Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жамандық неден болады?
Материал туралы қысқаша түсінік
«Конверттегі сауал» әдісі Балалар парақ беттеріне бүгінгі өткен жаңа тақырып бойынша өз сауалдарын жазады. Содан кейін барлығы жазған сауалдарын бір конвертке салады. Жиналған конверттегі сауалдарды мұғалім балалардың өздеріне қояды.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сыныбы 4
Күні: 10.03.2015ж
пәні:әдебиеттік оқу
Тақырыбы
Жамандық неден болады?
Мақсаты
«Жамандық неден болады?»
ертегісінен түсінік қалыптастыру.
Күтілетін
нәтиже
А)«Жамандық
неден болады?» ертегісін біледі;
В)
С)«Жамандық
неден болады?» ертегісінен алған білімін өмірде
қоланады.
Дереккөздер,
құрал-жабдықтар
Әдебиеттік оқу оқулығы, стекер, флипчарт,
маркер, «Жамандық неден болады?» видео подкаст, «Мен қазақпын»
бейне көрсетілім сергіту сәтіне.
Сабақтың
барысы
Уақыты
Мұғалім
әрекеті
Оқушы
әрекеті
Кіріспе
1.Оқушылармен амандасу.
2.Тұлғааралық
байланысты орнату.
Мұғалім:әрбір
адам
Оқушы:туысым, досым,
жұрағат
Мұғалім:әрбір
сабақ
Оқушы:үйрену, ұғу,
ұлағат
Мұғалім:әрбір
ісің
Оқушы:тірлік, тірек,
адамдық
Мүғалім:әрбір
сөзің
Оқушы:шындық, бірлік,
адалдық.
Сыныпты стекерлер
арқылы екі топқа бөлу.
Бағалау парақшаларын үлестіру.
-Мұғаліммен амандасады
Мұғалім мен оқушы
кезекпен – кезек айтады.
Сынып екі топқа бөлінеді.
Тұсаукесер
Видео подкастты
қарау арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын білуге
болады.
- Балалар, бұл
жерде не туралы көрсетілді?
- Жамандық неден
келді?
- Бүгінгі
сабағымызға қандай қатысы бар?
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Жамандық
неден болады?»
- Жамандық
туралы
- Адамның өзінен
келді
- Бүгінгі
сабағымыз жамандық туралы болуы мүмкін.
Негізгі бөлім
Балалар,
айтыңыздаршы жамандық неден болады?
Ендеше жамандық
неден болғанын оқулығымыздағы мәтіннен оқып білейік.
2.Мәтінмен
жұмыс.
Оқулықтағы мәтінді
түсініп оқы.
Жаңа тақырыпты
бекіту үшін
«Қос
шеңбер»әдісін қолдану.
Сергіту
сәті
«Конверттегі
сауал» әдісі
Балалар парақ беттеріне бүгінгі өткен жаңа
тақырып бойынша өз сауалдарын жазады. Содан кейін барлығы жазған
сауалдарын бір конвертке салады. Жиналған конверттегі сауалдарды
мұғалім балалардың өздеріне қояды.
Әр бала өз ойын
білдіреді.
Балалар сұрақтарға
жауап береді.
Оқулықтағы мәтінді
оқып шығады.
Іштегі шеңберде
тұрған оқушылар сыртта шеңберде тұрған оқушыларға шеңбер бойымен
ауысып жүріп оқулықтан оқып түсінген мәліметтерін айтады. Содан
кейін ішкі шеңбер мен сыртқы шеңбер ауысып, әдіс
қайталанады.
«Мен қазақпын»
әуеніне сергіту жаттығуларын жасайды.
Балалар өз сұрақтарына өздері жауап
береді.
Қорытынды
Рефлексия
Өзіңді сабақ бойынша бағала.
Сабақ
1.қызықты
2.іш пыстырарлық
3.маған бәрібір
Мен сабақта
1.жұмыстандым
2.демалдым
3.басқаларға көмектестім
Қорытынды
1.сабақты түсіндім
2.көп нәрсені үйрендім
3.мүлдем түсінбедім
Үйге: Жамандық неден болады? ертегісін оқып
келу.
Бағалау парақшаларын жинап
алып, жинаған балдарын санап, бағаларын қою.
Балалар керек деп тапқан жерлерге стекерлер
жабыстырады.
Үйге тапсырма алады.
Бағаланады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз