Материалдар / Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»,7 - сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»,7 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2019
1188
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлімнің атауы:

Көне күндерден жеткен жәдігерлер

Мектеп: «№35 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Какенова Нурай Балгабековна

Сынып: 7 Пәні: қазақ әдебиеті

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: шығармадағы тарихи құндылықтарға қатысты эпизодтарды анықтайды;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: анықтаған эпизодтарын байланыстыра отырып жырдың тарихи құнды мұра екендігін көрсететін пікір білдіреді;

Кейбір оқушылар орындай алады: шығарманың тарихи құндылығын қазіргі өмірмен байланыстыра отырып ой қорытады, бағалайды;

Бағалау критерийі

1. Шығармадағы тарихи құндылықтарға қатысты эпизодтарды анықтайды.

  • жырдан негізгі эпизодтарды анықтайды;

  • эпизодтарды тарихпен байланыстырады;

2. Анықталған эпизодтар негізінде толғаудың құндылығына баға береді.

  • анықтаған эпизодтарын байланыстыра отырып жырдың тарихи құнды мұра екендігін көрсететін пікір білдіреді;

  • шығарманың тарихи құндылығын қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, баға береді;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

шығармадағы тарихи құндылықтарға қатысты эпизодтарды анықтайды

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

сүйесін, ебесін, демесін,ит түрткі болу,бүлгенде.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Жиембет жырау толғауларының ерекшелігі неде?

  2. Жиембет жырау толғауларының тақырыптарын атаңдар.

  3. «Еңсегей бойлы Ер Есім» толғауында Есім хан қалай бейнеленген?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы атты тармағындағы идеялар Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы Ер Есім» толғауын оқытуда ішінара іске асырылады.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы

Алдыңғы оқу

  1. мин

1. «Шеңберге жиналу уақыты» әдісі арқылы сабақты пысықтауға арналған сұрақтарға жауап береді.

2.Қызығушылықты ояту. Есім ханның тарихи оқиғаларын бейнетаспадан көрсету.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы

  1. мин


Сабақтың мақсаттары мен критерийлерімен таныстыру

Сыныпты хан аттары жазылған қағаздар арқылы үш топқа бөлінеді.

Есім хан, Тұрсын хан, Бөрі хан

Сабақтың ортасы


30 мин







Т.

1-тапсырма (10 мин)

«Пазлдарды құрастыру»

Топтарға толғау бөліктері қиылып таратылады. Оқушылар берілген бөліктерді шығарма желісіне байланысты құрап, жырдан негізгі эпизодтарды анықтайды;

1-эпизод

2-эпизод

3-эпизод




2-тапсырма(10 мин)

«Түсіндірме күнделік» бойынша жұмыс жасайды.Оқушылар эпизодтарды тауып, анықтаған эпизодтарын байланыстыра отырып жырдың тарихи құнды мұра екендігін көрсететін пікір білдіреді.


Шығармадағы эпизодтар

Өз

пікірім



Ж.

3-тапсырма(5 мин)

«Венн диаграммасы» арқылы толғаудың құндылығын айтады, шығарманың тарихи құндылығын қазіргі өмірмен байланыстыра отырып ой қорытады, бағалайды.

С.

4-тапсырма (5 мин)

Эпизодтарды тарихпен байланыстыру үшін «Дайындалған әңгіме» әдісін қолдану.














Сабақтың

соңы

5 мин


Кері байланыс: «Ойды аяқта» әдісі арқылы кері байланысты жүзеге асырады. «Бағдаршам» тәсілі арқылы бағалайды.


ҚБ-ны жүзеге асыру.

Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)


Тапсырмаларды жүйелі түрде бере отырып, шығармадағы эпизодтарды табуға, тарихи құндылығын бағалай білуге бағыт беремін.

«Еңсегей бойлы ер Есім» толғауындағы Есім хан мен тарихтағы Есім ханды салыстыруға бағыттау.



«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалауды жүзеге асырамын..

Тарихымызға қатысты болғандықтан Қазақстан тарихы пәнімен байланысады,АКТ –дан бейнефильмдер көрсетіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

  • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

  • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

  • Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

  • Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

  • Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

  • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

  • Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!