Материалдар / Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2018
2771
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :7.2А Мектеп:Омар Молдағожин атындағы ОМ
Күні:Мұғалімнің есімі: Амирханов Жарқын
Сынып: 7Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі
Сабақ негізделген оқу мақсаты6.4.2.2-Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Ұлы Жібек жолын сипаттайды.


Оқушылардың басым бөлігі:


Қала мәдениетінің дамуына қосқан үлесі туралы түсіндіреді.


Кейбір оқушылар:


Көшпелілер мен отырықшылардың экономикалық байланыстарын анықтайды,салыстырады.
Бағалау критерийі
  • орта ғасырлардағы және қазіргі замандағы дүниежүзі мен Қазақстанның картасынан Ұлы Жібек жолы мен оның бойында орналасқан қалаларды көрсетеді.
  • көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтайды.
  • Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалардың мәдени дамуын айтады.
  • Тілдік мақсатЖазылым: ортағасырлардағы қала мәдениеті мен қазіргі қала мәдениетін салыстырады.Оқылым: Ұлы Жібек жолы туралы мәтінді оқиды. Тыңдалым: Ұлы Жібек жолы туралы бейнеролик көреді.Айтылым: мәтінді оқып өз ойын жеткізеді,картадан көрсетеді.
    Ойлау дағдысыБілу,түсіну
    Құндылықтарға баулуОқушыларды Ұлы Жібек жолының экономикалық тарихымен таныстыра отырып еліміздің тарихи құндылықтарын арттырамыз.
    Пәнаралық байланысГеография,дүниежүзі тарих
    Алдыңғы оқуҰлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме?
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлеріРесурстар




    Басталуы10 минут
    Ынтымақтастық атмосферасын кұру.(Шаттық шеңбері арқылы)Топқа бөлу (стикерлерді таңда) «Миға шабуыл» әдісі .Үйге берілген тапсырманы "Өрмекші торы" арқылы оқушылар бір біріне сұрақтар қояды.



    Стикер, жұмсақ ойыншық,жіп.
    Ортасы25 минут

    Тақырыпты ашу мақсатында топтарға суреттер таратылып оқушылардың ойларын білу.

    Бағалау: "мадақтау"Дискриптор:Өз ойын түсінікті етіп айту;Топтық жұмысқа белсенді қатысу;Уақытты тиімді пайдалану.Топтың бір мүшесі қолдау көрсету

    Ұлы Жібек жолы туралы бейне ролик көру.бейнесюжет көріп мынадай сұрақтарға жауап береді
  • Ұлы Жібек жолы қай ғасырға жатады?
  • Ұлы жібек жолы қалай пайда болды?
  • Сауда жолында қаңдай тауарлар тасымалданды?
  • 1. Қытай императоры У-Ди батыс елдеріне сапарға кімді аттандырды?
  • 2. Қай жылы қытай елшілігі шетелдерге аттанды?
  • 3. Қытайға қай елдерден тауар тасылды?
  • Бағалау: "Смайлик"Мәтінмен жұмыс.Тапсырма. Оқушыларға контур карта таратылады.
  • Ұлы Жібек жолының 2-тармағын көрсетіңіз;
  • Ұлы Жібек жолының шығыс пен батыс нүктелері болатын елдерді анықтаңыз;
  • Ұлы Жібек жолы бойындағы Қазақстан қалаларын белгілеңіз:
  • Дескриптор:− Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасты дамытудағы орнын сипаттайтын;− кескін картадан Ұлы Жібек жолының 2 тармағын белгілейді;− Ұлы Жібек жолы бойындағы Қазақстан қалаларын белгілейді.Бағалау: БББВенн диаграммасы: Отырықшылар мен көшпелілерді салыстыру және ұқсастықтарын табу.Бағалау: Жұбыңды бағала.

    https://www.youtube.com/watch?v=zmQwGW4J_jU оқулық, тарихи карта,АКТ,суреттер
    Аяқталуы5 минутСемантикалық картамен жұмыс «Ұлы Жібек жолы» бойынша семантикалық картаны толтырады.Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беруРефлексия: Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі.Үйге тапсырма.Семантикалық картаСтикер,
    Бағалау критерийі

    Дескрипторлар

  • орта ғасырлардағы және қазіргі замандағы дүниежүзі мен Қазақстанның картасынан Ұлы Жібек жолы мен оның бойында орналасқан қалаларды көрсетеді.
  • көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтайды.
  • Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалардың мәдени дамуын айтады.






  • Қазақстан картасынан Ұлы Жібек жолын көрсете алады.
  • ортағасырлардағы қалаларды біледі.
  • көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтай алады.
  • Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалардың мәдени дамуын айта алады.








  • Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?


    Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Эссе жазу: Қабілетті оқушыларға орта ғасырлардағы Ұлы Жібек жолы мен қазіргі Қазақстанның сауда жолдары туралы жинақтау.Бас бармақпен бағалау, семантикалық карта арқылы,бірін-бірі бағалау,мадақтау,от шашу,смайликтер.АКТ-ны пайдалануда кауіпсіздік техникасын сақтау.





    Сабақ бойынша рефлекция



    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Сабақта бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!