Материалдар / "Физика пәні сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясы – функционалдық сауаттылықты қалыптастыру құралы "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Физика пәні сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясы – функционалдық сауаттылықты қалыптастыру құралы "

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми дүниетанымы қалыптасқан кез –келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп қорытып, өз ойын еркін ортаға жеткізе алатын жеке тұлға қалыптастыру ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2019
406
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні: Касымбаева Нурзат АйгалиевнаЕңбек өтілі: 22 жылЖұмыс орны: Алматы облысы, Қаратал ауданы,Бикен Римова атындағы МДШО бар орта мектеп-гимназиясы Қызметі:Физика пәнінің мұғаліміДеңгейі: Бірінші (ілгері)

Шебер-сынып тақырыбы: «Физика пәні сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясы – функционалдық сауаттылықты қалыптастыру құралы ретінде» Мақсаты: Ғылыми дүниетанымы қалыптасқан кез –келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп қорытып, өз ойын еркін ортаға жеткізе алатын жеке тұлға қалыптастыру.Қолданылған әдіс-тәсілдер: миға шабуыл, бірлескен жұмыс, топтық жұмыс,ой қозғау, қызығушылықты ояту, диалогтік оқыту.Қажет құрал-жабдықтар: компьютер,презентация,интернет көздері,..Күтілетін нәтиже:
  • Оқу процесінде қолдана білуіне ықпал етеді;
  • Бақылау мен тыңдау арқылы дәлелдер жинайды;
  • Жауапкершілік, шығармашылық қабілеті қалыптасады;
  • Мектепте алған білімін өмірде қолдана алады;
  • Нақты шешім қабылдайды.


Кезеңдері:Тапсырмалар:Мұғалімдердің іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру (5мин)1.Мұғалімдермен амандасу.

2.Мұғалімдер 3 топқа бөлінеді.




Мұғалімдер «Таңда да таста» әдісі бойынша 3 топқа бөлінеді және әр топ өзінің жауабына қатысты түсініктеме беріп кетеді.
ІІ.Миға шабуыл (5мин)

Бейнеролик көрсетіледі және мына сұрақтарға жауап береді.Сонымен бүгінгі біздің шебер-сыныбымыздың тақырыбы қандай екен?

Мұғалімдер көрген бейнероликтен алған әсерлерін өз топтарында талдап, ортаға шығып өз ойларымен бөліседі.
ІІІ.Топтарға тапсырма (ой қозғау) (10 мин)
  • Қазіргі кезде білім берудің сапасын жақсатуда , заман талабына сәйкес туындап отырған қажеттіліктерді атаңыздар ;
  • СТО технологиясының қандай стратегияларын сабақта қолданасыздар?
  • Функционалдық сауаттылық пен СТО технологиясының байланыстылығы неде?






  • Мұғалімдер өз ойларымен алдымен топтарында , содан соң ортаға шығып ой бөліседі.
    V. Сергіту сәті(3мин)Қызықты мұғалімдерге арналған бейнеролик көрсетіледі

    Мұғалімдер сергіп қалады.
    VІ.Ой толғау(7мин)Сабақта СТО-ды дамыту технологиясы-функционалдық сауаттылықты қалыптастыру құралы ретінде сапалы білім беруге қаншалықты көмектеседі?

    Әр топ өз ойларын айтып, бір-бірімен пікіралмасып, ортаға топтан біреу шығып өз жауаптарын түсіндіреді.
    VІІ.Кері Байланыс(5мин) маған ұнады

    ұнамады



    Мұғалімдер ненің ұнағанын, ненің ұнамағанын стикерге жазып қалдырады.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!