Материалдар / Ең жақсы мамандық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ең жақсы мамандық

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Ең жақсы мамандық Тақырып аясында сабақ жоспарында қызықты ойындар, тапсырмалар берілген. Сабақ оқу мақсатына сай құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2022
372
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар



Сабақ:

Болашақ мамандықтары

Мектеп:

Тамос Эдьюкейшн ФММ

қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

Күні: 25.04.2022

Мұғалімнің аты-жөні: Төребек Дана Нұрлыбекқызы

Сынып: 6

Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 12

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

Ең жақсы мамандық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

Т1. Тыңдалым материалының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру;


Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: жаңа сөздермен танысып, мағынасын біледі, дұрыс, бұрыс ақпараттарды анықтайды



Оқушылардың көпшілігі: тапсырма негізінде сұранысқа ие мамандықтар тізімін жазады



Кейбір оқушылар:

Тірек сөздерге сүйеніп, суреттер бойынша әңгіме құрастырады


Бағалау критерийі:

-Тыңдалған материал бойынша шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру;


Тілдік мақсаттар

Лексикалық минимум: сұраныс, мекеме, нанотехнология, қаржыгер, әнші, тіс дәрігері, биші, өрт сөндіруші, қорыта келгенде, біріншіден және т.б



Құндылықтарды дарыту

Жалпыға ортақ еңбек қоғамы негізінде оқушының еңбек нарығында сұранысқа ие мамандықтардан хабардар болу, оқушылардың бір-бірін құрметтеу, пікір құндылығы, тапқыр ойлауға бейімдеу, өзін және өзгені әділ бағалауға үйрету, тақырып негізінде қандай маман иесі болуға болатынына бағдар беру,


Пәнаралық байланыс


Өзін-өзі тану, психология, социология

АКТ-ны қолдану

Актив Inspire, Power point

Бастапқы білім

Мамандық неден басталған?

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

I.Ұйымдастыру кезеңі.

-Сәлемдесу

-Сыныптағы оқушыларды түгендеу, психологиялық ахуал туғызу.

  • «Сенің ерекше қабілетің» атты тренинг жүргіземін.

Тренинг мақсаты: оқушының өзіне деген сенімділігін арттырып, болашақта дұрыс жол таңдауына жол ашу.

Тренинг 1 минутта жүзеге асады. Сыныптағы әр оқушы шеңбер құрып, өзінің ерекше қабілетін атауы тиіс.

  • Оқушыларды топқа бөлу

Оқушыларда төмендегі мамандықтар арқылы бөлемін.

1-топ: Әнші (микрафон, қошемет, аппаратура, халық)

26178cde299eb51a94185d761d48e8f1.jpg VxclVEZpFK4.jpg Без названия.jpg i20120101170524-kredit_pod_zalog_muzikalnih_instrumentov1.jpg.gif

2-топ: Мұғалім (оқушы, қалам, кітап, дәптер)

Без названия (1).jpg Без названия (2).jpg 1518492121_article_b_1500_.jpeg 1375133_w200_h200_propis_01.jpg

3-топ: Инженер (Бас киім, сызғыш, диаграмма, жоба)

hello_html_659f078f.png растущая-диаграмма-в-виде-вертикальных-полос-с-стрелкой-28713727.jpg 41d66ca1ebb15322a57f.jpeg 60931992_w919_h430_27671534_w640___ranzhevaya.jpg Өткен тақырыпқа шолу:

  • «Кім жылдам?» ойыны арқылы өтеді. Сыныпқа барлығына бірдей «А» әрпі беріледі. Оқушылар мұғалім сұрағына «А» әрпінен басталатын сөздер көмегімен жауап беруі тиіс.

  • Қойылатын сұрақтар:

-Ең күлкілі мамандық

-Актер т.б

-Ең қауіпті мамандық

-Альпинист

-Ауыл шаруашылығы мамандығы

-Агроном

-Ең қызықты мамандық

-Аниматор

-Мамандықты кімдер таңдайды?

-Адамдар

-Мамандық таңдауда кімнің көмегіне жүгінесіз?

-Ата-анамның және т.б деген сияқты жауаптар айтады.

Бағалау: мұғалім өзі жүргізеді.

Мақтау-мадақтау сөздері: «Өте жақсы, тамаша, жарайсың!»

