Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2A Функция. Функцияның графигі | Мектеп: Қ.Өмірәлиев атындағы жалпы орта мектебі Мұғалімі: Сманова А | |
Күні: | 08.12.2017ж | |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Функция. Функция графиктері. | |
Сабақ түрі | Жалпылау сабағы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.5.1.1 функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгеру; 7.5.1.2 функцияның берілу тәсілдерін білу;7.5.1.3 функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу;7.5.1.4 функциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау; 7.5.1.5 түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;7.5.1.6 сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;7.5.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;7.5.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу7.5.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;7.5.1.11 функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу; | |
Сабақ мақсаттары | Оқушылар сабақ мақсатына жету үшін орындайды: | |
Бағалау критерийлері | Оқушылар: | |
Тілдік мақсаттар | Оқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар: – функционалдық және функционалдық емес тәуелділіктердің арасындағы айырмашылықты түсінеді;– функцияның анықталу облысын, мәндер жиынын табуды түсіндіре алады; – функция (аргумент) мәні белгілі болғанда аргумент (функция) мәнін табу алгоритмін жазады;– сызықтық функцияның бұрыштық коэффициентінің таңбасы мен түзудің абсцисса осінің оң бағытына көлбеулік бұрышы арасындағы тәуелділікті түсінеді;– парабола тармақтарының бағыты а коэффициентінің таңбасына тәуелді екенін түсінеді;– бөлімнің тапсырмаларын орындау барысында математикалық терминдер мен символдарын дұрыс қолданады;– зерттелген функциялардың графигін салу алгоритмін сипаттайды;– кері пропоционалдық коэффиценті k – ның таңбасы мен оның графигінің координаталық ширектегі орналасу ерекшілігі арасындағы байланысты түсіндіреді. Бөлім бойынша лексика мен терминология:– тәуелділік; – функция, тәуелді айнымалы;– аргумент, тәуелсіз айнымалы; – функцияның мәні;– функцияның анықталу облысы;– функцияның мәндер жиыны;– функцияның берілу тәсілдері,– функция графигі;– сызықтық функция;– сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;– парабола, кубтық парабола;– парабола төбесі, параболаның тармақтары;– гипербола.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:– қандай да бір Х жиынының әрбір х элементіне У жиынынан алынған тек бір ғана у элементі сәйкес қойылады; – аргументтің әрбір мәніне функцияның (тәуелді айнымалының) бір ғана мәні сәйкес келеді;– тәуелділік функционалдық болады (болмайды), егер ... ;– график бойынша аргументтің (функцияның) сәйкес мәнінде функцияның (аргументтің) мәнін табу;– аргументтің (функцияның) сәйкес мәнінде функцияның (аргументтің) мәнін табу; – берілген функция (формуламен, кестемен, графикпен, сипаттаумен)... берілген; – берілген функцияның графигі ... координаталық ширектерде орналасқан; – функцияның графигі... (координаталар басы нүктесі және т.б) арқылы өтеді;– функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері);– график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;– график ординаталар осін... нүктесінде қияды;– парабола тармақтары (жоғары, төмен) бағытталған, өйткені ... ;– функцияның графигі ... симметриялы; | |
Құндылықтарды дарыту | ||
АКТ қолдану дағдылары | Білім алуға АКТ мүмкіндіктерін тиімді қолдануға қажетті қолданушылық дағдылар, онлайн тест орындау | |
Бастапқы білім | Функция және функция графигі. Сызықтық функция және оның графигі. Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың басы5 мин | Сабақ басында мұғалім келесі әрекеттерге назар аударады:- оқушылардың назарын шоғырландыру;- оқушылармен бірлесіп сабақ мақсаттарын анықтау;- оқушыларды топтарға, жұптарға бөле отырып, олардың «жақын даму аймағын» анықтау- сабақ соңындағы нәтижелерді бағамдау. | |
Сабақтың ортасы32 мин | Сынып әр түрлі деңгейдегі оқушылардан тұратын топтарға бөлінген. Топтар шеңбер бойымен кезеңдерден өтеді, ал кеңесшілер (осы сынып оқушылары немесе шақырылған мұғалімдер болуы мүмкін) олардың нәтижелерін маршрут парағында белгілеп отырады: Оқушылар өз креативтілігін танытады. Олар тарау бойынша ментальды картасын құрастыра алады және т.б. орындайды. Дескрипторлар:
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |