Материалдар / Жарыс сипатындағы ойын ұйымдастыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жарыс сипатындағы ойын ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
642
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



  1. Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялы тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген Ж: өзара қарым-қатынас стилі бойынша

  2. Адам дамуына тәрбиенің жетекші ықпал етуінің себебі неде болуы мүмкін. Ж: тәрбие беру процесінің мазмұны;тәрбие беру процесіндегі жетістіктер;тәрбие беру процесінің мазмұны мен ұйымдастыруындағы жетістіктер

  3. Адам дамуына тәрбиенің жеткілікті ықпал етпеуінің себебі неде болуы мүмкін.:тәрбие беру процесінің мазмұны;тәрбие беру процесіндегі олқылықтар;тәрбие беру процесінің мазмұны мен, ұйымдастыруындағы олқылықтар

  4. Адам тәжірибесінің толық тізімі алғашқы болып сақталатын жады түрі Ж: эпизодты

  5. Адамгершілік тәрбиесі: Ж: жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру

  6. Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері Ж: адамдарға құрмет сезімін дамыту

  7. Адамгершілік тәрбиесінің міндеті Ж: Адамдарға құрмет сезімін дамыту

  8. Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие – бұл Ж: тәрбиенің бағыты

  9. Адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі Ж: білім

  10. Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңғыруы ол Ж: білім

  11. «Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу» сипаттамасына тән білімді игеру үлгісі (Александер) Ж: талқылау

  12. (Александер) Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдауды қысқартуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу.Ж:диалог

  13. (Александер) Оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, сонымен бірге фактілерді, қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру:Ж:нұсқаулық/мазмұндама

  14. (Александер) Тестілеу үшін дайындалған сұрақтар арқылы немесе бұрын өткендерді еске түсіруге ынталандыру үшін сұрақта берілген сілтемелерге сүйене отырып, жауапты ойлауға жол сілтеу арқылы жинақталған білім мен ұғымдарды толықтыру.Ж:декламация

  15. (Александер) Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-әрекеттерді жаттау.Ж: механикалық есте сақтау

  16. АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы Ж: оқу мен талдау мақсатында оқушылардың жұмысын алмастыру

  17. Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау. Ж: үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау

  18. Ата-анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі Ж: тұқым қуалаушылық

  19. Аударма жасау, интерпретация, экстрапозицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі Ж: түсіну

  20. Әр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін принцип Ж: мақсаттылық

  21. Әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі Ж: зерттеушілік әңгіме

  22. Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шеш...қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу...Ж: жаттығу

  23. Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі Ж: түсіндіру

  24. Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру,лайықсыз құлықтарын елемеу немесе жаза қолдану.Ж: оперантты шарттылы

  25. Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі.

Ж: Оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстыру, Оқушылармен тиiмдi керi байланысты қамтамасыз ету; Оқушылардың өзiндiк оқуға белсендi қатысуы; Бағалау нәтижелерiн ескере отырып, оқытуды өзгерту; Оқушылардың өздерiн –өздерi бағалай алуы және өздерiнiң оқуын қалай жақсартуға болатындығын түсiнудiң қажеттiлiгi.

  1. Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы Ж: алынған мәліметтердің мәнін анықтау

  2. Бағалаудың барлық түрлеріне тән сипаттамалардың бірі болып табылатын қорытынды Ж: оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау

  3. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті Ж: оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру

  4. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті Ж: оқушының сұраққа жауабын тыңдау

  5. Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды» сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз.Ж: оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау

  6. Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейі мен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады Ж: оқуды бағалау

  7. Балалар өздерінің сенім біліміне сүйеніп, пайымдау жасап, түсінікке негізделген оқыту ортасы Ж: білік

  8. Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы Ж: оқушыға бағдарланған

  9. Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың қол жетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер. Ж:педагогикалық шеберлік

  10. Баланы өз ықтиярымен оқыту, бұл-Ж: педагогикалық жаңашылдықтың идеясы

  11. басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған

  12. «Бастаған ісіңді аяғына дейін жеткіз, өз әрекетіңді жоспарла», бұл ереже қай принципке жатады. Ж: жүйелілік

  13. Бейнелеу көрнекілігіне жатады Ж: диапозитивті

  14. Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиімділігіне баға беретіндей нақты критерий Ж: жаңашылдық

  15. Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тән Мұғалім: -Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді мысал келтіре аласыз ба? Ж: сынақтан өткізу