«Сиқырлы лупа» арқылы тақырыпты болжайды.

Activ Inspire программасы арқылы бүгінгі тақырыпты болжайды.

w512h5121380477032search.png


Тақырыпқа қатысты суреттер




































әрпі

Сабақтың ортасы Мәтіналды жұмыс

5 минут





















Мәтінмен жұмыс

































7 минут



































5 минут


















11 минут

(9 мин әңгіме құрастыру, 2 минут қорғау)

-Балалар, жарайсыңдар. Өткен тақырыпқа осылай шолу жасадық. Енді бүгінгі жаңа сабағымызда кездесетін сөздермен таныс болсақ.

Activ Ispire программасы арқылы жаңа сөздерді суреттерімен бірге сәйкестендіріп қояды.

-Мұғалім-учитель

-Тіс дәрігері-стамотолог

-Суретші-художник

-Әнші-певица

-Мекеме-учреждение

-Қаржыгер-финансист

-Сұраныс-спрос

poliglot.jpg

Бағалау: Мұғалім өзі жүргізеді.

Мадақтау: «Өте жақсы, тамаша, жарайсың!»



Мұғалім мәтінді екі рет оқиды. Оқушылар мұқият тыңдайды.

Мәтін бойынша төмендегі тапсырмаларды орындайды.


Мамандық таңдау өміріміздегі ең маңызды шешімнің бірі. Бала кезімізден бастап болашақта қандай маман иесі болатынымызды ойлаймыз. Заман талабына сай маман иесі болу - бала үшін ғана емес, қоғам үшін де күрделі процес. Қоғам дамуына орай, мамандарға деген сұраныс күн санап өзгеріп отыр. Жаһандану заманында төмендегідей мамандықтар топ бастап тұр. Зерттеушілердің болжамы бойынша, болашақта ең бірінші болып инженерлерге, кәсіби-техникалық мамандарға, инженер-технологтарға сұраныс көбейеді.

Екінші орында, IT-технолог, бағдарламашылар, веб-дизайнерлер тұр. Бүгінгі таңда кез-келген мекеме не кәсіпорынның жеке сайты бар. Веб-дизайнерлер кәсіпорынды сайт арқылы таныстырады.

Келесісін, сұранысқа ие үштікті, нанотехнологиямен байланысты мамандықтар құрайды. Нанотехнология ғылымның барлық саласын қамтиды: медицина, білім беру, тамақ өнеркәсібі, мәшине жасау, ғарыш технологиясы және т.б.

Қазіргі уақытта биотехнология, электроника мамандары, маркетинг, сауда менеджерлері, халыққа қызмет көрсету, қаржыгер, заңгер мамандықтарына да сұраныс көп. Қоғамда аспаз, биолог, тігінші, автомеханик, сылақшы, ұста, медбике мамандықтарының орны бар.

Ал халықтың рухани әлемін дамытатын мұғалім, оқытушы мамандықтары сұраныстан шыққан емес.

Заман талабына сай ең жақсы мамандықтар тізімі осындай. Жалпы мамандық иесі атануда балалар көбірек ата-анасының ақыл кеңесіне жүгінеді.

Жас дос! Ал сен болашақта қандай маманы иесі болғың келеді?




Бағалай критерийі:

  • Тыңдалым материалының негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру;

1-тапсырма

«Не артық?» , «Не өте қызық?» әдісі?

«Не артық?»

1.Қоғам дамуына орай, мамандық та өзгереді.

2.Маңыздылығы жөнінен веб-дизайнерлер екінші орында

3.Пошташы мамандығы қазіргі уақытта жоғары сұранысқа ие

4.Халықты рухани байытатын мұғалім мамандығы сұраныстан шыққан емес.

«Не өте қызық?»

1.Веб-дизайнерлер кәсіпорынды сайт арқылы таныстырады.

2. Мамандықтар заман талабына сай өзгереді.

3. Сұранысқа ие үштікті нанотехнология мамандықтары құрайды.

4. Мамандық таңдауда балалар көбірек ата-анасының көмегіне жүгінеді


























Бағалау: Сынып ішінде «шапалақ» арқылы бағалаймыз

Дұрыс ақпаратты: Үш рет

Бұрыс ақпарат: Бір рет


2-тапсырма

«Топ -3» кестесі


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!