Материалдар / Жүгіру секіру лақтыру дағдыларын жақсарту.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жүгіру секіру лақтыру дағдыларын жақсарту.

Материал туралы қысқаша түсінік
, Қозғалмалы ойындар кезінде жарақаттың алдын алу щараларын сақтайды. 2, Секірулерді орындалу техникасына сай көрсетеді; 3, Бір-бірінің үздік нәтижелерін салыстырып, анықтайды Оқушыларды сапқа тұрғызып, сәлемдесу, рапорт қабылдау, түгелдеу, сабақтың тақырыбымен мақсатын айтып таныстыру. Сапта тұрып жаттығулар орындау, жүру, жүгіру жаттығуығыларын орындату. Тыныс алуды ретке келтіруге арналған арнайы жаттығуларды жасап, сыныпты топқа бөліп жалпы дамыту жаттығуларын орындау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
273
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар 1 - сағат

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 3-бөлім «Құрал-жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру»

Мектеп: № 88 жалпы орта мектеп

Күні: 05.11.18; 06.11.18жыл

Мұғалім аты-жөні: Шойманов Рахманхан

Сынып: 6 А,Ә,Б,В,Г

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Саптағы жаттығулардың элементтері

Оқу мақсаты

6.3.4.1 ­ денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу

Сабақ мақсаты

Саптағы жаттығулардың барысында қауіпсіздік техникаларын сақтайды. Саптағы жаттығулардың элементтерінің әдіс тәсілдерін менгере алады. Саптағы жаттығулардың элементтері орындайды.

Бағалау критерийі

Берілген жүктемелерді орындауда нормалары мен техника қауіпсіздігінің ережелерін сақтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу жəне түсіну


Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік пен терминдер: Саптағы жаттығулардың қозғалыс әрекеттерінің дәлділігін және үйлесімділік дағдыларын орындау

Талқылауға арналған сұрақтар: Саптағы жаттығулардың қажеттілігі бар ма? Саптағы жаттығулардың болуы мүмкін қандайда жарақаттардың алдын алу әрекеттерін білесіздер?

Құндылықтарды дарыту

Өмір бойы оқуға дайын болуға уәжду. Сабақ кезінде бір-біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру.

Пән аралық байланыстар

Геометрия пәнімен байланыстыру.

Алдыңғы меңгерілген білім

Спорттық ойындар



Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттері

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушыларды сапқа тұрғызып, сәлемдесу, рапорт қабылдау, түгелдеу, сабақтың тақырыбымен мақсатын айтып таныстыру. Сапта тұрып жаттығулар орындау, жүру, жүгіру жаттығуығыларын орындату. Тыныс алуды ретке келтіруге арналған арнайы жаттығуларды жасап, сыныпты топқа бөліп жалпы дамыту жаттығуларын орындау.

Әр жаттығу үшін кең,

таза бос кеңістік.

Ысқырық, секундомер.


Сабақтың ортасы


Тапсырма:.

Пәрменге сай саптағы қозғалыстарды орындаңыз: Түзел! Тіктел! Айнал!

Залдың жоғарғы ортасынан төменгі ортасына 1(2,4)-лекпен жүріп бас!

Бір лектен екі лекке саптан!

Бір қатардан екі қатарға саптан!

Мұғалімге қарсы қарап бір қатарға саптан!

Дескриптор:


- үлкен топта саптық жаттығулардың қажеттілігі жөнінде айтады;

- жаттығуларды пәрмендерге сай орындайды;

- аз уақыт ішінде қатарға немесе лекке бой түзейді.



Әр жаттығу үшін кең,

таза бос кеңістік.

Ысқырық, секундомер.


Сабақтың соңы

Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрғызу, сабақты қортындылау. «Мақтау» әдісімен бағалау, үй тапсырмасын беру.




Саралап оқыту- көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?


Бағалау-Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау

-Уақытты ұтымды пайдалана отырып сабақта тапсырманы оқушы мүмкіндігін ескеріп деңгейлік жаттығулармен жүктеймін.

-Қабілетті оқушыларға жаттығуларды күрделендіріп, әлсіз оқушыға көмек үшін жеңілдетілген жаттығулар беремін.

-Байқау,тыңдау,сұрақ қою,мақтау әдісімен бағалаймын.

-Оқушы өзін-өзі бағалауды қалыптастырамын.

-Жүйелі түрде кері байланыс ұсынамын.

-Оқушыларды мақсатты түрде оқуға уәждеймін.

-Дене тәрбиесіндегі қауіпсіздік ережесін үнемі айтып оқушы бойына қалыптастыру.

-Салауатты өмір салтын насихаттаймын.




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?





________________________________________________________________




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!