Материалдар / Император Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Император Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
: « буддизммен индуизмнің ерекшеліктерін салыстыра отырып, Сиддһардһаның ілімінің,әлемдік дін деңгейіне көтерілу себебін талдайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2021
549
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

зақ мерзімді жоспар бөлімі: Ежелгі Үндістан: Буддизмнің гүлдену мен индуизмнің триумфі

Мұғалімнің аты-жөні: Тулжанова А.

Күні:

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны

Қатыспаған оқушылар саны

Сабақтың тақырыбы:

Император Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді

Сабақ негізделген

оқу мақсаттары:

5.1.2.3. қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын қолдану;

5.2.1.3. ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Сабақ мақсаты:


Барлық оқушылар үшін: ежелгі үндістанда касталық жүйенің құрылымын біледі, индуизм мен буддизмнің айырмашылықтарын түсіндіре алады.

Басым бөлігі үшін: « буддизммен индуизмнің ерекшеліктерін салыстыра отырып, Сиддһардһаның ілімінің,әлемдік дін деңгейіне көтерілу себебін талдайды

Кейбіреулері үшін: будда дінінің ежелгі үнді қоғамының дамуына тигізген ықпалына баға береді.

Бағалау критерийі


Касталық жүйе ұғымын түсіндіреді.Индуизм мен буддизмнің айырмашылығын салыстыра алады. Венн диаграммасы арқылы индуизммен буддизм діндерінің ерекшеліктерін, ұқсастықтарын дәлеледейді.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты терминология: касталық жүйе, брахмандар, вайши, кшатрий, шудра, индуизм, буддизм,Сиддхарһа, нирвана

Оқылым дағдысы: оқушы мәтінмен жұмыс жасайды

Айтылым дағдысы: оқып айтады.

Жазылым дағдысы: терминдерді дәптерге жазады.

Құндылықтарға баулу

Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік келісім,тарихтың мәдениет, пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байл/с

География, дінтану

Алдыңғы бөлім

Ежелгі Үндістан туралы біледі.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Уақыт қою

    1. мин

1.Ұйымдастыру

А)топқа бөлу

1- топ-Сурия

2-топ- Веруна

3-топ- Агни

2.Бағалау бетшелерін тарату.

Сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашты

-Осы құдай аттары қай елде кездеседі?

-Үндістанда қандай діндер бар?

-Ал, бүгінгі тақырыбымыз не туралы деп ойлайсыңдар?

Сурет арқылы(Күн, Аспан, От)

Сабақтың ортасы

25мин

Топтық жұмыс:

1-тапсырма мәтінмен жұмыс 15мин

1топ. Индуизм

2.буддизм

3. әлеуметтік каста

Бір сөйлеммен түйіндеу. (әдіс)

Қ.Б. «Ақылды смайлик»






Дескрипторлар

+

-

Тақырыптың мазмұны



Сұрақтың дұрыс қойылуы



Түйін сөйлемнің нақтылығы




2 тапсырма жұптық жұмыс. Венн диаграммасы

бойынша индуиизм мен буддизмнің ерекшеліктері мен ұқсастықтарын салыстыру. 5 минут

Shape2 Shape1

Буддизм

Индуизм






Дескрипторлар

+

-

Пайда болған уақыты



Ерекшелігі



Таралу аймағы



1-2 ұқсастығын табу . Әр дескрептор бойынша 1 балл


Кесте толтыру жеке жұмыс 5 мин


1

2

3

4

Әлеуметтік топтар





Міндеттері





жаратылысы










Қ.Б. бірін бірі бағалайды.

Оқулық,дәптер, смайликтер

Бір сөйлеммен түйіндеу. (әдіс)

Оқушылар тақырып бойынша

Білімдерін түйіндейтін бір сөйлем жазады.

(кім,не,қашан,неліктен,қалай, қай жерде т.б)











Сабақтың соңы

5 минут

«Блум түймедағы »әдісі

А. Индуизм діні қашан және қайда пайда болы?

В. Брахман құдайдың жамбасынан жаратылғандар кімдер?

С. Император Ашока буддизм дінін қабылдаса да, неліктен индуизм діні басым болды?

Деңгей

Дескриптор

+

-

А

Блум түймедағы бойынша қарапайым және нақты сұрақтар құрастыра алады



В

Мәтін бойынша шығармашылық сұрақтар құрастыра алады.



С

Мәтін бойынша дәлелдер келтіре алады




Оқулық, смайликтер.

І -тапсырма: «Блум түймедағы» әдісін пайдалану:

1) Қарапайым сұрақ:

2) Анықтайтын сұрақ:

3) Бағалау сұрағы:

4) Шығармашылық сұрақ:

5) Кіріктірілген сұрақ:

6) Практикалық сұрақ:

Бағалау

Топ басшылары бағалау парақшасын тапсырады.


Кері байланыс

«Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау

А4 қағазы, маркерлер

«Бес саусақ» тәсілі

Бас бармақ-басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды.?

Балалы үйрек-бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза жасадым?

Ортан терек-ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

Саралау

Оқушыларға қарым-қатынас

дағдыларының қалыптасуына мүмкіндік беру үшін топтық, жұптық тапсырмалар беру.

Деректерді өзі табу үшін оқулықпен жұмыс жүргізуде


Бағалау

Бағалау критерийлері бар бағалау парақшаларын шығару.

Дескрипторлары арқылы бағаланады.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Қорытынды бағалау




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!