  16. Блум таксономиясына сәйкес жаңа үлгіде әртүрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі: жинақтау

  17. Бұл өлшемге тән оқушыларда «қызығушылықты арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылу» байқалады Ж: күрделілікке деген сүйіспеншілік

  18. Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады.Ж: метатану

  19. Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз  жұмыстың құндылығын айқындап, мақсатын, орындалу ұзақтығын, нәтижесін белгілейді

  20. Білім беру мазмұны Ж: ғылыми білімдер,іскерліктер мен дағдылар жүйесі

  21. Білім берудегі инновациялық үрдістер.Ж: дәстүрлі мәселелерді жаңаша оптималды шешу нәтижесінде қолданылатын педагогикалық үрдістер

  22. Білім берудегі инновациялық процестердің педагогикалық маңызды проблемасы.Ж: озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және тарату

  23. Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдетуді талап ететін оқытудың принципі. Ж: белсенділік

  24. Білім мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар. Ж: білім беру стандарты.

  25. Білімнің педагогикалық аспектісі Ж:оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі

  26. Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты.Ж: стандартты бақылау және орындау

  27. В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі. Ж: теориялық сана мен ойлау

  28. Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімдік іскерлік пен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай принципіне жатады Ж: білімдік

  29. Ғылыми – жаратылыс пәндері Ж: физика, матем. химия, биология

  30. Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық.Ж: инновацияның негізгі критерийлері

  31. Дарынды дәне талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі.Ж:ойлау қабілетінің жылдамдығы.

  32. Дарынды және талантты балаларды анықтауда «өз білімін жетілдіру» өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік Ж: олар өздерінің оқуларын реттей алады

  33. Дарынды және талантты балаларды анықтауда ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтап мәніне тезірек жетумен ерекшеленетін оқушы өлшемі.Ж:мәселені шешу

  34. Дарынды және талантты балаларды анықтауда ерте жастан бастап ерекше қабілеттерімен ұзақ уақытқа шоғырландыра алуымен ерекшеленетін оқушы өлшемі. Ж:шоғырлану

  35. Дарынды және талантты балаларды анықтауда есте сақтау қабілеттері жоғары, ақпаратты біліп қана қоймай оны пайдалана алуымен ерекшеленетін оқушы өлшемі.Ж:есте сақтау мен білім

  36. Дарынды және талантты балаларды анықтауда қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға ұмтылуымен ерекшеленетін оқушы өлшемі. Ж:күрделілікке деген сүйіспеншілік

  37. Дарынды және талантты балаларды анықтауда оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алуымен ерекшеленетін оқушы өлшемі. Ж: өз білімін жетілдіру

  38. Дарынды және талантты балаларды анықтауда оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алуымен ерекшеленетін оқуы өлшемі. Ж: икемділік

  39. Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңін көрсетіңіз (Ренцулли мен Райс)  жалпы зерттеу жаттығулар

  40. Дарынды және талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз  өзін-өзі сынайды, бағалай алады

  41. Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша «Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады» деп анықталған өлшем Ж: икемділік

  42. Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту аспектісінің мысалы Ж: талдау және бағалау

  43. Дж.Флейвелл бойынша, оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы Ж:өнімділік тапшылығы

  44. Дидактиканың нақты тусініктері Ж: сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу

  45. Егер бала ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ уақытқа ұстай алу қабілетін танытса, онда оны ең үздік оқушыны анықтау өлшемінің қайсысына жатқызуга болады Ж: шоғырлану

  46. Ең алғаш рет қазақ тілінде «Педагогика» оқулығын жазған. Ж: М.Жұмабаев

  47. Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен «ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын және оның мәніне тез жететін» өлшем Ж: мәселені шешу

  48. Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдердің ішінен икемділік сипаттамасына сәйкес келетінін көрсетіңіз.Ж: тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады, басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған

  49. Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемінің сипаттамасы Ж: басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған

  50. Ең үздік оқушыны анықтауда «өз білімін жетілдіру» сенімді өлшемінің сипаты Ж: олар өздерінің оқуларын реттей алады

  51. Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс.Ж: жазалау

  52. Жазалау әдісі. Ж: келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу үшін қолданылатын педагогикалық ықпал

  53. Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар Ж: оқушының жасы

  54. Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін мәселе Ж: оқушының жасы

  55. Жаңа білімдерді, әдістерді және ережелерді түрлі нұсқаларда пайдалану Блум таксономиясының қай қадамына сәйкес.Ж: қолдану

  56. Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиімділігін тәжірибе ж...өткізудегі бағалау мақсаты Ж:

  57. «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар Ж: электронды поштаны қолданады

  58. Жаттығу. Ж: үйрету, дағдыландыру әдісі., белгілі бір әрекетті қайта-қайта орындау, нәтижесінде оқушының жеке тұлғалық қасиетінің өзегі болатын дағдылар мен әдеттер қалыптастыру.

