Себепті қызығу-шылығын ояту кезеңі
| Жылулық шеңбері:Күндей жадырап,Айдай арайлап,Жұлдыздай жарқырап,Судай мөлдір таза көңілменБүгінгі күнімізді бастайық.-олай болса бір-бірімізге кішкене жүрегімізден шыққан тілегімізді жүрегіміз арқылы жіберейік. | -Жарайды.
-Аспанымыз ашық болсын!-Еліміз тыныш болсын!-Балалар аман болсын! Т.б.
|
Ұйымдас-тырушы-лықізденіскезеңі
| -Қазір жылдың қай мезгілі?-Көктемде қандай өзгерістер болады?
-Көктем айларын атаңдар.-Көктемде қандай мейрамдар бар?
-Балалар қазір сәуір айындағы мейрам ғарышкерлер күні екен, бұл мейрам ең алдымен ғарышкерлердің, сонымен қатар ғарыш зымырандарын жасап шығарғандардың мерекесі.-Енді мен сендерге бір жұмбақ жасырайын:Ұшқыш емес, бірақ,Аспанда қалықтап ұшады.Кім ол деп ойлайсындарСендер оны?-Сонда ғарышерлер дегеніміз кімдер? -өте жақсы.-Адамдар аспанға қарап тұрып, жұлдыздар қандай, неге олар сондай жарық екенін білгісі келеді.Жұлдызды аспанды бақылау барысында оқымыстылар жерден де басқа бірі үлкен, бірі кіші ғаламшарлар бар екенін біледі.Сендердің алдарыңда ғаламшарлар.(Слайд )-Біз осы ғаламшарлардың ішіндегі жер ғаламшарында тұрамыз, Бұл жерде ғаламшарлар шар тәрізді екені көрініп түр.Оны мына глобустан да көруге болады. Басқа ғаламшарларға қарағанда жерде су, топырақ ауа бар сондықтан мұнда адамдар,жан-жануарлар тіршілік етеді.Мына көк түсті су, қоңыр топырақ. Ол өзінің осін айналып тұрады, сол кезде күн түсетін бетінде күндіз, астыңғы көлеңке жағында түн болады.-Адамдар басқа ғаламшарларда да тіршілік бар-жоғын білгісі келеді. Бар болса онда кімдер тұрады? Бірақ оны білу үшін сол планеталарға ұшып бару керек болады. Ұшақтар жарамсыз себебі олар өте алыс,сондықтан олар оқымыстылар зымыран ойлап тапты. (Слайд)-Осы зымырандар Қазақстанда Байқоңыр қаласынан ұшырылады.(слайд)-Байқоңыр туралы кім тақпақ біледі?
-Міне осы Байқоңырдан ұшқан зымырандармен ғаламшарларды зерттейтін адамдарды ғарышкерлер дейміз. -Ғарышкерлер туралы кім тақпақ біледі?
(Слайд)Ғарышкерлер қандай киім киеді?Олардың тамақтары қандай?Қайда жуынады? Т.б.-Балалар біздің Қазақстаннан ұшқан ғарышкер кім?-Тағы кімді білесіңдер?-Тоқтар туралы кім тақпақ біледі?-Өте жақсы .-Балалар енді орталықтарға бөлінейік, сендердің алдарыңда аспан денелері тұр, осы орындарға бөлініп отыра қояйық1.Шығармашылық орталығында жапсыру.Зымыран.Күннің суреті.2.Таным орталығында қарапайым математика.Нүкте арқылы зымыран суретін салу. Айдың суреті.3Әлеуметтік орталықта көркем әдебиет. Ұшқыш болам өлеңін жаттау. Жұлдыздың суреті.Көкке ұшамын, ұшқыш болар баламын.Соңына ерем, ер ғарышкер ағаның.Батыр болам, көк аспанды сүйемін.Жұлдыздарға барып келіп жүремін.-Келесі орталыққа ауысқанда ойын: «Зымыран.»Шарты:Барлығымыз отырамыз, алақандарымзыды түйістіріп жоғары көтеріп орнымыздан тұрып келесі аспан денесіне ауысамыз. | -Көктем.-Күн жылынады, қар ериді, құстар жылы жақтан ұшып келеді, мал өріске шығады...-Наурыз, сәуір, мамыр.8 наурыз, 22 наурыз, 12 сәуір, 1 мамыр, 9 мамыр.
-Ғарышкерлер.-Ғаламшарды зерттейтін адамдар?
Көк пен жерді жалғағанҒарышжай БайқоңырЗымырандар самғағанҒарышжай БайқоңырҚанаттылар мекені-Қазақ жері БайқоңырҚай жер саған жетеді?!Ғажап жерім Байқоңыр.
-Тұңғиықты , ғарышты,Тұнып тұрған алысты Орындалып арманы,Ғарышкерлер шарлады
-Т.Әубәкіров.-Т.Мұсабаев.-Тоқтар ағам- жан ағам,Бұрыннан да ер еді.Менің батыр ағадан Аумай қалғым келеді.
Балалар қызығушылықпен ойын ойнайды.
|
Іс-әрекетті бақылау кезеңі
| Қортынды:Сөзжұмбақ шешу:
1.Ғарышқа ұшатын адам.2.Аспан денесі.3.Ең алғашқы қазақ ғарышкері.4.Ғарышқа немен ұшады?5.Ғаламшарлар қандай пішінге ұқсайды?Жылулық шеңбері:-Барлығымыз шеңберге тұрайық.Рахметімізді айтайық. |
-Жылулық берген күнге рахмет,-Тіршілік берген жерге рахмет. |