Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жиындардың қиылысуы мен бірігуі 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Теңізбаева С. Б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Жиындардың қиылысуы мен бірігуі |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.1.2 жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын біледі; 5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін табады, нәтижесін символдарын қолданып жаза алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар: - жиындарды , олардың элементтерін, жиындардың бірігуі мен қиылысуын оқу және жазу, жиындар арасындағы қатынастарды сипаттау; - жиындардың бірігуі мен қиылысуын табу; - Эйлер-Венн диаграммасын қолдану арқылы жиындар арасындағы қатынастар сипатын бейнелеу; - Эйлер-Венн диаграммасын қолданып есептер шығару. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: - Эйлер-Венн дөңгелегін қолданып есептердің шешімін түсіндіре алады; - , , , , , , символдарының қолданылуын түсіндіре алады; - жиынның элементтерін атай алады; - жиынның суреттеу тәсілі арқылы берілуін сипаттайды; - қандай да бір жиындардың бірігуі мен қиылысуынан пайда болған жиынның құрамын түсіндіре алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер. - жиын, ішкі жиын; - жиынның элементі; - бос жиын; - жиындардың қиылысуы, бірігуі; - Эйлер-Венн дөңгелектері; - oртақ элемент. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: - А және В жиындарының қиылысуы деп (А В)…; - А және В жиындарының бірігуі деп(А В)…; - ... А және В жиындарының ортақ элементі болып табылады; - В жиыны А жиынының ішікі жиыны болады ( А);
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Күнделікті өмірде кездесетін жайттарды негізге ала отырып, (адамдар тобы, кітапханадағы кітаптар саны, сыныптағы оқушылар саны) оқушыларға «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығын дарыту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, экономика пәндерінде колданылады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Жиын. Жиынның элементтері. Ішкі жиын тақырыптарын меңгеруі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-2 минут 3-5 минут 6-11 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру және талқылау ІІ.Психологиялық ахуал туғызу арқылы топқа бөлу Оқушылар қорапшадағы түрлі-түсті қағаздарды таңдай отырып, ішіндегі жазылған ілебіз-тілектерді бір-біріне ұсынады. Соңында әрқайсысының қолындағы қағаздың түстері бойынша топқа бөлінеді. ІІІ. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу Алдын ала даярлық тапсырмасы: 1. А және В жиынын жазайық: А={1,2,3,4,5} В={2,4,5,6,8} 1) қай сандар А жиынына да, В жиынына да ортақ болып тұр? 2) Екі жиынға да ортақ элементтер 2,4 және5 А жиынына да, В жиынына да жататындай етіп, дөңгелектің қиылысуна салыңдар. |
2-5 слайд
6 слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 12-22 минут 23-30 минут 31-37 минут |
ІV. Топтық жұмыс Суретпен жұмыс жасау арқылы сабақтың мазмұнын ашу 1-топ. Жиындардың қиылысуы 2-топ. Жиындардың бірігуі Әр топ өзңіе берілген сурет пен тақырып бойынша жаңа сабақты фличартқа түсіру арқылы тұжырымдайды.
V. Жұптық жұмыс Оқулықпен жұмыс/Есептер шығару 1-топ. Сыныпта 17 ұл бала бар. Олардың 14-і бос уақытында футбол, 9-ы шахмат ойнағанды ұнатады. Бұл ойындарға сыныптағы барлық ұл балалар қатысады. Сыныптағы ұл бала бос уақытында футболды да, шахмат ойнағанды да ұнатады? 2-топ. Бір аптада дүкеннен 19 адам теледидар сатып алды, 13 адам мұздатқыш сатып алды. Олардың 8-і де теледидар да, мұздатқыш да сатып алды. Неше адам теледидар ғана сатып алды, неше адам мұздатқыш ғана сатып алды?
VІ. Жеке жұмыс Оқушылардан тапсырмаларды Эйлер-Венн диаграммасын пайдаланып орындайды. Элементтер саны көрсетілген шектеулі жиындар жазылған үлестірме қағаздарын дайындап, оларды бір қорапқа салынады. Оқушылар кез-келген екі үлестірме қағазды алып, ондағы жиындардың қиылысуы мен бірігуін табады.
|
7 слайд
8 слайд 9 слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 38-40 минут 41-44 минут |
VІІ. Бағалау Бағалау парағы
|