Материалдар / "Жолақтағы ою элементтері" ортаңғы топқа арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жолақтағы ою элементтері" ортаңғы топқа арналған ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта балалар геометриялық пішіндерді қылқалам арқылы ою салуды үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
1233
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Жолақтағы ою элементтері»(Сәндік сурет)Мақсаты:а) Қазақ оюларының суретін салу тәсілдерімен таныстыру;ә) Балалардың көркемдік талғамдарын дамыту;б) Үздік сызықтар қосу арқылы қандай бейне шығатынын білдіру.Билингвальді компонент:Гүл – цветы
Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс әрекетіБалалардың іс әрекеті
Мотивациялық қозғаушы

Педагог ою- өрнектер суретін көрсетед,і бірнешеуінің: “қошқармүйіз”, “ құсқанаты” , “гүл” , “ирексу” аттарын атап өтеді және оларды қимыл қозғалыспен көрсетеді.



“Қошқармүйіз” қолдарын жоғары көтеріп, сыртына қарай қолдың басын ию, “құсқанаты” - екі қолды жоғары көтеру т.б.
Іздену ұйым-дастырушыЭлементтеріне балалардың көздерін үйрету және оны басқа пішіндерден ажырата білу. Шарты: Төрт пішінді (шеңбер, тік төртбұрыш, “ирек” және “тышқанізі”) тақтаға іліп қояды да, ішінен бір пішінді жасырады. Балалар қай пішін жасырылғанын айтады.Сергіту сәті:Орнымыздан тұрайық Қолды белге қояйық. Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым, Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық.

Ою-өрнекті салып аяқтау.( Музыка қоюға болады).1.“Ирек” өрнегін сынық сызықтарды үшбұрыштап қосу арқылы үзбей сызуға жаттықтыру (қарындашпен қосу). 2.Үшбұрыштарды аяқтау. 3.Жолақшада тұрған үшбұрыштарды бояту, яғни оны балалрдың қалаулары бойынша бояуға қылқаламды батырып, жоғарыдан төмен қарай, дәптердің сол жағынан бастап бояу, дайын ою -өрнектерді бояу. Жұмыс барысы туралы пысықтау сұрақтарын қоюға болады.
Үшбұрышқа ұқсайды, түстерін қайталау. Салыстыру, түстерін атайды. - Үшбұрышқа ұқсайды, себебі үш бұрышы бар. Балалар атауларын атап қайталайды.(Екі рет ойнатуға болады).Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.

- Мен ою салып жатырмын.Балалар педагогтің бағыт беруімен жұмысты бастайды.
Рефлексивті түзетушілікЖұмыстарын аяқтаған балалардың дәптерлерін топтағы төсеніш үстіне реттеп қояды, педагог балаларды тыңдайды, олар өз- өздеріне баға береді. Педагог балалардың суреттеріне талдау жасайды. Қандай ою салып отырғандарын, оның үшбұрышқа ұқсайтынын айтады.

Білед: Қазақ оюларының суретін салуды.Игереді: Геометриялық фигуралар салуды, үзік сызықтарды қосу арқылы, нүктелеп белгілеу арқылы сурет салуды.Меңгереді: Геометриялық фигуралар салу арқылы ою өрнектермен безендіру жолдарын.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!