Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / ІІ топ элементтердің химиялық қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
ІІ топ элементтердің химиялық қасиеттері
Материал туралы қысқаша түсінік
2-топтың элементтерінің химиялық қасиеттеріндегі өзгерістердің құрылымын түсіндіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Күні:
Пәні:
Химия
Cынып:
10
Мұғалімнің
есімі:
Зиябек
К.М.
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ
тақырыбы:
ІІ топ элементтердің химиялық
қасиеттері
Сабақ негізделген оқу
мақсаты
(мақсаттары)
10.2.1.11 2-топтың
элементтерінің химиялық қасиеттеріндегі өзгерістердің құрылымын
түсіндіру
Сабақ
мақсаттары
Барлық
оқушылар:
- металдардың оттегімен, сумен
және хлормен өзара әрекеттесу теңдеулерін
құру
Оқушылардың басым
бөлігі:
- 2 топтағы элементтердің
қасиеттерін салыстыра алу
Кейбір
оқушылар:
- осы металдар атомдарының
құрылысы негізінде олардың қасиеттерін түсіндіру және қолданылу
саласын атау.
Бағалау
критерийлері
1.Металдардың химиялық
қасиетіне байланысты реакция теңдеулерін жаза
алады;
2. II топ металдарын бір
бірімен салыстыра
алады.
3. II топ металдарының
қолданылу аймағын
біледі.
4.Адам өміріндегі маңызын
түсінеді
Тілдік
мақсат
Оқушылар:Оқушылар жазбаша және ауызша
түрде металдардың физикалық қасиеттерін байланыстың түрі мен
кристалдық торы бойынша
сипаттау;
Негізгі сөздер мен
тіркестер:жылтыратылған, пластикалық,
әйгілі
металл байланысы, металл кристалды торы,
физикалық қасиеттері
Сыныптағы диалог/ жазылым
үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
Талқылауға арналған
тармақтар:
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
Алдыңғы
оқу
ІІ топ элементтердің химиялық
қасиеттері
Сабақтың
типі:
Төңкерілген
сабақ
Сабақтың
әдіс-тәсілі:
Жеке,
топтық
Құндылықтарға
баулу
-Еңбекке және шығармашылыққа
баулу, ынтымақтастықпен қарым қатынас
қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі мен
жабдықталуы:
Пернетақта,
көрсетілім
Пәнаралық
байланыс:
Биология,
география
Сілтеме:
https://kk.wikipedia.org/wiki
Сабақ
барысы:
Сабақ
кезеңдері
Іс-әрекеттері
Уақыты
Атауы
Сабақтың
мазмұны
Ресурстар
2 минут
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу;
- келмеген
оқушыларды анықтау;
- оқушылардың
сабаққа дайындығын
қадағалау;
Интернет желісі
(суреттер)
3
минут
Үй тапсырмасын
сұрау
«Сұрақ-жауап»әдісі. Оқушылар өздігіне
ұнаған түсті карточканы таңдап алып, үй тапсырмасына байланысты
қойылған сұраққа жауап
береді.
Интернет
желісі
6 минут
Танысу
Топтық
жүмыс
«Постер
қорғау»әдісі.
Мақсаты:Сыныпта қолайлы атмосфера
туғызу. Өзара ықпалдасқан қарым-қатынас дағдысын
жетілдіру. I
топ:ІІ топ элементтердің химиялық
қасиеттері II
топ:ІІ топ элементтерінің
қосылыстарының химиялық
қасиеттері
Күтілетін
нәтиже:
- Оқушылардың топтасып жұмыс
істеу, басқаның пікірін тыңдай алу, тез шешім қабылдау, ой бөлісу,
көшбасшы болуға ынталану дағдылары
қалыптасады.
Дескриптор:Білім
алушы
ІІ топ
элементтердіңжәне олардың қосылыстарының
химиялық қасиеттерін
түсіндіреді;
Сұрақтарға жауап
береді;
Бағалау:
Дескриптор қадамдарына сәйкес
ақ фишка алады.
Интернет
желісі
5
минут
Салыстыру1
1-Тапсырма. Келесі
айналымдарды жүзеге асыратын реакция теңдеулерін
жазыңдар:
Деңгейлік тапсырма (А
деңгейі)
I
топ
Ca→Ca(OH)2→CO2→Ca(HCO3)2→CaCl2→CaO
II
топ
Mg→Mg(OH)2→MgCO3→MgO→MgCl2→MgSO4
Дескриптор:Білім
алушы
Металдардың және олардың
қосылыстарының химиялық қасиетіне сүйене отырып айналымдардағы
реакция теңдеуін жазады;
Бағалау:
Әр айналымға сәйкес қызыл
фишка алады.
10-сыныптың химия
оқулығы
5
минут
Салыстыру
2
2-Тапсырма«Ойлан, ізден,
тап»әдісі металдардың сумен
әрекеттесу жылдамдықтарын
салыстыру.
Металдардың сумен әрекеттесуі
кезінде байқалатын құбылыстарды
жазады;
Металдардың сумен әрекеттесу
теңдеуін жазады;
Металдардың реакцияға түсу
қабілеттілігі тенденциясын
айтады;
Тенденцияны
түсіндіреді;
Бағалау:
Дескриптор қадамдарына сәйкес
сары фишка алады.
Интернет желісі
(суреттер)
10
мин
Зерттеу
Видеокөрсетілім.
Метасызба.
Bilimland.kz
10-сыныптың химия
оқулығы
5 минут
Жалпылау
«Т» кестесі арқылы бүгінгі сабағымызды
қорытындылаймыз. Ол үшін «Т» кестесінеІІ топ
элементтерінің«+» жағымды және «-»
жағымсыз жақтарын талдап
жазамыз.
Интернет
желісі
3
мин
Рефлексия
Рефлексия барысында
оқушылардың оқу мақсатына қол жеткізу деңгейін анықтау үшін өзіндік
бағалау. «БББ» әдісі.
Интернет
желісі
1
минут
Үйге
тапсырма
Дистилденген су, қар суы, кран
суы
Жоғарыдағы сулы ерітінділерге
бірдей мөлшерде сабын қоссақ, қай суда өпіршіктену жақсы болады?
Себебін түсіндіріңіз?
10-сыныптың химия
оқулығы
Тех карта № 11 Метасызба №
11
Тексерген
Директордың ОІЖО Ш.Е.
Өмірбаева
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз