Материалдар / Ғасыр ұстазы-Ыбырай
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ғасыр ұстазы-Ыбырай

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Ыбырай Алтынсарин 5 сынып немесе Ыбырай Алтынсарин)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2021
191
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


5- сынып. Қазақ әдебиеті ( А.С.Ақтанова, А.Қ.Жүндібаева. - Алматы «Атамұра» 2017ж)

ТҮСІНІК ХАТ
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген , Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 мамырдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) басшылыққа алынып құрылды. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); Сонымен қатар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген бұйрық, Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығына 3-қосымшамен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) негізге алынғанпәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: «Қазақ әдебиеті» 5 - сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында – 68 сағат

«Қазақ әдебиеті» пәнінің оқу бағдарламасы үш негізгі дағдыны басшылыққа алады:

1 )түсіну және жауап беру дағдысы шеңберінде оқушы ұсынылған әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды, кейіпкерлер портреті мен образын ашады; шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады; әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын түсініп, пікір алысады;

2)анализ және интерпретация дағдысын игеру арқылы білім алушы салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады; шығармадағы тілдік бейнелеу: теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер мен қайталауларды табады, өлең құрылысын талдап үйренеді; эпикалық шығармадағы автор бейнесін табады; көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазады;

3)бағалау және салыстыру дағдысы арқылы шығарманың тарихи құндылығын бағалайды; кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды; шығармадағы мәселеге өз ойын қосып әдеби эссе; сыни хабарлама жазып үйренеді.

Жалпы бағдарлама бойынша 5-сыныпта оқушылар бірнеше шығармалармен танысады. Олар:

1.«Керқұла атты Кендебай» ертегісі;

2.«Қобыланды батыр» жыры;

3.Асан қайғының «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы;

4.Дулат Бабатайұлының «О, Ақтан жас, Ақтан жас » өлеңі;

5.Ыбырай Алтынсариннің «Қыпшақ Сейітқұл» , «Атымтай Жомарт», «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімелері;

6.Ахмет Байтұрсынұлының «Егіннің бастары» мысалы, «Адамдық диқаншысы» өлеңі;

7. Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикаяты;

8. Марат Қабанбайдың «Бауыр» әңгімесі;

9. Тынымбай Нұрмағамбетовтің «Анасын сағынған бала» әңгімесі;

10.Нұрдәулет Ақыштың «Нағыз әже қайда?" әңгімесі;

11.Джек Лондонның «Мексика ұлы» әңгімесі

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны.

Сынып

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау рәсімдерінің саны

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

5-сынып

2

2

2

2







Ауыспалы тақырыптар

Сабақтың тақырыптары

Сабақтың мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту


І тоқсан, 19 сағат

1

«Таза, мінсіз асыл сөз»

Ертегі. Ертегі түрлері. «Керқұла атты Кендебай»

5.1.1.1-әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

1



2


Кендебай және қойшы бала.


5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

1



3


Керқұла ат пен Кендебай

5.2.1.1-әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

1



4


Малшы Кендебай. Хан мен балалары. Кендебайдың ерлігі

5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

1



5


«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі

5.3.1.1- шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

1



6


Батырлар жыры. Әдебиеттің тектері. Троп түрлері.

5.2.3.1 -шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

1



7


«Қобыланды батыр» жыры. Қобыланды батырдың дүниеге келуі.

5.1.1.1-әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

1



8


Қобыланды мен Құртқа қыз

5.2.1.1-әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

1



9


Тайбурылдың тууы, өсуі. Қобыланды мен Қараман батырдың Қазанға қарсы жорығы

5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

1



10


Қобыланды батырдың жорыққа аттануы. Қобыландының Сырлы қала мен Қырлы қаланы алғандағы ерлігі

5.2.3.1 -шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

1



11


Екі батырдың Көбікті хан еліне жасаған шабуылы.

5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

1



12


Қарлыға қыз. Қобыландының Көбіктіні жеңуі

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

1



13


«Қобыланды батыр» жырының тәрбиелік мәні

5.3.1.1- шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

1



14


Елін жаудан азат еткен ерлер.

БЖБ №1.

5.3.3.1 - шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1



15


Аңыз. Әпсана. Миф. Асанқайғы (Хасан) Сәбитұлы

5.1.2.1- әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

1



16


Асанқайғы. «Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы

5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

1



17


ТЖБ №1

5.1.1.1. 5.1.2.1. 5.1.3.1. 5.2.2.1.

5.2.3.1. 5.3.1.1

1



18


Асанқайғының өнегелі сөздері мен көрегенді ойлары


5.2.3.1 -шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

1



19


Қазіргі жерлерге сын жазу

5.3.1.1- шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;




ІІ тоқсан, 13 сағат

20

Тәрбиенің қайнар бұлағы

Дулат Бабатайұлы. Толғау

5.1.2.1- әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;


1



21


Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас...»

5.2.1.1-әдеби шығармадағы екі нәрсенісалыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

1



22


Өлеңнің негізгі идеясы. Риторикалық сұраулы сөйлем.

БЖБ №2

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!