Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Физика пәнінен 9-класқа өткізілген ашық сабақ "Фотоэффект құбылысы"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Физика пәнінен 9-класқа өткізілген ашық сабақ "Фотоэффект құбылысы"
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары жас пән мұғалімдеріне көмек құралы ретінде ұсынылды
Фотоэффект құбылысын зерделей
отырып, баламалы энергияға деген қызығушылығын
арттыру.«Мәңгілік ел» идеясын
қалыптастастыруда өмір бойы білім алуға және «Зайырлы қоғам және
жоғары руханият»денсаулық сақтауға баулу.
Пәнаралық
байланыс
Информатика – ғаламтордан
материал жинау.
Химия – жарықтың химиялық
әсері.
География – дамыған елдердің
ғылыми жетістіктеріне сүйену.
Экология – қоршаған ортаға
пайдасы.
Биология- адам
денсаулығы.
Алдыңғы
білім
«Электрон»,
«жарық»,«сәулелер», «сәулелердің жіктелуі» ұғымын біледі.Энергияның
бір түрінен екінші түріне айналуын пайдалана
алады.
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
(5
мин)
Өткен тақырыппен
байланыстыру
(7
мин)
Жалпы сыныппен
жұмыс
«Шаттық шеңбері» әдісі
бойынша сабақты бастаймын
Мұғалім және оқушылар
бір-біріне күніне сәттілік тілейді.
«Өз орныңды тап»
әдісі
Оқушыларды I ,II ,III, IV рим
сандары бойынша топқа бөлу,дарынды оқушыларды мұғалім көмегімен
топтарға тең бөліп топ басшыларын
сайлау.
Ширату
жаттығуы
Өткен сабақты қандай деңгейде
меңгергендігін білу мақсатында«Сұрақ бізден, жауап
сізден» әдісінқолданып, әр топ бір-біріне
жабық және ашық сұрақтар қояды.
Мысалы:
Күнсәулешығарады
ма?
Сәулеэнергиябередіме?
Күнненжылутарайды
ма?
Сәуле әсерінен құбылыс
пайда боладыма?
Денелер сәулелерді қалай
шығарады?
Планк гипотезасы қалай
оқылады?
Шығатын сәуле дене
энергиясын өзгерте алады ма?
Жылулық сәулелену қандай
энергияның есебінен орын алады?
Бағалау:Сұраққа толық жауап берсе -
жарайсың!
Сұраққа жартылай жауап берсе –
жақсы
Мұғалімнің,оқушылардың көмегін
қажет етсе– қайтала деген ауызша бағалау
жүргізіледі.
Сабақтың ортасы
(3
мин)
(6
мин)
(3мин)
(11
мин)
Интерпритациялық
әдісіарқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтап алу.
Символдық және фактологиялық
ақпарат ұсынылады
Жарықтың кванттардан
тұратындығының тамаша дәлелі Г.Герц ашқан және А.Г.Столетовтың
тәжірибемен көрсеткен фотоэффекті құбылысының ашылуы болды.Жарықтың
әсерінен заттардан электрондардың ыршып шығуы фотоэффекті деп
аталады.Фотоэффект теориясын дамытқан эйнштейн болды.Ол жарықтың
үздікті екендігінің және жеке порциямен жұтылатындығының
дәлелдемесін жасады.
Бағалау:Ұтымды жауап берген
топтар жылы сөздер арқалы
бағаланады.
1-тапсырма «Суреттер сөйлейді»
әдісі бойынша
Фотоэффект құбылысы туралы
дайындалған слайд оқушылар назарына ұсынылады. Берілген слайдтардан
фотоэффект құбылысын және түрлерін жазбаша және ауыша айтып,жазбаша
дәптерге түсіреді..
1.Пластина қандай металдан
жасалған ?
2.Пластинаға қандай жарық
түседі? 3.Пластинаны теріс зарядтасақ нені
байқаймыз?
4.Пластинаны оң зарядтасақ
не өзгереді?
5.Фотоэффект болу үшін
қандай заряд ұшып шықты?
6.Ішкі және сыртқы
фотоэффектілерді ажырата білу.
2-тапсырма «Сәйкестендір»
әдісі.бойыншафотоэффектінің медицинада,
өндіріс және техникада қолданылуына мысал келтіре
алады.
(Ұсынылған ресурстардың
көмегімен топтасып кестені толтыру.)
Фотоэффект құбылысына
негізделген
құралдар.
Қолданылуы
1
.калькулятор
2
......................
3.
.....................
4.......................
5......................
6......................
Зауытта
Мектепте
Медицинада
Ғарышта
Техникада
Ғылымда
Дескриптор
1.Фотоэффект
құбылысын медицинада,өндірісте, техникада қолданылуының мысалдарын
сәйкестендіре алады.
3-тапсырма"Джигсо-әдісі"арқылы есеп
шығару
Катодқа сәуле түсірілгенде
500км\сек жылдамдықпен электрон ұшып шығады.Электрондарды шығару
жұмысы 3*10-19
Дж болса, бөлшек энергисы
қаншаға тең болғаны?
Дескриптор
1.ХБЖ-ға келтіре
алады
2.Формуланы
біледі.
3.Формуланы
пайдаланыа есептей алады.
4-тапсырма
PISA
10 – тапсырма. МР3
плеер
3 – сұрақ. МР3
плеер
MP3 бұйымдардың толық
сомасына 37,5%-қ пайда да кіреді. Заттың аталмыш пайдасыз бағасы
көтерме баға деп аталады. Пайда көтерме баға пайызы ретінде
есептеледі. Төмендегі формулалар көтерме баға w мен өткізу
бағасының s арасындағы дұрыс ара-қатынасты көрсетеді ме? Әр формула
үшін “Иә” немесе “Жоқ” деп
қоршаңыз.
Формула
Формула дұрыс
па?
s = w +
0.375
Иә /
жоқ
w = s –
0.375s
Иә /
жоқ
s =
1.375w
Иә /
жоқ
w =
0.625s
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз