Материалдар / "Жақсы сөз - жарым ырыс"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жақсы сөз - жарым ырыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пән ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2018
831
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:

Мектеп: «Үлгілі» орта мектебі
Күні:Мұғалімнің есімі: Актаева Эльмира Ерболовна
Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Тақырыбы Жақсы сөз-жарым ырыс
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)5.Т/А. 3 Тыңдаған мәтіннен ақпаратты анықтау 5.Т/А .2 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінің мазмұнын түсініп, ақпаратты анықтайды.



Оқушылардың басым бөлігі орындай алады:Мәтін бойынша сұрақтарға жүйелі түрде жауап береді.


Кейбір оқушылар орындай алады:Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді салыстырып, талдайды.


Тілдік мақсат
Оқушылар:Жаңа тірек сөздерді тауып, түсіндіреді.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


имандай ұйыған, бата тілету, кәделі қызмет, бақсы-балгер, аузы дуалы, дүйім жұрт


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктерМәтіндегі қанатты сөздің мағынасын анықтайды«Баталы құл арымас, батасыз құл жарымас»



Бағалау критериийлері
Мәтінді тыңдап, ақпаратты анықтайды. Оқушылар әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдайды. Жаңа сөз тіркестерімен сөйлем құрастырады . Мәтіндегі бата түрлерін анықтайды. Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады.

Дескриптор
  • ақпаратты анықтайды;
  • жанрды талдайды;
  • сөйлем құрастырады;
  • бата түрін анықтайды;
  • сұрақтар құрастырады.
  • Алдыңғы оқу «Тілдік қарым-қатынас» тақырыбын «Ыстық бауырсақ» әдісі арқылы сұралады.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )Ресурстар
    Басталуы Шаттық шеңбері Жүректен шыққан жылы тілектерін айтадыҚанатты сөздердің көмегімен топқа бөлу.І топ «Жақсы сөз – жарым ырыс»ІІ топ «Қанатты сөз – қазына»ІІІ топ «Баталы құл арымас, батасыз құл жарымас»Сабақтың мақсаты және бағалау критериймен таныстыруКеспе қағаздары
    Ортасы

  • «ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтінің мазмұның талдайды. Мәтінді оқып, әр топ мүшелері басқа топқа барып түсіндіреді. (мәтіннің идеясын мен жанр түрін анықтайды, әр топ өздерінің « топ атуларын» қорғайды.)


  • 2. «Жүзім сабағы» әдісі арқылы жаңа сөздерден тіркесті сөздерді жазып, сөйлем құрастырады. Имандай ұйыған, бата тілеу, кәделі қызмет, бақсы-балгер, аузы дуалы. Имандай ұйыған қазақ халқы.

    Үлкендерден бата тілетуді аса бір сауапты іс.

    Бата тілету кәделі қызмет саналған.

    Бақсы –балгерлерге баланы емдетті.





    Аузы дуалы қарттың батасанын алу керек.







  • «Бір минут» әдісі.
  • Бата түрлері БАТАБАТА











    Сергіту сәті. Көңілді күн.4.«Сұрақтар шайқасы» әдісі.Әр топ оқушылары мәтін бойынша сұрақтар дайындайды.Мысалы: 1. Қазақ неліктен «Жақсы сөз – жарым ырыс» дейді?
  • Сен ата-анаңа, бауырларыңа жақсы сөзді жиі айтасың ба?
  • «Баталы құл арымас, батасыз құл жарымас» деген мақал қандай мағынаны білдіреді?
  • Қарияның батасын қалай түсіндіңдер?
  • «Баталы құл арымас, батасыз құл жарымас» деген қанатты сөздің мағынасын жадыңда ұстау деген не?
  • Бата – тілек біздің өмірімізге қажет пе?




  • Оқулық,





    дәптер, түсініктеме сөздігі,



    АКТ,









    А/3 қағаздары және маркерлер,























































    А/3 қағаздары және маркерлер
    Аяқталуы









    5.Қорыту. «Ара» әдісі бойынша өтілген тақырыптағы тірек сөздерді толтыра отырып, қортындылайды.



















    «2» толық жауап бергендерге«1» ұпай жартылай жауап бергендерге«0» жауап бере алмағандарға

    9-10- «5»7-8- «4»5-6- «3» 3-4- «2»

    Кері байланыс БББ кестесі





    Үйге тапсырма:«Қанатты сөз -қазына » тақырыбында эссе жазу.

    Келесі сабақтың тақырыбы мен бағалау критерийімен таныстыру. Жаңа тақырып: Киім.Бағалау критерийлері: Әңгіменің мазмұнын түсініп негізгі ойды анықтайды.Әңгіменің негізгі ойын талдайды.Әңгімедегі тірек сөздерді талқылайды.Суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады.

    Рефлексия:














    бағалау парақшалары





































    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс – АКТ – мен байланыс (тәрбие элементі)
    Оқушылардың сабаққа ат салысуына байланысты, оларды ынталандырып қолдау көрсетіп отырамын. Тапсырманы орындағанда күрделі тапсырмаға көңіл бөліп отырамын.Қалыптастырушы бағалауды «Бас бармақ», «Смайлик» арқылы ынталандырып, қолдау көрсетіп отырамын. Сонымен бірге оқушылар бір-бірін бағалауға мүмкіндік беріп отырамын.







    Қазақ әдебиеті, орыс әдебиеті, тарих, өзін- өзі тану
    -Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге

    Сабақ мақсаттары оқу мақсаттарына сәйкес құрылды.Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді.Тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сай болды.Әдіс-тәсілдерді тиімді қолдандым.Сабақ өз деңгейінде қызықты және өзара талқылау жақсы жүрді.



    Қорытынды бағамдау

    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
  • «Джигсо» әдісінде оқушылар өз ойларын еркін жеткізді.
  • «Бір минут» әдісі тиімді болды.
  • Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
  • Эссе жазу
  • Қосымша әдіс-тәсілдерді («Пирамида», «Блоб көпірі», «Балық қаңқасы»әдісі, «Егіздер» әдісі) қолдану.
  • Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1. Педагогикалық әдіс-тәсілдерді, шиыршықты білім беру жүйесін, оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критеийалды бағалау жүйесін қолдану тиімді екенін түсіндім. Сабақты жүйелі жоспарлауды , оқушыға кері байланыс беруді үйрендім.



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!