады.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
«Барлық оқушылармен
жұмыс»
Бұл жұмыс түрі бүкіл сынып
оқушыларының бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді.
Оқушылардың барлық сұрақтарына мұғалім жұмыстың алдында жауап беруі
тиіс, бұл оқушыларды да, мұғалімді де
алаңдатпайды.
|
Психологиялық ахуалға
берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап
береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Дескрипторы:
Тақырыпты және негізгі ойды
анықтап үйренеді.
Түркістандағы Қожа Ахмет
Ясауи кесенесі туралы не білесіңдер? Тарихи ескерткіш туралы
ресурстармен
таныстыру.
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі
арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
.
|
Оқылым, жазылым
тапсырма
лары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Еліміздің тарихи-мәдени
мұралары
«Ежелгі қала»көлемді
панносын жасаймыз
Таныстыру, талдау және
бағалау
Ойтолғаныс
Рефлексия. Сөйлемді
толықтыр:
Маған ...
ұнады.
Мені ...
таңғалдырды.
Мен ... болғым
келеді.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Кері байланыс. СМС
әдісі.
|
Сабақтан алған әсерлерін кері
байланыс арқылы білдіреді.
|
Кері байланыс. СМС
әдісі.
|
«Тазалық» әдісі кері байланыс
парағы
|