Материалдар / жай сандар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

жай сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2018
240
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Сабақ 31Жай бөлшек туралы түсінік
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Тақырып бойынша алған білімдерін қорытындылап, жүйелеу, жай бөлшектермен амалдар орындау қабілеттерін дамыту, тарихи мәлімет беру.


Оқушылардың басым бөлігі:Өткен тақырыппен байланыстырады;-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады.


Кейбір оқушылар:Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)(МК) Ал, балалар, бүгінгі көңіл күйіміз жақсы екен, ендіше үй тапсырмасын тексеремін. Үй жұмысы қандай?: 1.Ұйымдастыру кезеңі.А ) Сәлематсыңдар ма, балалар!Орындарыңа жайғасыңдар.Бүгін қаңтардың 20-сыСәрсенбінің сәтті күніБір ғажайып санға арналған Өткіземіз сабақты.Б) Балалар , ол қандай сан? Жай бөлшектер.В) Біз бөлшектермен қандай амал- Қосу, азайту, салыстыру, көбейтудар орындай аламыз?



Сабақтың ортасы (6-40 минут)(МК,Ұ) . Оқулықпен жұмыс жүргізу.Қосымша тапсырма.

І топқа1. Ең үлкен ортақ бөлгіш деген не? ЕҮОБЖ: а және в сандары бөлінетін ең үлкен натурал сан.2. ЕҮОБ (6; 12) =ЕҮОБ (15; 225) =ЕҮОБ (16; 64) =ЕҮОБ (4; 44) =ЕҮОБ (5; 35) = ІІ топқа1. Ең кіші ортақ еселік деген не? ЕКОЕЖ: Осы сандарға еселік болатын ең кіші натурал сан.2. ЕКОЕ (3; 8) =ЕКОЕ (2, 5) =ЕКОЕ (8, 11) =ЕКОЕ (6, 7) =ЕКОЕ (10, 100) =Фигуралар берілген.Фигуралардың қандай бөлігі боялғандығын анықтап жазу керек.№362Фигураның боялған бөліктері жай бөлшекпен дұрыс көрсетілген бе?1 - дұрыс 2 - дұрыс 3 - дұрыс емес 4 - дұрыс емес№363Алтыдан бес 5/6Он үштен сегіз 8/13Отыз сегізден үш 3/38Қырықтан он бір 11/40Тоқсан жетіден жиырма 20/97Үш жүзден алпысекі 62/300№364 есепті орындау2: 17=2/17 72: 113=72/1136: 19=6/19 324: 1001=324/100131: 100=31/100 500: 501=500/50122: 25=22/25 721: 999=721/999Өздігінен жұмыс:Әрқайсысың 5 жай бөлшек жазыңдар№3651) 2/23 = 2: 23 7/400= 7: 4002) 10/47 = 10: 47 11/3462= 11: 34623) 65/73 = 65: 73 400/523= 400: 5234) 205/333 = 205: 333 1489/5555= 1489: 5555Шығармашылық тапсырма:Үш таңбалы сан ойлаңдар. 123Ойлаған санға осы санның өзін тіркеп жаз. 123123Екінші оқушыға бер.Қағазға жазылған санды 13 - ке бөліп, шыққан санды үшінші оқушыға бер.Ол санды 11 - ге бөліп, 4 - ші оқушыға бер.4 - ші оқушы 11 - ге бөлінген санды 7 - ге бөліп, шыққан санды оқиды. Бұл сан бірінші ойлаған оқушының саны болады.



ОқулықАудидиск:1.4.1; 1.4.4;

№1Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы( 41-45мин)Кестемен жұмыс.
  • Бөлшектердің қайсысы ширекті білдіреді?
  • Бұрыс бөлшектерді атаңдар.
  • Бөлшектердің қасысы жартыны білдіреді?
  • Дұрыс бөлшектерді атаңдар.
  • 2-ші бөлшекті 1-мен салыстыр
  • 5-ші бөлшекті 1-мен салыстыр.
  • Б) Бөлшектер қатарының қалай орналасқанын анықтап, келесі мүшесін тап. 1) 2/5, 4/8,6/11, 8/14, . . . 2) ¾, 4/5, 5/6, . . .

    2) . Топпен жұмыс.

    Тапсырма.Әр бағаннан артық сөзді тауып, өз бағаныңа ат қойыңдар 5)Орнымыздан тұрамыз. Менің тұжырымыммен келіссеңдер қолдарыңды алға, келіспесеңдер жоғары көтересіңдер.
  • 13/17-дұрыс бөлшек 2. 3/7 –бұрыс бөлшек
  • 3. 1 ½ үлкен 1 4. 2 3/2 кіші 1-ден5. 4/5 үлкен 1 6. 5/9 үлкен 7/9

    ББҮ кестесін толтыру



    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!