Материалдар / Жуынамын күнбе-кун
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жуынамын күнбе-кун

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
776
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 2Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
БөлімДені саудың – жаны сау
  • №54 сабақтың тақырыбы
  • Жуынамын күнбе-күн
    Сабақтың оқыту мақсаттары3.1. Шығарманың жоспарын құру.
    Күтілетін нәтижеОқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық жұмыстарға қатысады, шығарманың жоспарын құрады.


    Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді.


    Кейбір оқушылар: өлең сөздерін шеберлікпен қолданады.
    ҚұндылықӨзін-өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігі; Жан, тән саулығы және рух тазалығы.
    Пәнаралық байланысҚазақ тілі, сурет
    АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта, электронды оқу құралы
    Алдыңғы білімТазалықты сүйемін
    УақытЖоспарланған жұмыс түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы5 минутҚызығушылықты ояту: Сыныпты қалыпқа келтіру.Үй жұмысын сұрау.Ой сергек.Оқушыларға әртүрлі гүлдердің суреті беріледі.Қолындағы гүліне жақсы сөздер айтып гүлдердісипаттайды (әр нәрседен жақсылықты көругеүйретеді).







    Әртүрлі гүл суреттерінің қималары

    Сабақтың ортасы3035 минут

    Мағынаны ажыратуОй қозғау Білу.Жұмбақтарды шеш.Жылт-жылт етеді, Жылғадан өтеді.Өзі судан жаралған, Бірақ судан қорқады.

    Жұмбақтардың шешуі бойынша жетекші сұрақтардың көмегімен бүгінгі сабақтың тақырыбын болжату.Сабақтың мақсатын айту.Бүгінгі сабақтың жетістік критерийін құру.


























    Түсіну.Оқылым.Кірқоймас. Өлеңді түсініп оқы.

    Жұптық жұмыс. Ресурстар бағанасында көрсетілген суреттер арқылы жұпқа бөлу.Тапсырма: өлеңді төмендегідей екі бөлікке бөліп, ара жігін ашып, жоспар құрып көрсет және сұраққа жауап бер.1. Заттардың баладан қашуы. Неліктен?2. Заттардың қайта оралуы. Неліктен?Жетістік критерийі: шығарманың жоспарын құра алады;сұрақтарға жауап бере алады;Бағалау. ЖК бойынша бағаланады.Топтық жұмыс.Әр заттың суреттері арқылы топқа бөлу. Тапсырма: өлең бойынша берілген суреттерді осы екі топқа бөліп атаңдар. Өлеңдегі негізгі ойды білдіретін жолдарды тауып оқыңдар.Бағалау: топтар бір-бірін бағалайды.Синтез. Ой толғауӨз гигиенасын сақтау үшін әрбір адам не істеукерек? Өлеңнің мына сөздерін пайдалан:«Тап-таза жүргенің; жуынамын жалықпай; рақат қой шомылған; шомыламын күнде мен» т.б.Бағалау: қол соғу арқылы бір-бірін бағалайды.
    Электронды оқу құралы







    Сабақтың соңы5 минутҮйге: №6 тапсырма.Кері байланыс. Ауызша. Рефлексия. Сабақ жайлы ауызша пікір білдіреді.

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    А, А + өлең сөздерін шеберлікпен қолданады.Жетістік критерийлері арқылы,қол соғу арқылы,ауызша.Құндылықтарды дарыту:ынтымақтастық,құрмет.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.Тәрбиелік мәні: әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):1.2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты):1. 2.Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!