Материалдар / Жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалармен жұмыс бойынша педагогтарға арналған ұсынымдар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалармен жұмыс бойынша педагогтарға арналған ұсынымдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалармен жұмыс, кеңестер, ұсынымдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2021
371
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалармен жұмыс бойынша педагогтарға арналған ұсынымдар

1. Өзіне деген сенімділікті үнемі сақтау керек, оқушыға белгілі бір күш-жігермен сәттіліктің субъективті тәжірибесін қамтамасыз ету қажет. Тапсырмалардың қиындығы баланың мүмкіндіктеріне пропорционалды түрде біртіндеп артуы керек.

2. Жұмысқа дереу қосылуды талап етудің қажеті жоқ. Әр сабақта ұйымдастыру сәтін енгізуді ұмытпаңыз, өйткені оқушылардың бұл санаты алдыңғы әрекеттен әрең ауысады.

3. Баланы күтпеген сұрақ пен тез жауап жағдайына қоюдың қажеті жоқ, ойлануға біраз уақыт беріңіз.

4. Шектеулі уақыт аралығында ассимиляция үшін үлкен және күрделі материал беру ұсынылмайды, оны жеке бөліктерге бөліп, біртіндеп беру керек.

5. Баладан сәтсіз жауапты өзгертуді талап етпеңіз, оған біраз уақыттан кейін жауап беруді сұраған дұрыс.

6. Тапсырманы орындау кезінде оқушыны қандай да бір толықтыруларға, нақтылауларға, нұсқауларға алаңдатуға болмайды, өйткені олардың ауысу процесі өте төмен.

7. Сабақта визуалды тіректерді (суреттер, диаграммалар, кестелер) қолдана отырып, оқу әрекетін жеңілдетуге тырысыңыз, бірақ көп қатыспаңыз, өйткені қабылдау көлемі азаяды.

8. Барлық анализаторлардың жұмысын белсендіру (қозғалыс, көру, есту, кинестетикалық). Балалар тыңдап, қарап, сөйлеуі керек.

9. Өзін-өзі бақылауды дамыту керек, өзіңізде және жолдастарыңызда қателерді өз бетінше табуға мүмкіндік беру керек, бірақ ойын әдістерін қолдана отырып, мұны әдептілікпен жасау керек.

10. Әр деңгейдің алдында мұқият дайындық қажет. Маңызды емес жылдамдық пен орындалған жұмыстардың саны, қарапайым тапсырмаларды мұқият және дұрыс орындау.

11. Мұғалім мұндай балалардың даму ерекшеліктерін ұмытпауы керек, шамадан тыс жұмыстың алдын алу үшін қысқа мерзімді демалуға мүмкіндік беруі керек, сабаққа динамикалық үзілістерді біркелкі енгізуі керек ( 10 минуттан кейін).

12. Сабақта екіден көп жаңа түсінік берудің қажеті жоқ. Жұмыста көріңіз семантикалық жад сияқты механикалық емес. Қосымша жағдайға жүгіну керек (мадақтау, жарыстар, белгілер, чиптер, жапсырмалар және т.б.).

13. Сабақта немесе сабақта ең тыныш жағдай жасаңыз, мейірімділік атмосферасын сақтаңыз.

14. Оқу материалын беру қарқыны тыныш, тегіс, баяу, негізгі ойларды бірнеше рет қайталауы керек

Жанибекова Диана М.Қозыбаев атындағы солтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің студенті

Петропавл қаласы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!