Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :7.2А | Мектеп:Омар Молдағожин атындағы ОМ |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Амирханов Жарқын |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 6.4.2.2-Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Ұлы Жібек жолын сипаттайды. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Қала мәдениетінің дамуына қосқан үлесі туралы түсіндіреді. |
| Кейбір оқушылар: |
| Көшпелілер мен отырықшылардың экономикалық байланыстарын анықтайды,салыстырады. |
Бағалау критерийі | орта ғасырлардағы және қазіргі замандағы дүниежүзі мен Қазақстанның картасынан Ұлы Жібек жолы мен оның бойында орналасқан қалаларды көрсетеді. көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтайды.Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалардың мәдени дамуын айтады. |
Тілдік мақсат | Жазылым: ортағасырлардағы қала мәдениеті мен қазіргі қала мәдениетін салыстырады.Оқылым: Ұлы Жібек жолы туралы мәтінді оқиды. Тыңдалым: Ұлы Жібек жолы туралы бейнеролик көреді.Айтылым: мәтінді оқып өз ойын жеткізеді,картадан көрсетеді. |
Ойлау дағдысы | Білу,түсіну |
Құндылықтарға баулу | Оқушыларды Ұлы Жібек жолының экономикалық тарихымен таныстыра отырып еліміздің тарихи құндылықтарын арттырамыз. |
Пәнаралық байланыс | География,дүниежүзі тарих |
Алдыңғы оқу | Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме? |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері | Ресурстар |
Басталуы10 минут | Ынтымақтастық атмосферасын кұру.(Шаттық шеңбері арқылы)Топқа бөлу (стикерлерді таңда) «Миға шабуыл» әдісі .Үйге берілген тапсырманы "Өрмекші торы" арқылы оқушылар бір біріне сұрақтар қояды.
| Стикер, жұмсақ ойыншық,жіп. |
Ортасы25 минут
| Тақырыпты ашу мақсатында топтарға суреттер таратылып оқушылардың ойларын білу.
Бағалау: "мадақтау"Дискриптор:•Өз ойын түсінікті етіп айту;•Топтық жұмысқа белсенді қатысу;•Уақытты тиімді пайдалану.•Топтың бір мүшесі қолдау көрсету
Ұлы Жібек жолы туралы бейне ролик көру.бейнесюжет көріп мынадай сұрақтарға жауап бередіҰлы Жібек жолы қай ғасырға жатады?Ұлы жібек жолы қалай пайда болды? Сауда жолында қаңдай тауарлар тасымалданды?1. Қытай императоры У-Ди батыс елдеріне сапарға кімді аттандырды?2. Қай жылы қытай елшілігі шетелдерге аттанды?3. Қытайға қай елдерден тауар тасылды? Бағалау: "Смайлик"Мәтінмен жұмыс.Тапсырма. Оқушыларға контур карта таратылады.Ұлы Жібек жолының 2-тармағын көрсетіңіз;Ұлы Жібек жолының шығыс пен батыс нүктелері болатын елдерді анықтаңыз; Ұлы Жібек жолы бойындағы Қазақстан қалаларын белгілеңіз:Дескриптор:− Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынасты дамытудағы орнын сипаттайтын;− кескін картадан Ұлы Жібек жолының 2 тармағын белгілейді;− Ұлы Жібек жолы бойындағы Қазақстан қалаларын белгілейді.Бағалау: БББВенн диаграммасы: Отырықшылар мен көшпелілерді салыстыру және ұқсастықтарын табу.Бағалау: Жұбыңды бағала.
| https://www.youtube.com/watch?v=zmQwGW4J_jU оқулық, тарихи карта,АКТ,суреттер |
Аяқталуы5 минут | Семантикалық картамен жұмыс «Ұлы Жібек жолы» бойынша семантикалық картаны толтырады.Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беруРефлексия: Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі.Үйге тапсырма. | Семантикалық картаСтикер, |
Бағалау критерийі
| Дескрипторлар
|
орта ғасырлардағы және қазіргі замандағы дүниежүзі мен Қазақстанның картасынан Ұлы Жібек жолы мен оның бойында орналасқан қалаларды көрсетеді. көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтайды.Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалардың мәдени дамуын айтады.
| Қазақстан картасынан Ұлы Жібек жолын көрсете алады.ортағасырлардағы қалаларды біледі.көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтай алады.Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалардың мәдени дамуын айта алады.
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Эссе жазу: Қабілетті оқушыларға орта ғасырлардағы Ұлы Жібек жолы мен қазіргі Қазақстанның сауда жолдары туралы жинақтау. | Бас бармақпен бағалау, семантикалық карта арқылы,бірін-бірі бағалау,мадақтау,от шашу,смайликтер. | АКТ-ны пайдалануда кауіпсіздік техникасын сақтау.
|
Сабақ бойынша рефлекция |
|
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Сабақта бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|