Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Жалпыға ортақ еңбек қоғамы негізінде оқушының еңбек
нарығында сұранысқа ие мамандықтардан хабардар болу, оқушылардың
бір-бірін құрметтеу, пікір құндылығы, тапқыр ойлауға бейімдеу, өзін
және өзгені әділ бағалауға үйрету, тақырып негізінде қандай маман
иесі болуға болатынына бағдар беру,
Пәнаралық байланыс
Өзін-өзі тану,
психология, социология
АКТ-ны
қолдану
АктивInspire,Power
point
Бастапқы
білім
Мамандық неден
басталған?
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңдері
Жоспарланған
жұмыс
Ресурстар
Сабақтың
басы
7
минут
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
-Сәлемдесу
-Сыныптағы
оқушыларды түгендеу, психологиялық ахуал
туғызу.
«Сенің ерекше қабілетің» атты тренинг
жүргіземін.
Тренинг мақсаты: оқушының өзіне деген сенімділігін
арттырып, болашақта дұрыс жол таңдауына жол
ашу.
Тренинг 1 минутта жүзеге асады. Сыныптағы әр оқушы шеңбер
құрып, өзінің ерекше қабілетін атауы
тиіс.
Оқушыларды топқа
бөлу
Оқушыларда төмендегі мамандықтар арқылы
бөлемін.
1-топ: Әнші(микрафон, қошемет,
аппаратура, халық)
2-топ:Мұғалім(оқушы, қалам,
кітап, дәптер)
3-топ: Инженер(Бас киім, сызғыш,
диаграмма, жоба)
Өткен тақырыпқа
шолу:
«Кім жылдам?» ойыны арқылы өтеді. Сыныпқа барлығына бірдей
«А» әрпі беріледі. Оқушылар мұғалім сұрағына «А» әрпінен басталатын
сөздер көмегімен жауап беруі тиіс.
Қойылатын сұрақтар:
-Ең күлкілі мамандық
-Актер т.б
-Ең қауіпті мамандық
-Альпинист
-Ауыл шаруашылығы мамандығы
-Агроном
-Ең қызықты мамандық
-Аниматор
-Мамандықты кімдер
таңдайды?
-Адамдар
-Мамандық таңдауда кімнің көмегіне
жүгінесіз?
-Ата-анамның және т.б деген сияқты жауаптар
айтады.
Activ Inspireпрограммасы арқылы
бүгінгі тақырыпты болжайды.
Тақырыпқа қатысты суреттер
әрпі
Сабақтың
ортасыМәтіналды
жұмыс
5
минут
Мәтінмен
жұмыс
7
минут
5
минут
11
минут
(9 мин әңгіме құрастыру, 2
минут қорғау)
-Балалар, жарайсыңдар.
Өткен тақырыпқа осылай шолу жасадық. Енді бүгінгі жаңа сабағымызда
кездесетін сөздермен таныс болсақ.
Activ Ispireпрограммасы арқылы жаңа
сөздерді суреттерімен бірге сәйкестендіріп
қояды.
-Мұғалім-учитель
-Тіс дәрігері-стамотолог
-Суретші-художник
-Әнші-певица
-Мекеме-учреждение
-Қаржыгер-финансист
-Сұраныс-спрос
Бағалау: Мұғалім өзі
жүргізеді.
Мадақтау: «Өте жақсы, тамаша,
жарайсың!»
Мұғалім мәтінді екі рет оқиды. Оқушылар мұқият
тыңдайды.
Мәтін бойынша төмендегі тапсырмаларды
орындайды.
Мамандық таңдау өміріміздегі ең маңызды шешімнің бірі. Бала
кезімізден бастап болашақта қандай маман иесі болатынымызды
ойлаймыз. Заман талабына сай маман иесі болу - бала үшін ғана емес,
қоғам үшін де күрделі процес. Қоғам дамуына орай, мамандарға деген
сұраныс күн санап өзгеріп отыр. Жаһандану заманында төмендегідей
мамандықтар топ бастап тұр. Зерттеушілердің болжамы бойынша,
болашақта ең бірінші болып инженерлерге, кәсіби-техникалық
мамандарға, инженер-технологтарға сұраныс
көбейеді.
Екінші орында, IT-технолог, бағдарламашылар,
веб-дизайнерлер тұр. Бүгінгі таңда кез-келген мекеме не
кәсіпорынның жеке сайты бар. Веб-дизайнерлер кәсіпорынды сайт
арқылы таныстырады.
Келесісін, сұранысқа ие үштікті, нанотехнологиямен
байланысты мамандықтар құрайды. Нанотехнология ғылымның барлық
саласын қамтиды: медицина, білім беру, тамақ өнеркәсібі, мәшине
жасау, ғарыш технологиясы және т.б.
Қазіргі уақытта биотехнология, электроника мамандары,
маркетинг, сауда менеджерлері, халыққа қызмет көрсету, қаржыгер,
заңгер мамандықтарына да сұраныс көп. Қоғамда аспаз, биолог,
тігінші, автомеханик, сылақшы, ұста, медбике мамандықтарының орны
бар.
Ал халықтың рухани әлемін дамытатын мұғалім, оқытушы
мамандықтары сұраныстан шыққан
емес.
Заман талабына сай ең жақсы мамандықтар тізімі осындай.
Жалпы мамандық иесі атануда балалар көбірек ата-анасының ақыл
кеңесіне жүгінеді.
Жас дос! Ал сен болашақта қандай маманы иесі болғың
келеді?
Бағалай критерийі:
Тыңдалым материалының негізінде шынайы өмірмен
байланыстырып жауап беру;
1-тапсырма
«Не артық?» , «Не өте қызық?»
әдісі?
«Не
артық?»
1.Қоғам дамуына
орай, мамандық та өзгереді.
2.Маңыздылығы
жөнінен веб-дизайнерлер екінші
орында
3.Пошташы мамандығы
қазіргі уақытта жоғары сұранысқа
ие
4.Халықты рухани
байытатын мұғалім мамандығысұраныстан шыққан
емес.
«Не өте
қызық?»
1.Веб-дизайнерлер
кәсіпорынды сайт арқылы
таныстырады.
2. Мамандықтар заман
талабына сай өзгереді.
3. Сұранысқа ие
үштікті нанотехнология мамандықтары
құрайды.
4. Мамандық таңдауда
балалар көбірек ата-анасының көмегіне
жүгінеді
Бағалау:Сынып ішінде
«шапалақ» арқылы бағалаймыз
Дұрыс ақпаратты: Үш
рет
Бұрыс ақпарат: Бір
рет
2-тапсырма
«Топ -3»
кестесі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз