Материалдар / Физикалық және химиялық құбылыстар.

Физикалық және химиялық құбылыстар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Еліміздің Президенті «Қазақстанның Үшінші жаңғыруы: бәсекеге қабілеттілік» (2017 ж.) Қазақстан халқына жолдауында ең алдымен, білім беру жүйесінің рөлі өзгеруге тиіс екендігін атап өтті. «Біздің міндетіміз – білім беруді экономикалық өсудің жаңа моделінің орталық буынына айналдыру. Оқыту бағдарламалары сын тұрғысынан ойлау қабілетін және өз бетімен іздену дағдыларын дамытуға бағыттау қажет. Сонымен бірге, IT-білімді, қаржылық сауаттылықты қалыптастыруға, ұлтжандылықты дамытуға баса көңіл бөлу қажет». Сондықтан білім алушылардың ғылыми жаратылыстану білімі ерекше және өзекті маңызға ие болады. Осы құрылған 7 сыныпқа химия пәнінен «Физикалық және химиялық құбылыстар» деген тақырыптағы сабағым әріптестеріме қажет деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2018
713
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Мектеп: Жангелді ауданы «Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі»КММ
Күні:

7
Мұғалімнің аты-жөні:Карпыкова Гульнар
Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыФизикалық және химиялық құбылыстар. №3-зертханалық тәжірибе. «Химиялық реакциялардың белгілері»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты7.1.1.3-физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар үйренеді:Біздің айналамыздағы заттар түрлі өзгерістерге ұшырайтындығын біледі.Оқушылардың көбісі үйренеді:Химиялық құбылыстарды физикалық құбылыстардан ажырата алады.Кейбір оқушылар үйренеді:Химиялық реакциялардың белгілерін біледі және жаңа технология элементтерін пайдалану арқылы оқушыларда білім қалыптасады.
Тілдік мақсаттарТерминдер мен ұғымдарФизикалық құбылыс,химиялық құбылыс,химиялық реакция,зкзотермия,эндотермия.Оқытудың тілдік мақсаты:Біздің айналамыздағы заттар түрлі өзгерістерге ұшырайтындығын / айтылым, тыңдалым, және жазылым дағдылары/ біледі.Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасыБір заттан екінші бір зат түзілетін құбылыс....................аталады.Жылу сіңіре жүретін реакция..............деп аталадыЖылу бөле жүретін реакция...................деп аталады
ҚұндылықтардыдарытуБілім алушыларды ынтымақтастыққа жұмыс жасауға, ой пікірлерімен бөлісуге, бірін-бірі сыйлауға баулу.Қоршаған ортаға және экологиялық тұрақтылықты сақтауға оң қарым-қатынас жасауға үйрету.
АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта, слайдтар,кестелер,суреттер.

Бағалау критерийіБіздің айналамыздағы заттар түрлі өзгерістерге ұшырайтындығын біледі.Құбылыстардың түрлерін түсінеді, анықтайды. Сонымен қатар физикалық және химиялық құбылыстар бір-бірімен тығыз байланысты екенін түсінеді.
Оқу дағдылардың деңгейіБілу, түсіну, қолдану.
Пәнаралық байланыстарЭкология-химиялық реакция кезінде ауаны ластайтын заттар туралы айтылады.Қазақ тілі- мақал-мәтелдер айту арқылы ұғындыру.Әдебиет-үй тапсырмасына эссе жазып келу.Физика-заттардың қасиеттерін білу.
Қосымша білім7.4.1.1 элементі бірдей атомдардың жиынтығы ретінде түсіну7.4.1.1 таза заттың құрамы тұрақты екенін білу7.4.1.3 элемент-жай зат, қоспа және қосылыс түсініктерін ажырата білу.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақытыСабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Мұғалім іс-әрекеті Ресурстар
Сабақтың басы5 мин 1. Ұйымдастыру шаралары:(сәлемдесу)Психологиялық ахуал.Бойыңды сергек тік ұстаАуамен-еркін-тыныстаДеміңді ішке тез алда,Қолдарыңды соз алғаҚол ұшына қара даҮшбұрыш сыз ауадаОн саусақ бос тұрмасынШеңбер жаса сырласым.2.Топқа бөлу.Жақсы көңіл -күймен сабағымызды бастаймыз.Оқушылар дорбашадан конфеттер таңдап алып екі топқа бөлініп отырады.1.физикалық құбылыс2.химиялық құбылыс3.Ұй жұмысыҚызығушылықты ояту: «Ой қозғау» Ол үшін үй тапсырмасын тексеру мақсатында стикерлерге жазылған сұрақтарға жауап беру арқылы стикерлер жабыстырылып тұрған суретті ашу керек. Жасырылған суретте кемпірқосақтың бейнесі шығады.Берілген сұрақтар:1.Атомның белгілі бір түрі (атом)2.Екі немесе оданда көп заттардан тұрады (қоспа)3.Қоспалар нешеге бөлінеді. (2)4.Жай көзбен және микроскоппен де байқауға болатын гетерогенді жүйе қалай аталады. (әртекті қоспалар)5. Қатты заттарды тазарту үшін қандай әдісті пайдаланады. (қайта кристалдану)6.Саздың судағы ерітіндісі қандай қоспаға жатады. (әртекті)7.Заттың агрегаттық күйіне байланысты неше түрі бар. (3)8.Күнделікті тұрмыста пайдаланылатын шай қандай қоспаға жатады. (біртекті қоспа) . Сонымен ашылған суреттен құбылыс, яғни физикалық құбылыс екеніні туралы айтылады. Бүгінгі сабағымыз табиғаттағы құбылыстарға байланысты екендігі туралы түсіндіріледі.













Сабақтың ортасы

10мин









































6 мин

























































































































Сергіту сәті2 мин

















7 мин









































































4 мин
4.Жаңа сабақ Жаңа сабақтың тақырыбын ашады.Құбылыстар жайлы түсінік беріледі.Түсіндіреді,талданады. Оқушылар бірігіп кестені толтырады. Тапсырма №1 кестемен жұмыс Берілген тапсырмаларды кестеге бөліп жазу. Қанттың суда еруі,шынының балқуы, сүттің ашуы, темір шегенің таттануы, тұнбаның түсуі, кемпірқосақтың шығуы, жаңбырдың жаууы,қаймақтың түзілуі, жапырақтың шіруі, бенгаль шырағының жануы, мұздың еруі, көмірдің жануы,жұмыртқаның шіруі.Смайликтер арқылы өзара бағалау жүреді.Критерий:-Оқушылар өз ойын жеткізеді.-Қорытынды жасай біледі.Дескриптор:-Табиғатта болатын құбылыстарға көз жеткізе алады.-Физикалық құбылыстармен химиялық құбылыстарды ажырата алады.Тапсырма №2 «Суреттерді таны» Жұптық жұмыс1.Суретте біздің айналамызда әртүрлі құбылыстар көрсетілген. Осы суреттегі құбылыстарда қандай құбылыстың түріне жатқызуға болады?2. Физикалық және химиялық құбылыстардың белгілерін салыстырыңыз3. Физикалық және химиялық құбылыстарға мысал келтіріп, себебін жазыңыз.









Қаймақтың түзілуі,бұл ----------------құбылыс болып табылады, себебі---------------------------









Қардың жаууы, бұл-----------------------құбылысболып табылады, себебі ---------------------------









Темірдің таттануы , бұл---------------------құбылысболып табылады, себебі -----------------------------------------------









Оттың жануы , бұл ---------------------------құбылыс болып табылады,себебі---------------------------------------------------------------------------------------бұл физикалық құбылысСебебі-----------------------------------------------------

-----------------------------бұл химиялық құбылысСебебі-------------------------------------------------- Критерий:-Оқушылар өз ойын жеткізеді.-біздің айналамыздағы болып жатқан құбылыстардың түрлерін біледі.Дескриптор:
  • Физикалық құбылыстарды анықтайды
  • Химиялық құбылыстарды анықтайды
  • Физикалық құбылыстардың себебін жазады
  • Химиялық құбылыстардың себебін жазады
  • Құбылыстарға өзі мысал келтіреді.
  • Оқушылар геометриялық фигуралар арқылы бірін-бірі бағалайды.Мақал-мәтелдерМына халық мақалдарында қандай құбылыс туралы айтылады?1.Алтынды еріте білмеген ірітер, Теріні илей білмеген шірітер2.Ақыл арымас, Алтын шірімес3. Темірді қызған кезде соқ.4.Бір құмалақ бір қарын майды шірітер.5.Мезгілі жеткенде мұзда ериді.Оқушылар мақалды шешу арқылы қандай құбылыс туралы айтылғанын анықтайды.Тапсырма №3Лабораториялық тәжірибе №3«Химиялық реакциялардың белгілері»Реактивтер:Қант және көмір-2г, ас содасы-1г, сірке қышқылының ерітіндісі -1мл,су-250млМыс сульфаты (ІІ) ерітіндісі-1мл, натрий гидроксиді ерітіндісі-1млХимиялық ыдыстар мен құрал-жабдықтар. Қыздырғыш құрал/спиртшам-1дана. Конусты колба-1дана, фарфор табақша-1дана, сіріңке-1дана,сынауық ұстатқышы -1дана тамшуыр-4дана, сынауық-6 дана.1.Көмірді немесе қантты жазу.

