Материалдар / "Жарма есікті қатырма қағаздан жасату, өз пікірін білдіру" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жарма есікті қатырма қағаздан жасату, өз пікірін білдіру" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып оқушыларына арналған еңбекке баулу пәні бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2018
451
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

С.Есқараев атындағы №27 орта мектептің бастауыш сынып мұғаліміҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Сабақтың тақырыбы: Жарма есікті құрастыру

СЫНЫП: 4 «Б»

Сабақ негізделген оқу мақсаттарыЖарма есікті қатырма қағаздан жасату, өз пікірін білдіру.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Өз бетінше жасайды.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Қосымша тапсырмаларды орындайды, .
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқуАлтын сақа
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б


1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер3-топ: Суретшілер

«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
Жаңа білім5 минут











Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.

«Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)1-топ: ЖазушыларТазша бала туралы түсінік2-топ: ЗерттеушілерТазша кім?3-топ: Суретшілер.Суретін сал












Оқулық,мәтіндер.
Ортасы10 минут











Қолдану«Салыстыру кестесі»Ортақ тапсырма: Тақтада сызылған кестеге жауаптарын стикерге жазып жабыстырады немесе, маркермен жазады.



Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.1-сұрақ. Ертегідегі негізгі ойды айтып бер.











Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер











«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі





























«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі













Бағалау

5 минут



















Кері байланыс5 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.



«Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?




  • Бағалау парақшасы























    Рефлексиялық шеңбер





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!