Әдіскер/ Методист _Шакирова
Альфия Октябрятовна______________________
қолы/подпись
«Айгөлек»ортаңғы
тобы
үшін
ұйымдастырылған оқу
қызметінің технологиялық картасы.
Технологическая карта организованной учебной
деятельности
в средней группе «Айгөлек».
Өткізілетін күні, айы,
жылы/Число, месяц,год проведения: «02.09.2022»ж./г.
Инструктор: Атаев Н.Б.
Білім
беру саласы/Образовательная область:
«Денсаулық».
Оку
іс- әрекеті/ Организованная учебная
деятельность;Таным
Бөлім/Раздел:Дене
шынықтыру
Тақырыбы/Тема «Жүру»
Міндеттер /Задачи:допты қақпа арқылы
лақтыруды үйрету.Берілген белгіге көңіл аударуға;қос аяқтап алға
секіруге жаттықтыру;Көзмөлшерін дамытуға табан бұлшықеттерін
нығайту.
Билингвальды компонент/Билингвальный
компонент:көжектер-кролики
Сөздік
жұмысы/Словарная работа:
Технологиялық қамтамасыз ету/Технологическое
обеспечение:
Іс-әрекет
сатылары
Этапы
деятельности
|
Тәрбиешінің басқару
әрекеті
Действия
воспитателя
|
Балалардың
іс-әрекеті
Действия
детей
|
Мотивациялық
-оятушылық
Мотивационно
побудительный
|
Педагог төмендегі
тапсырмаларды орындатады.Сап-тізбекке тұру,тоқтап және тапсырманы
орындап жүру,қолды жоғары көтеріп,қол мен денені байсалды оңға
еңкейту. «Көжектер»-қосарланып шағын топпен жайлап жүру. Тоқтап
және тапсырманы орындай жүгіреді.Шеңбер құрып
тұру.
|
Педагогті мұқият тыңдайды,
дұрыс орындауға тырысады.
|
Ұйымдастырушылықізденушілік
рганизацинно-поисковый
|
Жалпы дамыту
жаттығулары
Шеңбер бойы тұрғызып, жалпы
дамыту жаттығуларын орындатады.
Жаттығудың жасалу ретін
түсіндіріп тұрып көрсетеді.
Балаларға
орындатады.
Балалардың дұрыс орындауларын
қадағалайды.
«Тышқандар демалып жатыр»
тыныс алу жаттығуы (жатып дем алу – дем
шығару).
Негізгі қимыл – қозғалыс
жаттығулары:
Секіруді орындауды үйрету
(аяқтары бірге-аяқтары алшақ).
Бір ырғақты сақтап, төрт
тағаңдап еңбектеуге үйрету.
Бір орынан ұзындыққа секіруді
үйрету
|
Жалпы дамыту жаттығуларын
орындайды
Педагогті мұқият тыңдайды,
тапсырманы бұлжытпай орындауға тырысады.
Ойынға жаппай
қатысады.
|
Релектік-түзеу
Рфлексивно-коррегирующий
|
Қорытынды
бөлім.
Қимыл қозғалысы аз ойын.
«Шар».
Ойын барысы:балалар қол
ұстасып,бір-біріне жақын тұрып шеңберді кеңейтуге кіші адыммен
артқа қарай шегініп жүріп: «Біздің шарымыз үлкен болып
үрлен,осындай болып қала бер,бірақ жарылма!» депшарды
үрлейді.
|
Ойынға жаппай
қатысады.
.
|
Күтілетін нәтиже/ Ожидаемый
результат:
Білу/Знать: правильное выполнение основных
упражнений.
Түсінуге тиі/Иметь: представление ходить с высоким подниманием
бедра
Істей
білу керек/Уметь: ходить в колонне, находить свое место в колонне;
сохраняя направление; бегать на носочках.