Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні:Математика
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:Сандармен және шамалар мәндерімен арифметикалық амалдар
орындау.
Күні:
Сынып: 4
«В»
Мектеп:№ 12 жалпы білім
беру орта мектебі КММ
Мұғалімнің аты-жөні:Бокаева
А.С
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы
тәуелділікке берілген кері жай есептер.
Оқу
мақсаты:
Сабақ мақсаты:
Барлық
оқушылар:Жылдамдық, уақыт және қашықтық
арасындағы тәуелділікке берілген есептер және оларға кері есептерді
шығара алады.
Көптеген
оқушылар:Жылдамдық, уақыт және қашықтық
арасындағы тәуелділікке берілген есептер және оларға кері
есептердіорындау дағдылары,есептеу
дағдылары жетіледі;Өз бетінше күрделі
тапсырмаларды орындай алады.
Кейбір
оқушылар:Ауызша есептеу тәсілдерін
түсінеді Тапсырмаларды орындау барысында болған қиындықтардың
негізін зерделеуге ынталанады
Ойлау дағдысы:
Білу және түсіну
Бағалау критерийлері:
Жылдамдық, уақыт және қашықтық
арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептерді
анықтайды.
Тілдік мақсат:
Пәнге тән лексика мен
терминология:
Жылдамдық, уақыт және қашықтық
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен
тіркестер:
Жылдамдық, уақыт және қашықтық, кері есептер, жай
есептер.
Құндылықтарды дамыту:
Нәтижеге қол жеткізу.
Ынтымақтастыққа баулу.
Пәнаралық байланыс:
АКТ қолдану дағдылары:
Интер белсенді тақта.видео
жазба.
Алдыңғы білім:
Нүктелі қағаздағы фигуралар моделін құрастыра
алады.
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы:
Сабақтың ортасы
Үйге тапсырма:
Психологиялық ахуал
Өлең жолдары арқылы оқушылар жағымды ахуал
туғызады.
Мен қазір бір құпия ашам:
Жаңа білім алу қажет,
Ол үшін ойлау, ойлау
және,
Мимен жұмыс жасау
қажет.
Түрлі-түсті қима қағаздар арқылы топқа
бөлінеді.
5 Т ережесі:
Талап
Тәртіп
Тыныштық
Татулық
Тазалық
Алдыңғы оқуға
шолу:
«10 сұрақ» ойыны арқылы
сұрақтар қойылады.
ІІІ
кл. 201 бірлік, ІІ кл.705 бірлік болатын санды
ата?
ІІІ кл. 7 бірлік,І кл.36 бірлік болатын санды
ата?
А
В
С
7 000
036
700036
70036
Жаяу адам 5км/сағ жылдамдықпен
жүреді. 3сағатта ол қандай қашықтықта
болады?
/ 5км/сағ*3сағ.=15км/сағ. /
U*t=s
Қ.Б. «Үш шапалақ» әдісі
Жылдамдық, уақыт және
қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген кері жай есептерді
анықтаймыз.
« Белсенді оқу» Топтық
жұмыс
«Көп ойла, тез ойла»
әдісі
І топ.
Автобус 45км/сағ жылдамдықпен 90км жол жүрді. Ол
қанша уақыт жолда болды? Кері есеп құрастыр.
ІІ
топ.
Километр мен метр арқылы
өрнекте: 5078м, 6787м.
Тонна мен килограмм арқылы
өрнекте: 28458кг, 5780кг.
Милиметрмен өрнекте: 25см 9мм,
25см 9мм
Секундпен өрнекте: 30мин45сек,
25мин 18сек.
ІІІ топ.
Қабырғаларының ұзындығы 4см
5мм және 5см тіктөртбұрыш сыз. Оның периметрін, ауданын
тап.
Қ.Б. « Күн мен бұлт» арқылы бағалау
әдісі
Бой ширату:
«Пішіндер»әні. Қимыл - қозғалыстары
арқылы әнді бірге айтып, орындайды.
Жұптық
жұмыс
Әр оқушыға үлестірме қағаздар
таратылады.
Тапсырмасы:
180:6
30*6
66*2
132:2
360:9
40*9
42*3
126:3
5005:5
1001*5
23:10
2*10+3
80*60
4800:60
90*40
3600:90
347:100
3*100+47
28*10
280:10
Қ.Б. «Бармақпен бағалау»
әдісі
Тақтамен, дәптермен
жұмыс
№2есеп
U=45км/сағ
t=?
S=90км
t
=90км:45км/сағ=2сағ.
U=
? км/сағ
t=3
сағ.
S=270км
U =270км :
3сағ.=
90км/сағ
U=70км/сағ
t=4
сағ.
S=?км
S =70км/сағ*4сағ
=280км
Қ.Б. «Плюс, минус»әдісі
Сараланған тапсырма:
Қашықтықты қалай табамыз?
Жылдамдықты табу үшін не
істейміз?
Уақытты табу үшін ше?
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары:
Жылдамдықтың формуласын жаз.
Тіктөртбұрыштың ауданын қалай
табамыз?
Дискриптор:
Жылдамдықтың формуласын жазады.
Тіктөртбұрыштың ауданын таба
алады.
№6-тапсырма,88-бет
Сары, жасыл, қызыл
Қима қағаздар
Қима қағаздар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз