Материалдар / Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2018
533
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты - жөні: Салауатова Әсел Салауатқызы
Сынып: 6Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбы:Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясатыЗерттеу сұрағы: Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының «қайта жаңғыруы» деп атайды?
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау;
Сабақ мақсаттарыОқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Хақназар ханның қазақ хандығының дамуындағы рөлін анықтайды;


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Хақназар ханның сыртқы саясаттағы ұстанған бағыттарын сипаттайды;Хақназар хан тұсындағы қазақ хандығының шегарасын белгілейді;
Ойлау дағдыларыБілу, Түсіну, Қолдану.
Бағалау критерийлеріХақназар ханның сыртқы саясаттағы рөлін анықтайды;Хақназар ханның мемлекетті нығайтудағы саясатына баға береді;Хақназар хан тұсындағы қазақ хандығының шегарасын белгілейді;
Тілдік құзіреттілікОқылым: Мәтінді оқи отырып, оқушыда тақырып туралы түсінік қалыптасады. Тыңдалым: Хақназар хан туралы бейне материал көру арқылы жан-жақты мәлімет алады.Айтылым: Хақназар ханның сыртқы саясатына талдау жасайды. Жазылым: Хақназар хан тұсындағы қазақ хандығының шегарасын кескін картаға белгілейді. Лексика мен терминологияОрда, хан, сұлтан, тайпа, топ, ру, шегара.
Құндылықтарға баулуМәліметтерді таныстырып, ұлттық танымы мол ұрпақ қалыптастыру.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысҚазақ тілі, география, тарих.
Алдыңғы білімҚазақ хандарының елдің дамуына қосқан үлесін біледі.
Сабақтың барысы
ЖоспарланғануақытСабақтағы жоспарланған іс әрекеттерРесурстар
Сабақтың басы 5 минут

Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. Тақырыпқа байланысты тұлғалардың суреттерін оқушылар саны бойынша араластырып, таратып беріледі. Оқушылар тұлғалардың кім екенін айтып, осы сурет бойынша 2 топқа бөлінеді. 1 – топ Қасым хан2 – топ Хақназар ханТақырыпқа байланысты суреттер

Ортасы 10 минутБілу және түсіну 10 минутТоптарға тапсырма: (Мәтін бөліктерін тарату)Бейнематериал көрсету. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін топтан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. ҚБ: Топтардың бірін - бірі бағалауы.Таратпа ресурстар











Аяқталуы 20 минутҚолдану Топқа арналған тапсырма 1 – тапсырма: Хақназар ханның мемлекетті нығайтудағы саясатына баға беру.«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі бойынша жұмыс жүреді.Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан)Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).2 - тапсырма: Кескін картамен жұмыс.Жұптасып отырып берілген кескін картаға Хақназар хан тұсындағы қазақ хандығының шегарасын белгілейді. Дескриптор
  • Хақназар хан тұсындағы батыстағы шекараны көрсетеді;
  • Хақназар хан тұсындағы шығыстағы шекараны көрсетеді;
  • Хақназар хан тұсындағы солтүстіктегі шекараны көрсетеді;
  • Хақназар хан тұсындағы оңтүстіктегі шекараны көрсетеді;
  • Хақназар ханның мемлекетті нығайтудағы саясатына баға береді.
  • ҚБ: Мұғалім дескриптор арқылы бағалайды.





    Кескін картаСмайликтер


    Кері байланыс5 минут


    «Менің көңіл-күйім баспалдағы»Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып(немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынғанбаспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар«Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес»,«Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.





    Стикерлер



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!