    2.табақшаға ас содасының ұнтағын салып, үстіне 1 мл сірке қышқылының ерітіндісін құйыңдар.3.Сынауыққа 1мл мыс сульфатының (ІІ) ерітіндісін құйып, үстіне 2мл натрий гидроксидінің ерітіндісін қосыңдар.4. Бақылауларды кестеге түсіру.5.Қорытынды жасау.1.Химиялық құбылыстан кейін заттар өздерінің бастапқы қасиеттерін сақтамай ма?2.Бақылаулар барысында химиялық реакцияның қандай белгілерін көрдіңдер?3.Химиялық реакцияларды жүзеге асырудың қандай шарттары бар?Критерий:-Жасаған жұмыстарына қорытынды жасай біледі.Дескриптор:-химиялық құбылыстардың белгілерін анықтайды.-байқалған белгілер бойынша құбылыстың атауын көрсетеді.Топтық жұмысБілім алушылар қауіпсіздік ережесін сақтай отырып жұмыс жасау. Бақылауларды кестеге түсіреді. Жасаған жұмыстарына қорытынды жасайды.Тапсырма №4 Тест жұмысы1.Физикалық құбылысқа жатадыа)ағаштың жануы в)бір зат екінші бір затқа айналады с)кемпірқосақтың шығуы 2.Химиялық құбылыс –а)пішінінің өзгеруі в)бір зат екінші бір затқа айналады с) айдау3. Жай заттардан күрделі зат алу әдісіа) синтез в) эндотермиялық реакция с)кристалдану4.Химиялық реакцияның жүру белгісіне жатады.а) тұнбаның түсуі в) қыраудың қатуы с)мұздың еруі5.Көптеген реакциялар барысында жылу бөлінеді.а) қосылу в) эндотермиялық с)зкзотермиялық 6.Жылу сіңіре жүретін реакция қалай аталады.а) қосылу в) эндотермиялық с)зкзотермиялық 7.Химиялық реакцияның белгісіне жатады:а) иістің бөлінуі в) эндотермиялық с)зкзотермиялық Жауабы: 1-с 2-в 3-а 4-а 5-с 6-в 7-аТест жұмысын алу барысында оқушының қай деңгейде екенін білуге мүмкіндік береді.














































































































































































































    Сабақтың аяғы5 мин


    Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:Рефлексия пирамидасы Көк түске: Есте сақтау керек бір маңызды мәлімет.Жасыл түс: Менің көбірек білгім келгені екі мәлімет.Сары түс: Мен білген үш мәлімет.Қызыл түс: Мен үйренген төрт мәлімет.Стикер арқылы оқушылар бүгінгі сабақта алған өз білім деңгейлерін көрсетеді.Оқушылар үй тапсырмасын жазып аладыҮй тапсырмасы: «Біздің ас үйіміздегі химиялық реакция» тақырыбына эссе жазып келу керектігін айту.







    Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Сабақ мақсатын саралай келе мен бұл сабақта4 тапсырма орындауға жоспарладым. Бұл тапсырмалардың ішінен 1,2 тапсырмалар жалпы сынып оқушылары үшін жеңіл қызықты болады деп ойлаймын. Оқушыларға тапсырмалар беру арқылы сұрақтар мақсатына жетіп, нақты ойларын ортаға салды. Сабақ барысында өзгеріс енгізген жоқпын.3- топтық жұмыста оқушыларға қолдау көрсете аламын. Топтық жұмыс жасаған кезде оқушылардың жұмысын қадағалаймын.Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін сабағымда тиімді болды және оқу, сабақ, тілдің мақсатына толық жеттім. 4-тапсырмада оқушылар жеке-жеке орындайды













    .

    Критерий, дескрипторлар арқылы бағалау.Белгі қоюЖүзеге асыруТест Рефлексия пирамидасы

    1.Оқу бөлмесінің таза,жарық,желдетілген,2.Оқу құралдары керекті ресурстар өз орынында техника қауіпсіздігі сақталған.3.Уақытында сергіту сәтін өткізу.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