Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеяға сай құндылығы: «қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік», «ұлттық бірлік» , « бейбітшілік пен келісім» , «ынтымақтастық», «халықтар достығын құрметтеу».
|
Пәнаралық байланыс | Тарих- халықтың шығу тегі, халықтың алғашқы қоныстары,нәсілдік құрамын біледі.Математика- тығыздықты есептейді, қоныстанудың пайыздық үлесін есептейді. |
Алдыңғы білім | Дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын және негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын біледі |
Жоспар |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері | Дереккөздер, Ресурстар |
Сабақтың басы 10 мин.
| Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында « Шаттық шеңбер» құрып бір-біріне жақсы тілек айтқызамын. Сыныпты «Еуропеоидтық нәсіл», «Негроидтық нәсіл», «Монголоидтық нәсіл» суреттері арқылы топтастыру.
Әр топ өздерінің топ атауының мағынасы туралы қысқаша айтып өтеді.Үй тапсырамасын «Иә» немесе «Жоқ» әдісі арқылы сұраймын.Оқушылардың жауабы «Жасыл, Сары, Қызыл түсті жетондар» арқылы бағаланады. |
Нәсілдер бейнеленген суреттер
|
Сабақтың ортасы 25 мин.
| «Ой шақыру» сұрақтарыҚандай жерден үй салар едің немесе сатып алар едің?Жер сатып аларда немесе үй саларда қандай жағдайларды ескерер едің?Оқушылар осы сұрақтар төңірегінде сыни тұрғысынан ойланып , пікірлерін ортаға салады. Интербелсенді тақтадан халықтың қоныстануы туралы бейне ролик көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Мақсатымен таныстыру.
Мәтінмен жұмыс(мәтінмен танысып шығу тапсырылады).
1 тапсырма. Топтық жұмысІ - топ: Халықтың орналасу факторлары (плакатка тірек- сызба жасайды)ІІ - топ: Халықтың тығыздығы жоғары және төмен аудандары ( кесте толтырады)ІІІ - топ: Халықтың аймақ бойынша қоныстануының пайыздық үлесі (диаграмма сызады)
Әр топ өздеріне берілген тапысыралар бойынша жұмыс жасап,қорғайды. Топтар бірін-бірі «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Дескриптор:Халықтың саны, қоныстануына әсер ететін факторларды біледі;Халықтың қоныстануы заңдылықтарын біледі;Халықтың аймақтар бойынша қоныстануы туралы диаграмма сызадыХалықтың тығыздығы жоғары және төмен аудандар туралы кесте толтырады.
2 тапсырма. "Кім тапқыр?"әдісі арқылы картамен жұмыс жасату.Мәтінде кездесетін географиялық объектілерді картадан көрсетеді.Дескриптор :Географиялық нысандарды картадан көрсетеді;Халықтың сирек және тығыз қоныстаған ,мүлде халық қоныстанбаған аймақтарын көрсетеді.Халықтың қоныстану аймақтарын салыстырады, себептерін анықтайды.Кескін картаға халықтың тығыз және сирек қоныстанған аймақтарын түсіреді.3 тапсырма. «Ашық ой» әдісі арқылы Географиялық диктант жазу 1. Жер шары халқының саны......./ 7 млрд.астам/2. Жер шары халқының саны ..... қарқынды өсті. / ХХ ғасырда /3. Халық санының қарқынды өсуі....... деп аталады. /Демографиялық жарылыс /4. Халықтың қоныстануына әсер ететін факторлар....... / тарихи,табиғи,әлеуметтік-экономикалық,демографиялық /5.Табиғи факторларды ата ........ /табиғат ресурстары,жер бедері,климат/6. Жер шары халқының бір шаршы шақырымға орташа тығыздығы .... келеді. /. 48 адамнан /7. Халықтың алғашқы қоныстары......./Африка,Шетелдік Азия,Батыс Еуропа8. Халық санын реттеу мақсатында.... жүргізіледі. /. Демографиялық саясат /9. Халықтың орналасуы дегеніміз-......... /тұрғындардың аумақтар бойынша таралуының тарихи үдерсі /
10. Қазақстанда тәуелсіздік алғалы......... халық санағы жүргізілді. /1999 жылы және 2009 жылы /
Дескриптор: -Жер шарының және Қазақстан халқының санын біледі. -Халықтың қоныстану факторларын біледі. -Халықтың алғашқы қоныстарын біледі- Жер шары және Қазақстан халқының қоныстану тығыздығын біледі
Бағалау: Өзара бағалау әдісі арқылы
|
Оқулық 6 сыныпПлакат,карта.
Интербелсенді тақта |
Сабақтың соңы 5 мин
| Кері байланыс. «Баспалдақ» әдісі
Оқушыдан « Интервью алу» парағы
| Түрлі-түсті стикерлер
Кесте сызылған парақ |
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді қалай жоспарлап отырсыз? | Пәнаралық байланыстар.Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.АКT-ды қолдану |
1.Білімді қабылдауы, меңгеруі баяу, түсіну қабілеті төмен,білімге құштарлығы әлсіз оқушыларға, «Иә немесе жоқ» әдісі , «Ой шақыру» сұрақтары арқылы өмірмен байланысты жетелеу сұрақтарын қоямын. 2.Мұғалімнің көмегін аса қажет етпейтін, берілген тапсырманы өз бетінше орындай алатын оқушылар топтық тапсырма кезінде халықтың қоныстануының пайыздық үлесін анықтауды , тығыздығы жоғары және төмен аудандар туралы кесте толтырту, «Кім тапқыр?»әдісі арқылы картадан халықтың тығыз және сирек қоныстану аймақтарын анықтауды ұсынамын. 3.Зияткерлік қабілеті жоғары, қосымша материалдармен өздігінен жұмыс істей алатын дарынды оқушыларға «Ашық ой» әдісімен халықтың қоныстану аймақтарын салыстыруды, қоныстану себептерін анықтауды ұсынамын. Олар салыстырады,талдайды,қорытынды шығарады. | баспалдағы»«Жетісктік баспалдағы парағы арлқыы « Интервью алу» парағы арқылы | қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер.АКТ-ны пайдалану ережесін таныстыру.
|
«Сабақ бойынша рефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Қорытынды бағалау1. Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты )? 3: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, /қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|