Материалдар / Жазық фигуралар аудандарын анықталған интегралдың көмегімен есептеу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жазық фигуралар аудандарын анықталған интегралдың көмегімен есептеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазық фигуралар аудандарын анықталған интегралдың көмегімен есептеу. 11 сынып Сабақтың мақсаты: Жазық фигуралар, олардың аудандары туралы ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табуды үйрету. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес игеру. Сабақтың міндеттері: Білімділік: Білім алушыларға жазық фигуралар, олардың аудандары туралы ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табу бойынша білім, біліктілік дағдыларын қалыптастыру. Дамытушылық: Анықталған интегралды есептеуді жете білу біліктілігін дамыту. Тәрбиелік: Білім алушыларды еңбексүйгіштікке, ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа баули отырып, математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2022
1381
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі

«Семей қаласының Дүйсенбі Қалматаев атындағы мемлекеттік

жоғарғы медицина колледжі» ШЖҚ КМК







Сабақ жоспары

(теориялық оқыту)



Жазық фигуралар аудандарын анықталған интегралдың көмегімен есептеу.

  (сабақ тақырыбы)



Модуль /пән атауы «Математика»

Дайындаған педагог Турарова Малика Меирхановна  

2021-2022 оқу жылы

     















1. Жалпы мәліметтер

Курс, оқу жылы, топ I Медбикелік іс «А»

Сабақ типі: аралас

2. Сабақтың мақсаты: Жазық фигуралар, олардың аудандары туралы ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табуды үйрету. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес игеру.

Сабақтың міндеттері:

Білімділік: Білім алушыларға жазық фигуралар, олардың аудандары туралы ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табу бойынша білім, біліктілік дағдыларын қалыптастыру.

Дамытушылық: Анықталған интегралды есептеуді жете білу біліктілігін дамыту.

Тәрбиелік: Білім алушыларды еңбексүйгіштікке, ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа баули отырып, математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.

2.1 Сабақтың өзектілігі және себептілігі

Анықталған интегралдың көмегімен жазық фигуралардың ауданын есептеу үшін алғашқы функция формулаларын қолданып, есептер шешу дағдысын қалыптасады

3. Сабақ оқу барысында білім алушылар меңгеретін кәсіби шеберлік және күтілетін нәтижелер тізімі.

Берілген сызықтармен шектелген жазық фигураның ауданын есептейді.

4. Қажетті ресурстар

Окулық (https://www.okulyk.kz/algebra/550/), тақта, видеолар ( https://bilimland.kz/kk)

5. Сабақтың барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, білім алушылардың сабаққа қатысуын тексеру, кезекшімен сұхбат, сабаққа әзірліктерін қарау. Білім алушылардың сабақ жабдықтарын, формаларын тексеру.


II. Оқытушының кіріспе сөзі. Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Жазық фигуралар аудандарын анықталған интегралдың көмегімен есептеу.


Сабақтың мақсаты: Жазық фигуралар, олардың аудандары туралы ұғым беріп, жазық фигуралардың аудандарын табуды үйрету. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес игеру.


III. Білімнің негізін өзектілеу (негіздеу). Үй тапсырмасын тексеру


Үй тапсырмасын тексеру. Алгебра және анализ бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 11- сыныбына арналған оқулық/ А.Е.Әбілқасымова №2.6, 3.6-3.8 есептерді тексеру.


2.6

3.6



3.7



3.8




IV. Тексеруді қорытындылау

Үй жұмысының жауаптары

2.6


3.6



3.7

Shape1


3.8



V. Жаңа тақырыпты түсіндіру.


VI. Жаңа тақырыпты қорытындылау және бекіту. Оқулықпен жұмыс

VII. Сабақты қорытындылау.

Бүгінгі тақырыпты бекітіп, бағаларын қою.



VIII. Үй тапсырмасы Алгебра және анализ бастамалары: Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 11- сыныбына арналған оқулық/ А.Е.Әбілқасымова №4.8, 4.10 есептерді шығару.

4.8 , сызықтарымен шектелген фигура ауданын табыңыздар.

4.10 , сызықтарыменшектелген (боялған) фигура ауданын табыңыздар.












































Теориялық сабақ барысының технологиялық картасы



Сабақ барысы

Уақыт

І

Ұйымдастыру кезеңі


2 мин

ІІ

Оқытушының кіріспе сөзі


3 мин

ІІІ

Білімнің негізін өзектілеу (негіздеу). Үй тапсырмасын тексеру

15 мин

IV

Тексеруді қорытындылау

5 мин

V

Жаңа тақырыпты түсіндіру


35 мин

VI

Жаңа тақырыпты қорытындылау және бекіту


25 мин

VII

Сабақты қорытындылау

3 мин

VIII

Үй тапсырмасы


2 мин


Барлығы

90 мин





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!