Педагогтің
аты-жөні
|
Уристемова
Сабираш Курбаналиевна
№90 Дарынды
балаларға арналған мамандырылған
мектеп-гимназиясы
|
|
Күні:
|
|
|
Сынып:
|
2-сынып,
қатысушылар саны:
|
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ізденуді
үйренемін
Дара және күрделі
етістік
|
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға
байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке
қатысу
|
|
Сабақтың
барысы.
|
|
|
Сабақтың кезең
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
|
Жаңа топ
құру
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
(Ұ) Жаңа сабақты
ұйымдастыру. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Оқушылар шеңбер
құрып тұрады. «Гүл сыйлау» ойыны арқылы бір-біріне жылы лебіз
айтады.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы
білімді еске түсіру
(ұжымда)
Сұрақ-жауап.
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін
бағалау.
-
Жаңа білімді
меңгереді. Сауатты, көркем
жазады.
-
Диалогке қатысады;
мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай
алады.
-
Берілген тапсырмалар
бойынша ой қорыту жасай
алады.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Өлеңді көшіріп
жаз.
Шақырады
Шымбұлақ*
Аппақ-аппақ шың,
құзы!
Қуанбайтын кім
бірақ,
Жарқыраса
жұлдызы!
Темірше
Сарыбайұлы
• Шымбұлақ туралы не
білесің?
• Энциклопедиядан
Шымбұлақ туралы біліп ал.
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
|
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Жүрдек
пойыз»кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
|
«Ашық
микро
фон»
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|