Материалдар / Гимнастика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Гимнастика

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары дене шынықтыру мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2019
468
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ:ГимнастикаМектеп: №133 НОМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Серік Е.С.
СЫНЫП: 1

Қатысқандар:Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.1.4.4. Қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай біледі.
Сабақ мақсаттары









Барлық оқушылар орындай алады:


К.Б. Төрт сандық саптық жаттығулар.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Қозғалыстағы жаттығулар.


Кейбір оқушылар орындай алады:


Жүгіріп келе жатып жасалатын жаттығулар.
Тілдік мақсат









Оқушылар орындай алады:


К.Б.Ф. Төрт саңдық саптық жаттығуларды орындай алады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Себет «кольцо».


Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Қасқыр, тасбақа, маймыл, кенгру.


Талқылауға арналған сұрақтар:


Қасқыр қалай жүгіреді?Тасбақа қалай жүреді?


Не себебті деп.....ойлайсыз:


Дүние тануға көмектеседі, балалар ойын ретінде қабылдап ынтасымен жаттығуларды жасайды.








Алдыңғы оқу:1.1.3.3 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мән мәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы біледі.
Жоспар:
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы 0-6 1-мин

3-мин





2-мин
К.Б. қозғалыс жаттығулары: 1) 1,2,3,4 қолды алға айналдырып қасқырдың жүгірісін салу. 2) 1-2 маймыл секілді жүгіріп келіп секіріп алманы алды, 3-4 жерге отырып алманы жейді. 3) тасбақа сияқты жүріп 1 қолды алға, 2 қолды жоғары 3 қолды жанына, 4 қолды төменге. Ысқырғыш, кеңістік.
Ортасы6-228-мин

8-мин
Т. Қозғалыс жаттығуларды пайдалана отырып топтық жарыс.1) Допты алып тізенің арасына қысып кенгруге ұқсап секіріп жарысу. 2) Жұптасып секіріп жарысу (қос аяқпен, бір аяқпен).Ысқырғыш, кеңістік, доп.
Соңы 22-30 4-мин

4-мин
Сергіту. Тышкан мен мысық ойыны.

Доппен ойналатын ойындар.
Ысқырғыш, кеңістік, доп.
Қосымша ақпарат
Саралау оқушыға- мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс- денсаулық және қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
1.Аяқпен секіріп ойнайтын ойындарды тапсыру.2.Допты себетке салуды тапсыру.Оқушылардың денгейін өз білімдеріне байланысты смайликпен бағалау. Дүниетану, сауат ашу.
Рефлексия.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске астыма?(тапсырмалар сәйкес болдыма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс еңгіздім және неге?

Өз сабағынызды пайдалану үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Максаты орындалды. Қатарға тұруды, қозғалыстағы жаттығуларды, жүгіріп келіп жасалатын жаттығуларды орташа деңгейде орындады. Тапсырмаға сәйкес топпен жұмыс орындалды.






Уақытты тиімді пайдаландым, оқушылар бір ұжым боп орындады.
Қортынды бағалау 5-мин1:Топқа бөлінген оқушылар бір-бірін смайлик арқылы бағалады. 2:Оқушыларды сапқа тұрғызып, әр оқушының білімін жеке-жеке бағаладым.



Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты).1: Допты алып тізенін арасына қысып кенгруге ұқсап секіріп жарысу. 2: Доппен ойналатын ойындар.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты).1: Доппен ойналатын ойындар уақытын ұзартып, жетілдіру.2:Оқушыларға аңның қимылымен орындалатын жаттығуларды жетілдіру.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1:Сабақ барысында әр оқушының қандай спорт түріне бейім екенін байқадым. 2:Доппен ойналатын ойындар уақытын ұзартып, жетілдіру.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!