Материалдар / Жүректің құрылысы. 8-сынып. ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жүректің құрылысы. 8-сынып. ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпқа арналаған сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Шілде 2018
1860
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2А Заттардың тасымалдануы Мектеп: Астана қаласы 58 мектеп гимназия
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Хурмет Гульдана
Сынып: 8Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыБуылтық құрттардың (жауын құрт), ұлулардың, буынаяқтылардың және омыртқалылардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнату
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:Жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар қызметін маңызын сипаттайды.Оқушылардың басым бөлігі:Жүректің ішкі құрылысының бөлімдерінің, қан тамырларының түрлерін ажыратыды.Кейбір оқушылар: Жануарлардың жүрек қан тамырлар жүйесінің эволюциясын, әр түрлі класқа жататын жануарлардың жүрек құрылысының ерекшелігін салыстырады.
Бағалау критерийі-жүрек қан тамырларының құрылысын қызметін түсіндіреді.-жүректің ішкі құрылысын сипатайды.-қан тамырлардың түрлерін, құрылысын, қызметін саралайды.-қан тамырларын бір-бірімен салыстырады.
Тілдікмақсаттар



Жануарлардың жүрегі және қантамырларының құрылысы мен қызметін анықтау үшін жұппен ,топпен жұмыс істейді. Жұмыс барысында айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын меңгереді.



Айтылым: пән бойынша сөздер мен терминдер: -жүрек, перикард, жүрек қабы, миокард, эндокард артерия капилляр,вена.Тыңдалым: сөз тіркестеріСыртқы жұқа дәнекер қабаты-перикард-жүрек қабы.Ішкі қабаты-эндокард-қанмен үйкеліс.Жазылым: терминдердің ағылшынша ауармасын сөздік дәптерге жазу, дұрыс айтылуын


Құндылықтарғабаулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы-оқушыларды шығармашылығын дамыту барысында топтық, жұптық тапсырмаларды орындау барысында ынтымақтастыққа, өмірлік әлеуеттерін, басқару жұмыстарын атқаруға баулу.

Пәнаралық байланысМедицина, анатомия
Алдыңғы білім

Қан топтары. Қан құю. Резус – фактор. Агглютинация. Резус – конфликті біледі.
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы

3 минут

І.Ұйымдастыру.Оқушылардың психологиялық ахуалын қалыптастыру.«Жүректен жүрекке» жылы сөзер шеруі.Оқушылар шеңбер құрып тұрып бір сөзбен бір-біріне тілек айтады.

«Балалар философиясы» әдісі бойынша топқа бөлінеді.Бұнда оқушылар сурет қиындылары бойынша топ құрып, сол топқа атты өздері қояды.












Ұлудың, өрмекшінің, адамның суреті



І. Білу

5 минут
Бұл жұмысты шағын топта ауызша орындайды. «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі. Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша 3 терминді (жүрек,қан тамырлары,жануар) тақтаға жазып, осы атауларға қатысты сұрақтар қояды.
  • Қайда? Бұл терминдерді бұрынырақта қайда және қандай жағдайда кездестірдіңдер?
  • Қалай? Өз өмірінде осы атауларды қолданғанын туралы мысал келтіре аласың ба?
  • Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?
  • Оқушылар өз ойларын айта отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.Мұғалім оқушыға жетекші сұрақтар қою отырып, сабақ мақсаттар анықтайды..





    Кері байланыс. «Бағдаршам»Оқушылар өз-өздерін бағалайды.
    А.Әлімов.«Интербелсенді оқыту әдістері »





























    2-күн.6 –үлестірме.
    Сабақтың ортасы

    20 минут

    ІІ.Түсіну

























































    1-тапсырма.Топтық жұмыстар «Әр адам әрқайсысын оқытыды» әдісі Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасап отырып, жануарлардың жүрегін, қан тамырларының құрылысын сипаттайды.І топ. Тірі организмдерде жүрек, қантамырлар маңызын түсіндіреді.ІІ топ.. Жануарлардың жүрегінің ішкі құрылысын сипаттайдыІІІ топ. Қан тамырлар құрылысының ерекшеліктерін талқылайды, терминдерге анықтама береді.



    Кері байланыс.«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды
    7-күн. 3-үлестірме.

















    Жүректің муляжыжүрек және қан тамырларныңсуретінің плакаттары









    7 күн. Таныстырылым

    ІІІ. Қолдану7 мин





    «Сұрақты қағып ал» әдісі.1- Сұрақ: Артериялар мен веналардың арасындағы арасындағы айырмашылықтарды табындар?2-Сұрақ: Омыртқалы жануарлардың жүрек қуысының ұлғаюының эволюциялық мәні неде?3- Сұрақ: Әр түрлі жануарлардың жүрек құрылысының ерекшеліктері?

    .



    4-күн. 7-үлестірме.































    Сабақтың соңы ІҮ.Жинақтау.



    Бағалау.

    5 минут



















    Рефлексия «Төрт сөйлем» әдісі. Сабақ барысында түйген ой тұжырымын төрт сөйлеммен дәлелдеп айтады.Пікір. Мәтін бойынша туындаған негізгі идеяны бір сөйлеммен айту.Дәлел. Негізгі идеяны бір сөйлеммен дәлелдеу.Мысал. Өзіндік пікірді өмірден,практикадан,ақпарат көздеріне сілтеме жасау арқылы айту.Қорытынды. Сабақ барысында алған білімді бір екі сөйлеммен қортындылау.

    Бағалау: «Бутерброды» әдісі бойынша бағалайды

    Үйге тапсырма: «Омыртқалы жануарлардың жүрек қан тамырларның эволюциясы неге байланысты» деген сұраққа жауап жазып келу.



    АӘлімов«Интербелсенді оқыту әдістері »















    7-күн. Таныстырылым
    Саралап оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

    Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғауережелері.АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс

    Сабақтың мақсаты оқушы денгейіне сай сараланып құрастырылды. Оқушылардың білім деңгейіне байланысты деңгейленген тапсырмалар берілді. Тапсырма ерекшелігіне байланысты «Атаулар туралы үш сұрақ», «Әр адам әрқайсысын оқытады», «Сұрақты қағып ал», «Төрт сөйлем» әдісітерін қолдандым.Топ құрғанда оқушылардың денгейлерін ескере отырып отырғызамын. Көмек қажет ететін оқушыларға мұғалім немесе тақырыпты жақсы игерген оқушы тарапынан көмек көрсетіледі. Тапсырма орындау қарқыны төмен оқушыларға қосымша уақыт беріледі.Оқушыларды топқа, жұпқа бөлгенде саралауды қолданамын.Оқушыларға қалыптастырушы бағалау берілуі үшін мынандай әдіс-тәсілдер қолдандым:бағдаршам,екі жұлдыз бір тілек, бутерброд (топтық бағалау) Қалыптастырушы бағалау барысында сабақта әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдандым. Олар «Атаулар туралы үш сұрақ», «Әр адам әрқайсысын оқытады», «Сұрақты қағып ал», «Төрт сөйлем» әдісі. Сабақ барысында оқушылар топтар өзара бірін бірі бағалайды. Мұғалім оқушыларды жеке орындаған тапсырмалары бойынша бағалайды.









    Сабақты өткізу үшін кабинет ішінде оқушылар үшін жағдай жасаймын:-кабинет тазалығын тексеремін;-кабинеттің желдетілуін тексеремін;бүлінбеуін қадағалаймын;Қауіпсіздік техникасы ережесі саұталынады.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!