Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / HTML. Format text (fonts, paragraphs, lists) HTML. Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер)
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
HTML. Format text (fonts, paragraphs, lists) HTML. Мәтінді форматтау (қаріп, абзац, тізімдер)
Материал туралы қысқаша түсінік
Introduction part (Ұйымдaстыру кезеңi)
Greeting(Aмaндaсу және сыныптaғы оқушылaрды түгендеу)
Good morning children!. Қайырлы таң балалар!
How are you?. Қалайсыздар?
Who is absent today?. Бүгін кім жоқ?
What date/day is it today?. Бүгін қай күн?
Let’s start our lesson!. Сабағымызды бастайық!
Cheek homework «Interactive board»
Execution of lessons through the application "Kahoot.com" in the form of tests. Individual work
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімдісабақжоспары
Long term plan unit:
Web project
Ұзақ мерзімді
жоспарлау бөлімі:
Веб-жобалау
School:№
11
Мектеп:
№11
Teacher
name: Assanova G.J.
Date:01.02.2022
Мерзімі:01.02.2022
Grade:10«А»
Сынып
:10«А»
Attended:
Didn`t
attend:
Theme of the lesson:
Сабақтың тақырыбы:
HTML.
Format text (fonts,
paragraphs,
lists)
HTML. Мәтінді форматтау
(қаріп, абзац, тізімдер)
Learning
objectives:
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары:
10.4.2.1 Use HTML tags for webpage
devolopment
10.4.2.1 Веб
парақшаларды әзірлеуде HTML тегтерін қолдану
Lesson objectives:
Сабақтың мақсаттары:
Use HTML
tags
HTML тегтерін
қолдану
Know the text formatting
tags
Мәтінді форматтау тегтерін
білу
Create a webpage using font, paragraph, and
list tags
Қаріп, абзац және тізім тегтерін қолданып,
веб-парақ құру
Thinking level:
Ойлау
деңгейі:
To
know, to understand, to use.
Білу, түсіну,
қолдану.
Assessment
criteria:
Бағалау
критерийлері:
Create a web
page.
Веб-парақ
құрады.
Create
bulleted, numbered and sliding way list boxes using HTML
tags.
HTML
тегтерін қолдана отырып, маркерленген, нөмірленген және сырғымалы
жолдар тізімдерін жасайды.
Find any errors in the
program.
Бағдарламадағы қателерді табады.
Language target:
Тілдікмақсаттар:
Knows and uses following
terminology:
ENGLISH
ҚАЗАҚ
ТІЛІ
РУССКИЙ
ЯЗЫК
font
қаріп
шрифт
size
мөлшері
размер
body
дене
тело
Sliding way
сырғымалы
жол
скользящий
путь
ordered list
реттелген
тізім
упорядоченный
список
Direction
бағыт
направление
text
formatting
мәтінді
форматтау
форматирование
текста
bulleted list
маркерленген тізім
маркированный
список
Methods:
Әдістері:
«Brain storming», « KAHOOT game», “Work in laptop”,
“bilimland.kz”
National
morality:
Құндылықтарға баулу:
To
use effective ways of interpreting information
Ақпаратты түсіндірудің тиімді тәсілдерін
қолдану
Interdisciplinary
communication:
Пәнаралықбайланыстар:
Math, English, IT
Pre knowledge:
Алдыңғы
білім:
10.4.2.1 HTML.
Web site development methods
10.4.2.1 HTML.
Веб-сайтты құру әдістері
Lesson plan
Lesson period
Activity
Resources
Start of the lesson
Knowledgeand
understanding:
Меңгерілетін
білім:
Introduction
part(Ұйымдaстыру
кезеңi)
Greeting(Aмaндaсу және сыныптaғы
оқушылaрды түгендеу)
Good morning children!. Қайырлы таң
балалар!
How
are you?.
Қалайсыздар?
Who
is absent today?. Бүгін кім
жоқ?
What date/day is it
today?. Бүгін қай
күн?
Let’s start our lesson!.
Сабағымызды бастайық!
Cheek
homework«Interactive
board»
Execution of lessons
through the application "Kahoot.com" in the form of tests.
Individual work
HTMLтілінде қолданылатын
командалар(Commands used in
HTML)
Түйме
(Button)
Терезе
(Window)
Тег (Tag
)
сілтеме
(Reference)
Python
бағдарламалау тіліндегі жол ұзындығы
(The path
length in the Python programming
language)
Eкілік форматта
жазу (Record in binary format
)
Файлды оқу үшін
(To read the file)
Файлды жабады
(Closes the file)
Файлды іздейді
(Searches for the file
)
Байттық
жолдардың сипаттамасы (Description of byte
lines)
бөлу
(div)
көбейту
(multiply)
қосу
(plus)
ұзындық
(len)
Индекс
бойынша іздеу әдісі (Index
search method)
s=b"byte"
g=g"byte"
f=b"binary"
s=b"mgbyte"
Гипермәтін
терминін алғаш рет кім
ашты?(Who first
discovered the term
hypertext?)
Ж.У.
Кобдикова-2019 ( J.U.
Kobdikova-2019)
Блез
Паскаль-1965 (Blaise Pascal - 1965
)
Тед Нельсон-1963
(Ted Nelson-1963)
Стив Джобс
(Steve Jobs)
RGB-моделі (RGB
models)
Жасыл, Көк, Ақ
(Green, Blue, White)
Көк, Ақ, Сары
(Blue, White, Yellow)
Ақ, Сары, Қара
(White, Yellow,
Black)
Кызыл, Жасыл,
Көк (Red, Green,
Blue)
HTML тілінде web-беттерді қандай қосымшаның
көмегімен жасауға
болады?(With what
application can web pages be
created)
Жазу коды
арқылы (By writing
code)
Кодты блокнот
қосымша (write the code through the notepad
application)
Таңбалар коды
арқылы (Through the character
code)
Желі браузерін
(Network Browser)
Web-беттерді
көру үшін нені қосу
керек?(What do I
need to enable to view web
pages?)
Сөз(Word)
IP адресті (IP
address)
Бит санын (The
number of bits)
Желі браузерін
(Network Browser)
Criteria of an
estimation
Бағалау
критерий
Descriptor
Дескриптор
Тегтермен
жұмыс жасау туралы түсінік қалыптастырады.
Тест
сұрақтары арқылы дұрыс жауап бере алады.
Сабақтың тақырыбын айтып,
мақсатымен таныстыру.
Theme of today lesson:
HTML.Format text (fonts,
paragraphs,lists)
YOU WILL KNOW:
Text formatting
tags.Мәтіндерді форматтау
тегтері
Paragraph input
tags. Абзац енгізу
тегтері
About list writing
tags. Тізімдерді жазу тегтерінің
түрлері
Running sideways to the
site. Сайтқа сырғымалы жолдар
енгізу
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз