×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру Республикалық чаттарға қосылу нұсқаулығын көру үшін осы сілтемені басу керек https://blog.ust.kz/422
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

«Ғылым таппай мақтанба» өлеңі 6сынып

Автор:Тлеубаева Айсәуле Әбдімәлікқызы
Бағыты: Қазақ әдебиеті
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 6 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-08-04

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

"Абайды оқы таңырқа" бөлімі «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


ІІ бөлім. Абайды оқы таңырқа

Сабақ тақырыбы: «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі

Мектеп: Т.Жүргенов атындағы ЖББ ОМ

Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тлеубаева Айсәуле

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;.

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады: шығарманың негізгі идеясын анықтайды ;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығармадағы көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіреді;

Кейбір оқушылар орындай алады: шығарманың негізгі идеясын өмірмен байланыстыра отырып дәлелдейді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану


Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: нәфрәтлі,ғибрәтлі,өсек,дұшпан,мақтаншақ,асыл іс.

Бағалау критерийлері

- әлеуметтік – қоғамдық мәселені табады;

- өлеңнің идеясын анықтайды

Құндылыққа баулу

Өмір бойы оқуға дайын болу жұптық, топтық жұмыстарда көрініс табады,қарым-қатынас дағдылары қалыптасады.

Пәнаралық байланыс:

қазақ тілі,өзін –өзі тану т.б.

Алдыңғы оқу: «Қар кесегі» әдісі арқылы А.Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін тексереді.


Жоспар

Жоспарланған

уақыт



Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар




Басы 7 мин
















1.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Құнды қасиет» тренингі.

Оқушылар шеңберде тұрып,бір-біріне жүрекше ұсынып,адамның құнды қасиеттерін айтады.

Мысалы: мен сізге жүрекшені беремін,себебі сен қайырымдысың .

1-топ. «Талап» тобы

2-топ. «Қанағат» тобы

3-топ «Еңбек» тобы

Талқылау сұрақтары:

  1. Бұл тренингтің сабаққа қатысы бар ма?

  2. Бүгінгі сабақ барысында қандай мақсатпен жұмыс жасайтын боламыз?

  3. Адамның құнды қасиеттері рухани азық бола ма? Неліктен?

  4. Адамның бойындағы құнды қасиеттер кімдердің шығармаларынан кездестіруімізге болады?

Сабақтың бүгінгі мақсаты мен критерийлері анықталады.




жүрекше










Ортасы



25 мин





























1-тапсырма

СЖ. Өлеңді мәнерлеп оқып, тақырыбы мен идеясын анықтайды.


«Серпілген сауал» әдісі арқылы өлең тармақтары бойынша кері сұрақтар қоюды ұйымдастыра отырып талдау.

Дескриптор:

Білім алушы - өлеңді мәнерлеп оқиды

- тақырыбы мен идеясын ашады.

- кері сұрақ қою арқылы талдайды.

ҚБ Қалыптастырушы бағалау (геометриялық фигуралар арқылы бағалау)

Дөңгелек-өте жақсы

Төртбұрыш-жақсы

Үшбұрыш-орташа


2-тапсырма

ТЖ. «Уақыт шеңбері» әдісі аясында белгіленген уақыт ішінде берілген тапсырмалар бойынша топта талқылайды.


І топ Өлеңде көтерілген мәселелерді анықтаңдар

ІІ топ Қазіргі өмірде бұл мәселелер өзекті ме? Неліктен?

ІІІ топ «бес асыл іс пен бес дұшпан туралы сөз қозғау себебі....

Дескриптор:

Білім алушы - көтерілген мәселені анықтайды.

- өмірмен байланыстырады

- көтерілген мәселені сыни тұрғыдан

ажыратып, өзіндік пікір білдіреді.

ҚБ. мадақтау арқылы өзара бағалайды.

(жарайсың,керемет,толықтыруды қажет етеді)



3- тапсырма

Ж. «Жалғасын тап» әдісі

Кедейлікті болдырмау жолдарын қарастыра отырып,

өлеңді өз сөзіңмен жалғастыр.


«Дүниеде өзі , мал да өзі,

Ғылымға көңіл бөлсеңіз...»


Дескриптор

- Өлеңді өз сөзімен жалғастырады

- Ұйқасты дұрыс келтіреді;
- Кедейлікті болдырмау жолдарын қарастырады


Мұғалімнің жазбаша кері байланысы































Соңы 8 мин


Рефлексия. «PRES» формуласының құрылымы:

1. Менің ойымша

2. Өйткені

3. Мысалы

4. Сонымен ... деп ойлаймын.


Қосымша ақпарат






Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай

жоспарлайсыз?


Пəнаралық байланыс –

Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-менбайланыс.

Құндылықтарменбайланыс

(тəрбиеэлементі).


Барынша қолдау көрсету: 1.Серпілген сауал кезінде талқылауға бірдей сұрақтар беріледі, түрлі жауап күтіледі. Бұл тапсырмада нәтиже немесе жауап бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.

Орташа қолдау:

2. Топқа арналған тапсырмалар арқылы қарым-қатынас формалары бойынша саралауды (топтық жұмыс) және мазмұн бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.

Қолдау көрсету аз:

3. Жеке оқушыға арналған жалғасын тап тапсырмалар арқылы оқушының дербестігі мен жауапкершілігі бойынша саралауды жүзеге асыратын боламын.



Сабақ барысында білім алушыларға пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында мадақтап, дұрыс бағыт–бағдар бере отырып, оқушыларға жеке, жұпта, топта жұмыс жасауды қолдау көрсетіледі.

Жоспарланған саралау сабақ барысында жүзеге асырылады.



Сабақ барысында ынтымақтастықты қалыптастыра отырып,өзін және өзара бағалай білуі қажет.Бағалау түрлері : «геометриялық фигуралар,бас бармақ,» т.б әдіс -тәсілдері арқылы оқушылар жауабының нақтылы,дұрыс ,жүйелі берілгенін,сабақ барысында «Сіз құнды пікір айттыңыз»,«Сіздің жауабыңыз нақты болды»т.б сөздері білім алушының ішкі уәжін ынталандырып, сенімділікке жетелейді.Әйтсе де..., дегенмен...,дей келе...т.б сөздер арқылы білім алушының ізденуіне , алға қарай білімін жетілдіре түсуіне ықпал етемін.



Тарих,Өзін-өзі тану пәндерін байланыстырдым.«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының құндылығы негізінде өмір бойы оқуға дайын болуға жұптық, топтық жұмыстарда көрініс табады,қарым-қатынас дағдылары қалыптасады. Топтық жұмыстарда достарының көзқарасына, пікіріне құрметпен қарауға үйренеді.
















Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу

міндеттері

орындалдыма?

Бүгіноқушылар

не үйренді?

Сабаққалайөтті,

қандай деңгейде

өтті?

Жоспарланған

саралау жақсы

іскеастыма?

(тапсырмалар

сəйкесболдыма?)

Уақыттықалай

Пайдрым аландым?

Жоспарыма

қандайөзгеріс

енгіздімжəне

неге?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткенекі нəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізереді (оқытумен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі

Сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:













50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: