Сабақтың басталуы
|
КЕЛ ОЙЛАНАЙЫҚ!
- әлеуметтік желі дегеніміз не?
- әлеуметтік желінің қандай түрлері
бар?
- күніне «телефонда отыр үшін» қанша уақыт жұмсайсың?
-әлеуметтік желіде аккаунтың бар
ма?
- сен
қолданатын бағдарламалар мен қосымшалардың және сен кіретін әлеуметтік
желілердің тізімі
қандай?
|
Сұрақтарға жауап береді
|
https://www.youtube.com/watch?v=CzNjRdhY65E
|
Сабақ барысы
|
Медиакеңістік, әлеуметтік желі,
аккаунт ұғымдарын түсіндіру.
Өз
пікіріңізді білдіріңіз. Бұл күндері қарым- қатынасты ұйымдастырудың ең оңай және
жылдам жолы қандай (туған
күніңмен құттықтау, қайырлы таң тілеу, жақсы жаңалық айту және т.б.)?
ТАЛДА.
Интернетті
көп пайдаланудың зияны туралы мәтінді оқып,
талдаңдар.
№1 тапсырма. Топтық жұмыс.
1-топ.
Әлеуметтік желіні пайдаланудың жағымды
жақтары.
2-топ.
Әлеуметтік желіні пайдаланудың ықт
№2
тапсырма. Өзіндік жұмыс.
Алғашқы
ұстаз Ы.Алтынсариннің «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңін теріп,
whatsapp мессенджері арқылы достарыңа тарат.
Біліміңді тексер!
-
Бүгінгі сабақтағы ең маңызды ақпарат деп нені
айтар едің?
-
Әлеуметтік желіні пайдаланудың қандай пайдалы
және зиянды жақтары бар деп ойлайсың?
-
Өзіңді медиасауаттымын деп айта аласың
ба?
|
Оқушылар өз білімдерін пайдаланып, ой
бөліседі.
Өз
пікірлерін білдіреді
Оқушылар 35-беттегі мәтінмен танысып,
талдайды.
Оқушылар 2
топқа бірігіп, әлеуметтік желінің пайдасы мен зиянын талдап,
қорғайды
Ұялы
телефондарына өлеңді теріп, достарына таратады.
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді
|
«Жаһандық құзыреттер.
5 сынып оқушыларына арналған
оқулық
«Жаһандық құзыреттер.
5 сынып оқушыларына арналған
оқулық
Ватман, маркерлер
|