Сабақтың тақырыбы: Өзіндік жұмыс | Мектеп: « С.Ерубаев атындағы №7 орта мектеп-интернаты» КММ |
Күні: 25.01.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Қарабалаева А |
СЫНЫП: 9 Ә | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Тербелістер мен толқындар тарауына арналған есептер шығару |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Тербелістер және толқындар туралы жалпы мағлұмат алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тақырыпқа қатысты формулаларды біледі.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырыпқа қатысты формулаларды қолданып, есептер шығара алады. |
Бағалау критерийі | Электромагниттік толқындарға арналған есептерді шығарадыТолқынның таралу ұзындығын анықтайдыТолқынның физикалық мағынасын түсінеді. |
Тілдік құзіреттілік | Электромагниттік толқындар, шкаласы, толқын ұзындығы, период, жиілік |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар , топтық тапсырмалар |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, кері байланыс. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Математика, жаратылыстану,биология |
Алдыңғы оқу | Электромагниттік толқындар. Радиобайланыс |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут
Үй тапсырмасы | Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды сандық ретпен топқа бөлу.Ультрадыбыс деген не?Ультрадыбысты қолданудың қандай түрлері бар?Электромагниттік толқындар шкаласы деген не? | Оқулық, плакат, есептер жинағы
Жеке жұмыс
|
Ортасы 20 минутЖаңа білім
| І нұсқаА тобы 1.1мин ішінде 150 тербеліс жасайтын және тербелістің бастапқы фазасы /4, амплитудасы 5см гармониялық тербелмелі қозғалыстың теңдеуін жазу керек.2.Бастапқы фазасы нольге тең, периоды 4см ал амплитудасы 0.1м гармониялық тербелмелі қозғалыстың теңдеуін жазыңдар.3.Нүкте периодтары мен бастапқы фазалары бірдей екі тербелісті қатысады. Тербелістің аплитудалары A1=3см, A2=4см. Тербелістер: 1) Бір бағытта2) Өзара перпендикуляр бағытта болады деп алып, қорытынды тербелістің амплитудасын анықтаңыз.4.Массасы 0,1кг жүк қатаңдығы 40Н/м –ге тең серіппеге бекітілген. Бастапқы кезде серіппе деформацияланбаған. Сосын жүкті жаймен жібереді, сол кезде тербеліс пайда болады. Жүктің максимал жылдамдығы мен бастапқы қалыптан максимал ауытқуы неге тең болады?
Б тобы1.Радиусы R, бетінің шеткі бір нүктесі арқылы өтетін горизонталь осінің төңірегінде тербеледі. Дискінің тербеліс периодын тап.2. Су бетімен жылдамдығы 2,4 м/с, тербеліс жиілігі 3Гц толқын тарайды. Бір-бірінен 0,2м қашықтықта тұрған екі нүктенің фазалар айырмасы неге тең?
С тобы1.Ұзындығы 1м маятник ең үлкен ауытқу 30o бұрышпен тербеледі. Маятник тепе-теңдік қалпынан өткен кезде оның жібі ортасынан шегеге ілініп калады. Қысқарған маятниктің ең үлкен ауытқу бұрышы неге тең? |
|
Аяқталуы Сабақты бекіту12 минут | ІІ нұсқаА тобы1.Гармониялық тербелістің амплитудасы 50мм, периоды 4с, ал бастапқы фазасы /4. 1) Осы тербелістің теңдеуін жазыңыз. 2) t = 0 және t =1,5с уақыт мезетіндегі тербелетін нүктенің тепе - теңдік қалыптан ығысуын анықтаңыз.2.Жиілігі 510Гц дыбыс көзінен толқын ауада 340м/с жылдамдықпен таралады. Толқын ұзындығын табыңдар.3.Гармониялық тербелістің амплитудасы 5см, периоды 4с. Тербелетін нүктенің максималь жылдамдығы мен максималь үдеуін анықтаңыз.4.Теңдеулері берілген және бір түзу сызықпен қозғалатын гармониялық тербелістердің қосындысын табыңдар: х1= х0cost, x2=sint.Қорытқы тербеліс гармониялық бола ма?Б тобы1.Массасы 16 г материалық нүктенің тербеліс теңдеуінің түрі мынадай: х =0,1Sin(/8+/4)м. Нүктеге әсер ететін максималь күшті анықтаңыз.2.Максималь үдеуі 49,3 см/с2, периоды 2 с және бастапқы уақыт мезетінде тепе-теңдік қалыптан ығысуы 25 мм нүктенің гармониялық тербелісінің теңдеуін жазыңыз.
С тобы1.Көлденең толқын серпімді жіптің бойымен 15м/с жылдамдықпен тарайды. Жіп нүктелерінің тербеліс периоды 1,2с амплитудасы 2см. Толқын ұзындығын, фазасын және тербеліс көзінен 45м жерде тұрған нүктенің 4с кейінгі ығысуын табу керек.
| Топтық, жеке жұмыс |
Бағалау 3 минутКері байланысҮйге тапсырма | Балдық жүйемен бағалау.(не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)« Толқындар» тарауын қайталау |
|
Қосымша ақпарат |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |