Ұйымдастыру
кезеңі
Топқа
бөліну.
Қазақ батырларының
суреттерінен құралған қиындылар арқылы топқа бөлінеді. Төмендегі
төрт топтан бірінші үй тапсырмасы сұралады. Үй тапсырмасын
«Даналық ағашы» оқыта үйрету ойыны Оқушылар мәтінді жылдам, бірақ мұқият оқып шығуы тиіс.Енді
әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, қағазға жазады.
Жүргізушінің қолында сандықша болуы тиіс, соған оқушылар кезегімен
өз сұрақтарын салды. Мәтінді тағы бір рет жылдам оқып шығуы керек.
Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып, дауыстап неғұрлым
толық жауап беруі тиіс. Басқалары сұрақ пен жауапты бағалайды.
Жүргізуші жеңімпазды анықтайды. Оқушыларды топқа бөлу.1-ші
топ ,2-ші топ, 3-ші топ, 4-ші топ.
Жаңа сабақ. Жұптық
жұмыс.
Миға
шабуыл. 1. Жаңа экономикалық
саясаттың мәнін қалай түсінесіңдер? 2. Жаңа экономикалық саясаттың
алғашқы жылдарында Қазақстан еңбекшілері қандай табыстарға қол
жеткізді? 3. Жер-су реформасы бойынша қазақ шаруаларына қайтарылып
берілген жерлерді контур картаға түсіріңдер. 4. Жаңа экономикалық
саясат пен соғыс жылдарындағы « әскери коммунизм» саясатының
айырмашылықтарын сызбаға түсіріңдер.
Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру
сөздерімен бағаланады. Топтық
жұмыс. Әр топқа плакаттар
таратылады.Әр топ 1-топ,Жаңа экономикалық саясатқа (ЖЭС) көшу және
оның барысы . 2-топ, 1921-1922 жылдардағы ашаршылық . 3-топ,Жер –су
реформасы . 4-топ, Жаңа экономикалық саясатқа (ЖЭС) көшу және оның
барысы , деген тақырыпта постер қорғайды,осы жұмыстың нәтижесінде
жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.
Бағалау.Топ басшысы бағалау парағына
жұлдызшамен бағалайды.
№
|
Аты-жөні
|
1 топ
|
2топ
|
3топ
|
4топ
|
Жалпы
баға
|
1
|
Оқушының
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
Мәтін арқылы түсіндіріп
білімдерін толықтырамын.Топтық жұмыс.«Мәтін
бөліктері» ойыны:Оқушылар мәтінді оқиды.Әр
топқа мәтіннен тапсырмалар беріледі.1-топ. Импералистік, азаматтық
соғыс ....,2-топ. Кеңес өкіметі кеш те болса ашыққан... ,3-топ.
1922 жылы 26 тамызда Федералды Жер комитеті мен БОАК..., 4-топ. ЖЭС
өзінің мақсаты мен іске асыру әдістері..., 4-топ Патшаның
тапсырмасы бойынша...
Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру бағасы
арқылы бағалаймын.Мадақтама
|
Ұпай
саны
|
Баға
|
Топ
|
|
|
Жарайсыңдар!
|
6 -
7
|
5
|
|
Құттықтаймыз!
|
4-
5
|
4
|
|
Әлде де
талаптан!
|
2-
3
|
3
|
|
Дайындалу
керек!
|
1
|
|
|
Жеке
жұмыс.
3-тапсырма «Кім жылдам?»
ойыны.
Сандықшадағы сұраққа жауап
береді.1. Қазақ АКСР Орталық Атқару Комитетінің азық-түлік салығына
көшу туралы шешімі негізінде жүргізілген жыл? 2. Қазақстан халқының
қанша бөлігі осы аштық қасіретін бастан кешірді? 3.Қазақстанда ЖЭС
аясында жүргізілген шаралардың бірі жер-су реформасы болған жыл? 4.
«Қосшы» одағының қанша мыңнан астам мүшесі болды?
Бағалау.Топ басшысы смайликтермен
бағалайды.
Мұғалімнің ынталандыру парағы
бойынша жалпы ұпай сандары бойынша баға қойылады. Топбасшысының
жеке оқушыны бағалаған жұлдызша санымен
бағалау.
Рефлексия:
«Кері байланыс
сэндвичі»
Сэндвичтің әр қатпарына
сабақтан алған әсерлерін мына сұрақтарға жауап
береді:
1қатпар
– не
ұнады?
2 қатпар
–нені жақсарту керек және оны
қалай жақсарту керек?
3 қатпар
– маған ұнады бірақ, келесіде
...
Үй тапсырмасы:§22
Қазақстандағы жаңа экономикалық
саясат.
Сұрақтар мен
тапсырмалар.
1. Жаңа экономикалық саясаттың
мәнін қалай түсінесіңдер?
2. Жаңа экономикалық саясаттың
алғашқы жылдарында Қазақстан еңбекшілері қандай табыстарға қол
жеткізеді?
3. Жаңа экономикалық саясат
пен соғыс жылдарындағы «әскери коммунизм» саясатының
айырмашылықтарын сызбаға түсіріңдер.
|