Тақырыбы: Сабақ 31 | Жай бөлшек туралы түсінік |
Күні,айы: | Мұғалімнің аты-жөні: |
| Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
|
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Тақырып бойынша алған білімдерін қорытындылап, жүйелеу, жай бөлшектермен амалдар орындау қабілеттерін дамыту, тарихи мәлімет беру. |
| Оқушылардың басым бөлігі:Өткен тақырыппен байланыстырады;-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады. |
| Кейбір оқушылар:Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы(2-5 минут) | (МК) Ал, балалар, бүгінгі көңіл күйіміз жақсы екен, ендіше үй тапсырмасын тексеремін. Үй жұмысы қандай?: 1.Ұйымдастыру кезеңі.А ) Сәлематсыңдар ма, балалар!Орындарыңа жайғасыңдар.Бүгін қаңтардың 20-сыСәрсенбінің сәтті күніБір ғажайып санға арналған Өткіземіз сабақты.Б) Балалар , ол қандай сан? Жай бөлшектер.В) Біз бөлшектермен қандай амал- Қосу, азайту, салыстыру, көбейтудар орындай аламыз?
|
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) | (МК,Ұ) . Оқулықпен жұмыс жүргізу.Қосымша тапсырма.
І топқа1. Ең үлкен ортақ бөлгіш деген не? ЕҮОБЖ: а және в сандары бөлінетін ең үлкен натурал сан.2. ЕҮОБ (6; 12) =ЕҮОБ (15; 225) =ЕҮОБ (16; 64) =ЕҮОБ (4; 44) =ЕҮОБ (5; 35) = ІІ топқа1. Ең кіші ортақ еселік деген не? ЕКОЕЖ: Осы сандарға еселік болатын ең кіші натурал сан.2. ЕКОЕ (3; 8) =ЕКОЕ (2, 5) =ЕКОЕ (8, 11) =ЕКОЕ (6, 7) =ЕКОЕ (10, 100) =Фигуралар берілген.Фигуралардың қандай бөлігі боялғандығын анықтап жазу керек.№362Фигураның боялған бөліктері жай бөлшекпен дұрыс көрсетілген бе?1 - дұрыс 2 - дұрыс 3 - дұрыс емес 4 - дұрыс емес№363Алтыдан бес 5/6Он үштен сегіз 8/13Отыз сегізден үш 3/38Қырықтан он бір 11/40Тоқсан жетіден жиырма 20/97Үш жүзден алпысекі 62/300№364 есепті орындау2: 17=2/17 72: 113=72/1136: 19=6/19 324: 1001=324/100131: 100=31/100 500: 501=500/50122: 25=22/25 721: 999=721/999Өздігінен жұмыс:Әрқайсысың 5 жай бөлшек жазыңдар№3651) 2/23 = 2: 23 7/400= 7: 4002) 10/47 = 10: 47 11/3462= 11: 34623) 65/73 = 65: 73 400/523= 400: 5234) 205/333 = 205: 333 1489/5555= 1489: 5555Шығармашылық тапсырма:Үш таңбалы сан ойлаңдар. 123Ойлаған санға осы санның өзін тіркеп жаз. 123123Екінші оқушыға бер.Қағазға жазылған санды 13 - ке бөліп, шыққан санды үшінші оқушыға бер.Ол санды 11 - ге бөліп, 4 - ші оқушыға бер.4 - ші оқушы 11 - ге бөлінген санды 7 - ге бөліп, шыққан санды оқиды. Бұл сан бірінші ойлаған оқушының саны болады.
|
ОқулықАудидиск:1.4.1; 1.4.4;
№1Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы( 41-45мин) | Кестемен жұмыс.Бөлшектердің қайсысы ширекті білдіреді?Бұрыс бөлшектерді атаңдар.Бөлшектердің қасысы жартыны білдіреді?Дұрыс бөлшектерді атаңдар.2-ші бөлшекті 1-мен салыстыр5-ші бөлшекті 1-мен салыстыр.Б) Бөлшектер қатарының қалай орналасқанын анықтап, келесі мүшесін тап. 1) 2/5, 4/8,6/11, 8/14, . . . 2) ¾, 4/5, 5/6, . . .
2) . Топпен жұмыс.
Тапсырма.Әр бағаннан артық сөзді тауып, өз бағаныңа ат қойыңдар 5)Орнымыздан тұрамыз. Менің тұжырымыммен келіссеңдер қолдарыңды алға, келіспесеңдер жоғары көтересіңдер.13/17-дұрыс бөлшек 2. 3/7 –бұрыс бөлшек3. 1 ½ үлкен 1 4. 2 3/2 кіші 1-ден5. 4/5 үлкен 1 6. 5/9 үлкен 7/9
ББҮ кестесін толтыру
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |