Материалдар / Жазықтықтағы координаталар әдісі 8-сынып

Жазықтықтағы координаталар әдісі 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазықтықтағы координаталар әдісі 8 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі


Күні:3.04.2025ж

Мектеп: Амантай Дәулетбеков

Мұғалімнің аты-жөні: Садырбаева Эльмира

Сынып: 8


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жазықтықтағы координаталар әдісі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.15 кесінді ортасының координаталарын табу.

Сабақтың мақсаты

1. Кесінді орталарының координаталарын анықтау.

2. Кесініді ортасының координаталарының формулаларын қолданып белгісіз бір ұшының координатасын табу. 3.Кесіндінің координаталық жазықтықта орналасуына қарай орта координаталар туралы тұжырымға келу.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сабақта жағымды ахуал туғызу мақсатында «Жүректен-жүрекке» әдісін қолданып бір-біріне тілек білдіру арқылы зейіндерін сабаққа шоғырландырамын.

Геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлемін.

Ширату жаттығу «Өзіңді тексеріңіз» әдісімен оқушылардың пән бойынша білімнің тұрақты қалыптасуына мүмкіндік беретін жағдай жасаймын және оқу мақсатын оқушылармен бірге анықтаймын.

Мына тұжырымдамалардың қайсысы ақиқат, қайсысы жалған? Кестеде «+» таңбасымен белгілеңіз. Жауабыңызды негіздеңіз


Тұжырымдамалар

ақиқат

Жал

ған

Нүктенің координаталары А(х;у) түрінде реттелген сандар жұбын құрайды



Егер Х 0 болса онда оған сәйкес келетін Х осінің нүктесі бас нүктенің сол жағында жатады



Егер У > 0 болса онда оған сәйкес келетін У осінің нүктесі бас нүктенің жоғарғы жағында жатады



Екі нүктенің арақашықтығының формуласы АВ =




Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Презентация

Сабақтың ортвсы

Жаңа білімді меңгеруде оқушыларға «Ойлан, Жұптас, Бөліс» әдісін пайдаланып оқулықтағы тақырыпты өзі оқып меңгеріп содан кейін оқушы жұбымен жазғанын талқылайды, пікірлеседі ой қорытады. Оқушылардың ойларын нақтылау мақсатында «bilimland» білім беру порталында бейнероликті тыңдайды, қорытындылайды.

Жаңа тақырыпты түсінгенін анықтау мақсатында тапсырмалар беріледі:

(Ж ). 1-тапсырма: «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беріледі, онда оқушылар осы сабақтағы меңгерген білімдерін бұрынғы білімімен ұштастырады.

Зерттеу есебі: Кесінді ортасының координатасының формуласын анықта

1) Координаталық жазықтыққа АВ кесіндісін салыңдар.

2) АВ кесіндісінің ортасына К - нүктесін салыңдар.

3) К нүктесінің координатасын табыңдар.

4) Кестеге К нүктесінің координатасын жазыңдар.

5) Кестеге және дәптерлеріңе алынған формуланы жазыңдар.

А( х1;у1)

(3;1)

(0; 2)

(4;–3)

(6;7)

В(х2;у2)

5;1)

(0;–8)

(–4;–3)

(2;3)

К(х;у)





Формула

хк=

ук=

Дескриптор:

- координаталық жазықтыққа

АВ кесіндісін салады;

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99




Оқулық, оқу құрал жабдықтары, тақта, бор Интербелсенді тақта



Жұптық жұмыс


Есеп 1

A(6, 8) және B(-2, 2) нүктелерін қосатын кесіндінің ортасының координатасын табыңыз.


Есеп 2

A(6, 8) және B(-2, 2) нүктелерін қосатын кесіндінің абсциссасының координатасын табыңыз.





Оқушылар тапсырманы жұптасып орындайды, жауабын тақтадағы дұрыс жауап бойынша өзін-өзі бағалау әдісі бойынша тексеріп, бағалайды




Бағалау критерийлері:

-жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын есептейді;

-кесінді ортасының координаталарын табады;

-шеткі нүктенің координатасын табады.


ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Жұптық жұмыс

Есеп 1

, В(6; 8). С орта нүктесінің координаттарын табыңыз.


Есеп 2

A(-2; 2) және B(1; -2) нүктелері. АВ кесінідісінің ұзындығын тап.

Оқушылар тапсырманы жұптасып орындайды, жауабын тақтадағы дұрыс жауап бойынша өзін-өзі бағалау әдісі бойынша тексеріп, бағалайды


Бағалау критерийлері:

-жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын есептейді;

-кесінді ортасының координаталарын табады;

-шеткі нүктенің координатасын табады.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың аяғы

Рефлексия.

  • «Таңда да таста» әдісі бойынша оқушылар бүгінгі сабақта мен не үйрендім, мен үшін не қызық болды, маған не түсініксіз болды деген 3 сұраққа жауап беріп, өзара дебрифиг жүргізеді.

Үй тапсырмасы №

Бүгінгі меңгерілген материал бойынша 5 сұраққа жылдам жауап береді.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.




05 Сәуір 2025
141
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі