Материалдар / Жаңа экономикалық саясат
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңа экономикалық саясат

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып жаратылыстану математикалық бағыт
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2019
964
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары. ҚМЖ


Сабақтың тақырыбы:§23 Жаңа экономикалық саясаттың табыстары мен тарихи сабақтары.

Мектеп: № 72 Жалпы орта мектеп.

Күні:


Оқытушының аты-жөні: Баймахан Е.М.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары

1. Жаңа экономикалық саясат жылдарындағы өзгерістердің сипатын білуі тиіс.

2.Өнеркәсіптегі өзгерістерді түсінуі тиіс.

3. Жаңа экономикалық саясаттың нәтижелері туралы ойлауы тиіс .

Сабақтың

мақсаттары

1.Партияның X cъезінен кейін енгізілген азық-түлік салығы біртіндеп жетілдіріле түсті, шаруалар өмірінде оңды жағдай қалыптасқанын меңгереді.

2.Жаңа экономикалық саясатты дамыту барысында өнеркәсіп саласы ірілендіріліп, бірін-бірі толықтырып тұратын кәсіпорындармен бір жерге шоғырлануға тиіс болатынын түсінеді.

3. ЖЭС аясында республиканың халық шаруашылығында болған өзгерістер елдің дағдарыстан шыққанын , экономикалық даму үдерісінің кең қанат жайғанын көрсететінін ойлайды.

Тілдік мақсат

Терминдер сөздігі мен жұмыс жасай білуі, түсінуі,ойлауы тиіс.

Алдыңғы білім

§22 Қазақстанда жаңа экономикалық саясат.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)

Ресурстар

3минут



12 минут













5 минут













10минут











2 минут










3минут





























3 минут





















1минут







1 минут





















Ұйымдастыру кезеңі

Топқа бөліну.

Қазақ батырларының суреттерінен құралған қиындылар арқылы топқа бөлінеді. Төмендегі төрт топтан бірінші үй тапсырмасы сұралады. Үй тапсырмасын «Даналық ағашы» оқыта үйрету ойыны Оқушылар мәтінді жылдам, бірақ мұқият оқып шығуы тиіс.Енді әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, қағазға жазады. Жүргізушінің қолында сандықша болуы тиіс, соған оқушылар кезегімен өз сұрақтарын салды. Мәтінді тағы бір рет жылдам оқып шығуы керек. Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып, дауыстап неғұрлым толық жауап беруі тиіс. Басқалары сұрақ пен жауапты бағалайды. Жүргізуші жеңімпазды анықтайды. Оқушыларды топқа бөлу.1-ші топ ,2-ші топ, 3-ші топ, 4-ші топ.

Жаңа сабақ. Жұптық жұмыс.

Миға шабуыл. 1. Жаңа экономикалық саясаттың мәнін қалай түсінесіңдер? 2. Жаңа экономикалық саясаттың алғашқы жылдарында Қазақстан еңбекшілері қандай табыстарға қол жеткізді? 3. Жер-су реформасы бойынша қазақ шаруаларына қайтарылып берілген жерлерді контур картаға түсіріңдер. 4. Жаңа экономикалық саясат пен соғыс жылдарындағы « әскери коммунизм» саясатының айырмашылықтарын сызбаға түсіріңдер. Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру сөздерімен бағаланады. Топтық жұмыс. Әр топқа плакаттар таратылады.Әр топ 1-топ,Жаңа экономикалық саясатқа (ЖЭС) көшу және оның барысы . 2-топ, 1921-1922 жылдардағы ашаршылық . 3-топ,Жер –су реформасы . 4-топ, Жаңа экономикалық саясатқа (ЖЭС) көшу және оның барысы , деген тақырыпта постер қорғайды,осы жұмыстың нәтижесінде жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.

Бағалау.Топ басшысы бағалау парағына жұлдызшамен бағалайды.

Аты-жөні

1 топ

2топ

3топ

4топ

Жалпы баға

1

Оқушының






2







3







Мәтін арқылы түсіндіріп білімдерін толықтырамын.Топтық жұмыс.«Мәтін бөліктері» ойыны:Оқушылар мәтінді оқиды.Әр топқа мәтіннен тапсырмалар беріледі.1-топ. Импералистік, азаматтық соғыс ....,2-топ. Кеңес өкіметі кеш те болса ашыққан... ,3-топ. 1922 жылы 26 тамызда Федералды Жер комитеті мен БОАК..., 4-топ. ЖЭС өзінің мақсаты мен іске асыру әдістері..., 4-топ Патшаның тапсырмасы бойынша...

Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру бағасы арқылы бағалаймын.Мадақтама

Ұпай саны

Баға

Топ

Жарайсыңдар!

6 - 7

5


Құттықтаймыз!

4- 5

4


Әлде де талаптан!

2- 3

3


Дайындалу керек!

1



Жеке жұмыс.

3-тапсырма «Кім жылдам?» ойыны.

Сандықшадағы сұраққа жауап береді.1. Қазақ АКСР Орталық Атқару Комитетінің азық-түлік салығына көшу туралы шешімі негізінде жүргізілген жыл? 2. Қазақстан халқының қанша бөлігі осы аштық қасіретін бастан кешірді? 3.Қазақстанда ЖЭС аясында жүргізілген шаралардың бірі жер-су реформасы болған жыл? 4. «Қосшы» одағының қанша мыңнан астам мүшесі болды? Бағалау.Топ басшысы смайликтермен бағалайды.

Мұғалімнің ынталандыру парағы бойынша жалпы ұпай сандары бойынша баға қойылады. Топбасшысының жеке оқушыны бағалаған жұлдызша санымен бағалау.

Рефлексия: «Кері байланыс сэндвичі»

Сэндвичтің әр қатпарына сабақтан алған әсерлерін мына сұрақтарға жауап береді:

1қатпар – не ұнады?

2 қатпар –нені жақсарту керек және оны қалай жақсарту керек?

3 қатпар – маған ұнады бірақ, келесіде ...


Үй тапсырмасы:§22 Қазақстандағы жаңа экономикалық саясат.

Сұрақтар мен тапсырмалар.

1. Жаңа экономикалық саясаттың мәнін қалай түсінесіңдер?

2. Жаңа экономикалық саясаттың алғашқы жылдарында Қазақстан еңбекшілері қандай табыстарға қол жеткізеді?

3. Жаңа экономикалық саясат пен соғыс жылдарындағы «әскери коммунизм» саясатының айырмашылықтарын сызбаға түсіріңдер.






Қазақ батырларының суреттерін құралған қиындылар.
















Ұлт зиялыларының

суреттері.









Плакаттар, маркер.














жұлдызша












Оқулық











Бағалау парағы.


















Сандықша, сұрақтар жазылған қағаз.












Жұлдызша





«Кері байланыс сэндвичі» суреті.








Күнделіктеріне жазып алу және сабақтағы бағаларын күнделікке қою.

Қосымша ақпарат




Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Өзін өзі бағалау, топты бағалау ұсынылады.(критерийлер бойынша) жиналған жұлдыздар бойынша бағалау,

мұғалімнің ынталандыру сөздерімен қалыптастырушы бағалау, сэндвич әдістері арқылы бағаланады.

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ

Құндылықтармен байланыс

Қазақстан географиясы мен, дүние жүзі тарихы пәндерімен пәнаралық байланыс бар. Презентация, қолданылды.Интерактивті тақтаны 20 - 25 минуттан артық қолдануға болмайды.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:


2:


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!