Сабақтың
басы
|
Ширату жаттығу
Оқушыларға ыңғайланып отырып, аудиотыңдалым
тыңдау сұралады.
-
Балалар, осы аудиотыңдалымнан
ненің дыбысын естіп тұрсыңдар? (Судың ағуы, теңіздің толқыны, су
тамшысы, жауған жаңбыр, судың сарқырамадан ағуы, бұлақтан аққан
судың дыбысы)
-
Дұрыс айтасыңдар судың ағуына
байланысты әр түрлі дыбыс ести алдыңдар, ендеше бүгінгі сабағымыз
қандай тақырыпқа байланысты болмақ?
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты,
судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз,
иіссіз, белгілі бір формасының болмауы,
аққыштығы);
құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және
қорытынды жасау;
эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге
түсіру
|
Аудио
|
Сабақтың ортасы
Сергіту
сәті
|
Видеобейне (Ұ)
-
Балалар, үстел үстінде тұрған
стакандағы суға назар аударайық. Су сұйық па әлде қатты ма? Себебін
түсіндіріп көр. (Су сұйық, оны басқа ыдысқа құюға болады. Тағы су
құбырдан ағады, өзенде су сай саламен ағады, жаңбыр
жауады)
-
Суды мұздатқышқа салсам не
болады? (қатады, мұз болады)
-
Суды қайната берсе не болады?
(су буға айналады)
-
Ендеше судың 3күйі бар: сұйық,
қатты, газ
«Қатты, сұйық, газ» ойыны
(Ұ)
Балаларды шеңберге тұрғызып,
қолдарын ұстату сұралады.
-
Балалар, біз жасап тұрған
шеңбердің пішіні өзгеруі мүмкін, себебі
өзімізді сумын деп сезінеміз. Судың сұйық
кұйінде айтылса, бір-біріңнің қолдарыңды ұстап тұру керек. Суды
шәйнекке құйып қыздырды, судың әсері қандай болды? (қайнады) Су
буға айналды, ендеше, газ күйінде дегенде әр түрлі іс әрекет жасау
керексіңдер. Енді суды мұздатты, сендер тоңғанда не істейсіңдер.
Тоңғанда адам қандай әрекет жасайды? (Бір біріне жақындап, жылыну)
«Жаңбыр, шық, мұз, бу, бұршақ, қар, тамшы, тұман, өзен
т.б.
Зерттеуге бағытталған жұмыс. (МК,Ұ)
«Қарқын»
МК тәжірибе жасау барысында көмек қажет ететін
оқушыларға біршама уақыт беріледі
Бағалау критерий:
судың физикалық күйін анықтайды
Оқушылардың алдында стаканда су
болады
-
Судың дәмі қандай? Қандай
қорытынды шығаруға болады? (дәмсіз)
-
Судың иісі қандай? Қандай
қорытынды шығаруға болады? (иіссіз)
-
Түсті қызыл, жасыл, көк
түтіктерді салып судың мөлдірлігін анықтау. Не байқадың?
(мөлдір)
-
Әр баланың үстеліндегі
құйылған су ыдыстар пішіні әртүрлі. Су қандай пішінде немесе
формада болып тұр? Осы ыдыстарға қарап, судың формасы туралы не
айта аласыңдар? (Судың пішіні
жоқ)
Дескриптор:
-
берілген тәжірибені
жасайды;
-
дәмсіз, иіссіз, мөлдір; судың
белгілі бір формасының болмауы қасиетін
анықтайды
(ҚБ) бір бірін бағдаршам әдісі арқылы
бағалайды
Эксперимент-тәжірибе жасау.
(Т) «Белсенді оқыту»
Топпен тәжірибе жасау арқылы
сыныптағы жалпы жұмысқа үлес қосып, тәжірибенің нәтижесін кестеге
толтыруда оқу үдерісінің белсенді мүшесі болуына, танымдық
белсенділігін артуына мүмкіндік
береді.
Бағалау критерий:
судың физикалық күйін анықтайды
№1 тәжірибе. Қант пен тұзды
суға араластырып көру. Не байқадың?
№2 тәжірибе. Құмды суға
араластырып көру. Не байқадың?
№3 тәжірибе. Суды қылқаламмен
қағаз бетінде жүргізу. Не байқадың?
Зерттеу нысаны
|
№1 тәжірибе
|
№2 тәжірибе
|
№3 тәжірибе
|
су
|
Қант пен тұзды суға араластырып
көру
|
Құмды суға араластырып
көру
|
Суды қылқаламмен қағаз бетінде
жүргізу
|
нәтижесі
|
|
|
|
Дескриптор:
-
берілген тәжірибені
жасайды;
-
тәжірибенің нәтижесін кестеге
толтырады;
-
Су, тұз, бен қантты ерітетіні,
құмды еріте алмайтыны; судың аққыш қасиетін
анықтайды
Тәжірибе жасап, нәтижені
кестеге толтырады. Бірін бірі
бағалайды.
3 тапсырма: «Сәйкестендір» (ҚБ)
Судың қасиеттері: Судың белгілі формасы
болмауы;
Судың түсі түсті;
Судың дәмінің болуы;
Судың иісінің жоқ;
Судың пішіні түссіз
|
Видеобейне
Стақандағы су,
қызыл, жасыл, көк түтікше,
түрлі пішін
дегі ыдыс
Стақандағы су,
қант, тұз, қылқа
лам, қасық, кесте
бағалау картасы
Сәйкестендіру
ҚБ
|