Сабақтың басы10 минут
Сабақтың ортасы25 минут
Сабақтың соңы 5минут
| Мұғалім оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Үй тапсырмасын тексеру. «Жасырын есім» әдісін қолданып, үй тапсырмасы сұралады.«Достармен кездесу уақыты» әдісімен оқушыларға карточка беріп, сыныпты аралай жүріп, өздеріне ұқсас бір жанды тауып әр сағаттың тұсына атын жазу ұсынылады. Аттарын жазып болған соң сәйкес келген оқушылар театр, сахна, актер болып үш топқа бөлінеді.
Жаңа тақырыпты меңгерту.1-тапсырма. «Ашық микрафон» әдісі арқылы Григорий Ревзиннің пікірін негізге ала отырып өз ойларын ортаға салды.
Театр- адамның өзін-өзі сахнадан көріп, өзін-өзі түсінетін орын. Григорий Ревзин
Смайликтер арқылы бағалау
«Актер мен актрисалар» ойынын ойнатамын.Топтағы оқушылар 3-4 минут аралығында өздері білетін актер мен актрисаларды жазып шығады да, кезектесіп оқиды. Бір топта бірінші айтылған тұлға өздерінде қайталанса, сызып тастап отырады.Қай топтың тізімде тұлғалар тектері көп қалса, солар жеңімпаз.
2-тапсырма.Топтық тапсырма. «BEEP» әдісімен кітапта берілген мәтінмен танысады. Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне мәтіннен түсінгенін жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша түсінігін жазып тапсырады.
ҚБ «Шапалақ» Дескриптор:Мәтін бойынша өз пікірлерін дәлелдейді.Жаңа материалды топтағылармен бөліседі.
Мағынаны тану.
3-тапсырма.Берілген сөздерден 5 жай сөйлем құрастырыңдар.Екінші сөйлемді сұраулы,төртінші сөйлемді лепті сөйлем етіп жазыңдар.Театр,өнер,қойылым,шымылдық,М.Әуезов,Еңлік-Кебек,опера,балет,спектакль,туынды.ҚБ арналған мөр.
Қызығушылықты ояту мақсатында театр туралы бейнеүзік көрсетемін.
Үйге тапсырма: «Театр-өмір айнасы» тақырыбында эссе жазу.2-тапсырма.
Кері байланыс:«Бес саусақ» әдісіБас бармақ – өзімді қалай сезіндім?Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім? |
Оқушылар амандасып, орындарына отырады.«Жасырын есім» әдісі арқылы үй тапсырмасын айтады.
«Достармен кездесу уақыты» арқылы болып үш сахна,актер,театр топқа бөлінеді.
1-тапсырма. «Ашық микрафон» әдісі арқылы Григориий Ревзиннің пікірін негізге ала отырып өз ойларын ортаға салды.
Театр- адамның өзін-өзі сахнадан көріп, өзін-өзі түсінетін орын. Григорий Ревзин
«Актер мен актрисалар» ойынын ойнайды.Меруерт Өтекешова,Құман Тастанбеков,Тұңғышбай Жаманқұлов,Асанәлі Әшімов,Азамат Сатыбалды,Гүлназ Жоланова,Күнсұлу Тұрғынбекқызы.
«BEEP» әдісімен кітапта берілген мәтінмен танысады.Театр-өмір көріністерін бейнелейтін өнер түрі.Қазақтың алғашқы кәсіби театры 1925 жылдың аяғында құрылған.Тұңғыш «Еңлік-Кебек» трагедиясы қойылды.
Жаңа тақырыпты оқушылар тыңдап,ереже дәптерлеріңе жазады.
3-тапсырманы орындайды.Мұхтар Әуезовтің «Еңлік-Кебек» пьесасы қашан болады?Алақай,Ғабит Мүсірепов атындағы театрда жаңа қойылым болмақшы.Келіңіздер!Қызықтан құр қалмаңыз!
Үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алды.
Кері байланыс: «Пирамида» әдісі бойынша смайликтер таратылады. Сабақ қалай өткендігі жайлы өз көңіл күйін көрсетеді. |