  59. Жарыс әдісі. Ж: Өз нәтижесін басқалармен салыстыра отырып тұлға қасиеттерін қалыптастыру

  60. Жаттап алған білімді тексеруге арналған сұрақ Ж: төмен дәрежелі

  61. Жаттап алуға бағытталған және оған берілген жауап «дұрыс» немесе «дұрыс емес» деп бағаланатындай қойылған сұрақ Ж:

  62. Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор Ж: тұқым қуалаушылық

  63. Жеке балаға, сондай-ақ, тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шеберлік, дағдылардың жиынтығы Ж: педагогикалық технология

  64. Жеке тәжірибенің дамуы, басқалар жасаған тәжірибені және ғылыми басылымдарды меңгеру, қателер мен сынақтар әдісі, эксперимент Ж: мектепті жағарту жолдары

  65. Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, ой мен ойлау, оқиға мен кейбір жағдайлар туралы еске алудың бір бөлігін айқындайтын жады түрі  семантикалы

  66. Жеке тұлғаны дамыту, базалық мәдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады.Ж:білім беру

  67. Жекелеп оқыту Ж: оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру

  68. «Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге» деген ереже қандай принципке жатады: Ж: бірізділік пен жүйелілік

  69. Жетекші іс-әрекеті ойын болып табылатын жастық даму кезеңі.Ж: мектепке дейінгі жас

  70. Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау, жинақтау және бағалау сияқты динамикалық үдерістер жүретін жады түрі: Ж: жұмыс

  71. Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады Ж: тестілеу және растау

  72. Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады Ж: жаңашылдық, оптималдық, жоғары нәтижелілік, тәжірибеде шығармашылықпен қолдану мүмкіндігі

  73. Зерттеуші, ізденімпаз, жасампаз мұғалім Ж: оқушы жүрегінің кілтін таба білген мұғалім

  74. Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті.Ж:айтқандарын дәлелдейді

  75. Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі бағалана бермейтін әңгіме түрі. Ж: кумулятивтік әңгіме

  76. Инновациялық білім беру үдерісінің негізінде педагогиканың басты мәселесі Ж:

  77. Инновациялық педагогикалық технологиялар Ж:мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кәсіби іс-әрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік және дағдының көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру

  78. Инновациялық процестердің маңызды проблемасы Ж: педагогикалық-психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу

  79. «Көпіршелер» деп саналуы үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі Ж: оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырмаға мүмкіндік беру

  80. Көрнекілік әдістер Ж: иллюстрация, демонстрация

  81. Көру (визуальды), есту (аудиальды) құралдары арқылы оқушылардың сезім мүшелеріне әсер ететін оқыту принципі.Ж: көрнекілік

  82. Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы. Ж: технологиялық білім

  83. Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушылардың өз бетімен орындайтын  лабораториялық жұмысының кешендісі: Ж:практикумдар

  84. Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады Ж: жағымсыз

  85. Қазақ балаларын оқыту, оларға білім беру мәселелерін көтерген кім. Ж:Ы.Алтынсарин

  86. Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі. Ж: рәсімдік

  87. «Қара жәшік» ішіндегі жұмыс Ж: оқушымен бірге критерийлерді талдау, сұрақтың тиімді қойылуы, сыныптасын және өзін-өзі бағалау, кері байланысты қамтамасыз ету.

  88. Қоғамдық түрдегі тәрбие принципінің талаптары. Ж: азаматты тәрбиелеу

  89. Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері.Ж: технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық

  90. Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын оқушыға тән өлшем. Ж:мәселені шешу үрделілікке деген сүйіспеншілік)

  91. Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады. Ж: құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі

  92. Құқықтық тәрбие негізі Ж: отбасы

  93. Құқықтық тәрбиенің тиімділігі мына дәрежеге байланысты Ж: құқықтық сананы қалыптастыруда

  94. Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині – Ж: «жақын отыру»

  95. Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!