Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Жолақтағы ою элементтері" ортаңғы топқа арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Жолақтағы ою элементтері" ортаңғы топқа арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта балалар геометриялық пішіндерді қылқалам арқылы ою салуды үйренеді
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: «Жолақтағы ою элементтері»(Сәндік сурет)Мақсаты:а) Қазақ оюларының суретін салу тәсілдерімен таныстыру;ә) Балалардың көркемдік талғамдарын дамыту;б) Үздік сызықтар қосу арқылы қандай бейне шығатынын білдіру.Билингвальді компонент:Гүл – цветы
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс әрекеті
Балалардың іс әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Педагог ою- өрнектер суретін көрсетед,і бірнешеуінің: “қошқармүйіз”, “ құсқанаты” , “гүл” , “ирексу” аттарын атап өтеді және оларды қимыл қозғалыспен көрсетеді.
“Қошқармүйіз” қолдарын жоғары көтеріп, сыртына қарай қолдың басын ию, “құсқанаты” - екі қолды жоғары көтеру т.б.
Іздену ұйым-дастырушы
Элементтеріне балалардың көздерін үйрету және оны басқа пішіндерден ажырата білу. Шарты: Төрт пішінді (шеңбер, тік төртбұрыш, “ирек” және “тышқанізі”) тақтаға іліп қояды да, ішінен бір пішінді жасырады. Балалар қай пішін жасырылғанын айтады.Сергіту сәті:Орнымыздан тұрайық Қолды белге қояйық. Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым, Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық.
Ою-өрнекті салып аяқтау.( Музыка қоюға болады).1.“Ирек” өрнегін сынық сызықтарды үшбұрыштап қосу арқылы үзбей сызуға жаттықтыру (қарындашпен қосу). 2.Үшбұрыштарды аяқтау. 3.Жолақшада тұрған үшбұрыштарды бояту, яғни оны балалрдың қалаулары бойынша бояуға қылқаламды батырып, жоғарыдан төмен қарай, дәптердің сол жағынан бастап бояу, дайын ою -өрнектерді бояу. Жұмыс барысы туралы пысықтау сұрақтарын қоюға болады.
Үшбұрышқа ұқсайды, түстерін қайталау. Салыстыру, түстерін атайды. - Үшбұрышқа ұқсайды, себебі үш бұрышы бар. Балалар атауларын атап қайталайды.(Екі рет ойнатуға болады).Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.
- Мен ою салып жатырмын.Балалар педагогтің бағыт беруімен жұмысты бастайды.
Рефлексивті түзетушілік
Жұмыстарын аяқтаған балалардың дәптерлерін топтағы төсеніш үстіне реттеп қояды, педагог балаларды тыңдайды, олар өз- өздеріне баға береді. Педагог балалардың суреттеріне талдау жасайды.
Қандай ою салып отырғандарын, оның үшбұрышқа ұқсайтынын айтады.
Білед: Қазақ оюларының суретін салуды.Игереді: Геометриялық фигуралар салуды, үзік сызықтарды қосу арқылы, нүктелеп белгілеу арқылы сурет салуды.Меңгереді: Геометриялық фигуралар салу арқылы ою өрнектермен безендіру жолдарын.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз